Ik krijg nu iedere 3 maanden een injectie en dat eigenlijk heel goed. De manege met Sterre is nu ook veel beter vol te houden.
Snoes is een lieverd... ze is erg op mij gericht. Ben haar nu hondentrucjes aan het leren, ze gaat al op commando zitten en ook een stokstaartje gaat op commando.
Ze moeten in de asiel toch best weten dat het zo'n oudje is, wat een valse voorlichting.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Dat is wel jammer Ariënne, want dan moeten ze hem veel te gauw weer missen.
Mooi dat het goed helpt Karin
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Willen jullie eventjes lachen ik heb dus met facebook like actie 5 kilo belegen kaas van de Beemster kaas en het komt wel op ik eet veel kaas tegenwoordig.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Nou Jeanette dat zou wel lekker zijn maar ik moest me adres opgeven dus ben bang dat het in 5 kilo thuis komt en anders vraag ik wel aan me kaas boer die beemster verkoopt of hij het wil sealen dat doe ik met de vakantie ook en dan blijft het drie maanden goed buiten de koelkast.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Leuk Andrea zo'n prijs. Kaas kan je toch vrij lang bewaren en geseald al helemaal.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wat heerlijk!
Ze heten niet voor niets UGGS; ik vind ze echt foeilelijk en heel erg lomp. Maar wel heel erg warm...
Ik heb pantoffels van ze; heerlijk warm en comfortabel.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Heel vertstandig! Persoonlijk vind ik hakken echt wááárdeloos. Heel slecht voor je voeten en knieën. En ik heb echt nog nooit een vrouw gezien die er mooiere kuiten of billen van kreeg....wat wordt beweerd.
Net als de uitvinder van de jurk...vast een vent.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14