Bloemetje
Re: Bloemetje
Hij staat wel ergens onder 'plukken' meen ik, maar ik heb hem ook maar in mijn album gezet.
Een foto van Bloemetje met Tijgetje.....sinds kort is het arme ding staartloos....helaas zijn dagen zijn geteld.
Ik heb nog steeds de eerste knuffel van Stapper, die hij van Maria meekreeg...een rood 'Kikkerding'....ik durf hem niet aan Bloem te geven.
Een foto van Bloemetje met Tijgetje.....sinds kort is het arme ding staartloos....helaas zijn dagen zijn geteld.
Ik heb nog steeds de eerste knuffel van Stapper, die hij van Maria meekreeg...een rood 'Kikkerding'....ik durf hem niet aan Bloem te geven.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Als je eens wist hoeveel knuffels er hier inmiddels doorheen zijn.
Guusje trekt alles kapot, zodat de inhoud eruit gegeten kan worden.
Stapper is er zuinig op, Bloemetje ziet daar het nut niet van in.
Guusje trekt alles kapot, zodat de inhoud eruit gegeten kan worden.
Stapper is er zuinig op, Bloemetje ziet daar het nut niet van in.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Eigenlijk sneuvelt alles wel op den duur.
Maar deze knuffel leek wel 9 levens te hebben... helaas...
Maar deze knuffel leek wel 9 levens te hebben... helaas...
Bickel maakte ze wel altijd stuk maar dat gaat nou beter hij deelt ze nu met Nova ons kitten ik heb ze in zon plastic box staan en Nova haalt ze er dus uit
Nova is af en toe net een hond Bickel en zij touw trekken dus dat komt er op neer dat zij er aan hangt en Bickel hem de kamer door trekt.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Hoe gaat het met die kleine Nova?
Fotootje???
Wat leuk dat Bickel zo gek op haar is..en omgekeerd.
Fotootje???
Wat leuk dat Bickel zo gek op haar is..en omgekeerd.
-
sammydesmous
Wat leuk Andrea dat ze samen spelen, ik zie het al helemaal voor me.andrea21 schreef:Bickel maakte ze wel altijd stuk maar dat gaat nou beter hij deelt ze nu met Nova ons kitten ik heb ze in zon plastic box staan en Nova haalt ze er dus uitNova is af en toe net een hond Bickel en zij touw trekken dus dat komt er op neer dat zij er aan hangt en Bickel hem de kamer door trekt.
Wij hebben ook een opbergmand voor al het dierenspeelgoed en ook hier wordt er steeds door onze lieverds, vooral door Lieveke iets uitgehaald en dan het liefst net die knuffel helemaal onderin, zodat alles door de kamer ligt.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ach zolang tijgetje zijn pootjes nog heeft. Zou Stapper zijn oude beestje inderdaad maar niet aan Bloemetje geven.
Lisa heeft ook een speelgoedmand in de kamer staan. Daar vist ze regelmatig iets uit om het dan door het hele huis mee te nemen. Ik vind haar knuffels overal terug.
Ze maakt ze niet stuk, heeft ook nog knuffels van het eerste uur.
Maar als Saar komt logeren moet ik de mooiste knuffels van Lisa opbergen omdat ze het anders niet overleven in de week dat Saar hier is.
Hoewel het de laatste logeerpartij iets beter ging. Eind maart komt Saar weer een dag of tien.
Wat leuk Andrea dat Nova en Bickel samen spelen, dat zie je niet zo vaak. Wel dat hond en kat samen slapen, maar spelen is heel apart hoor. Filmpje?
Lisa heeft ook een speelgoedmand in de kamer staan. Daar vist ze regelmatig iets uit om het dan door het hele huis mee te nemen. Ik vind haar knuffels overal terug.
Ze maakt ze niet stuk, heeft ook nog knuffels van het eerste uur.
Maar als Saar komt logeren moet ik de mooiste knuffels van Lisa opbergen omdat ze het anders niet overleven in de week dat Saar hier is.
Hoewel het de laatste logeerpartij iets beter ging. Eind maart komt Saar weer een dag of tien.
Wat leuk Andrea dat Nova en Bickel samen spelen, dat zie je niet zo vaak. Wel dat hond en kat samen slapen, maar spelen is heel apart hoor. Filmpje?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
ik heb gisteren een bloemist gebeld in me andre woonplaats of die vandaag ff een boeketje bij me moeder wilde verzorgen,nou daar was ze erg blij mee zo vond het erg leuk dat ik dat heb gedaan.
gr
gr
Dat is nog eens een top Bloemetje Marcel.
Heel lief van je.
Heel lief van je.
Geweldig idee Marcel! 
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zo, dat was nog eens een leuke verrassing voor jouw moeder, Marcel. 
Charlotte
Bloem is echt zichzelf niet deze loopsheid.
Gisteren moesten de hondjes even in de auto blijven.
Bij thuiskomst bleek ze haar riem en bandje kapot gevreten te hebben.
Zoiets doet ze echt nooit.
Gisteren moesten de hondjes even in de auto blijven.
Bij thuiskomst bleek ze haar riem en bandje kapot gevreten te hebben.
Zoiets doet ze echt nooit.
Heb wel eens gehoord dat willige teefjes de raarste capriolen kunnen uithalen om weg te lopen. Zou het uit onrust kunnen zijn?
Het doet toch wel heel wat met ze hoor, die hormonen...........

Ik denk niet dat ze weg wilde, haar grote liefde lag in zijn blauwe pakje naast haar.yvonne schreef:Heb wel eens gehoord dat willige teefjes de raarste capriolen kunnen uithalen om weg te lopen. Zou het uit onrust kunnen zijn?Het doet toch wel heel wat met ze hoor, die hormonen...........
Jeanette schreef:
Ik denk niet dat ze weg wilde, haar grote liefde lag in zijn blauwe pakje naast haar.