belevenissen van banjer
-
marcel
Re: belevenissen van banjer
wat wort het een leuk hondje he......hij mag wel banjer heten maar hij wort wel meer aanhakeliger lekker op schoon die aandacht heerlijk
gr
gr
Lekker, een schoothond.
Bloem doet dat ook. Pelle Dieselszoon ook...echt gezellig.
Bloem doet dat ook. Pelle Dieselszoon ook...echt gezellig.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Gave oortjes
Als je het fijn vindt dat een hond op schoot zit bof je dat hij dat ook wil.
Bij ons geen schoothonden, ik kan zo lang niet stilzitten.
Als je het fijn vindt dat een hond op schoot zit bof je dat hij dat ook wil.
Bij ons geen schoothonden, ik kan zo lang niet stilzitten.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Daarom doet ze dat ook bij Lex. Bloem proffelt zich achter, naast en op me...ze draait met me mee....tot haar ergernis.loes schreef:Bij ons geen schoothonden, ik kan zo lang niet stilzitten.
Bickel ligt meestal naast me met zijn kop op me schoot dat vind die hij heerlijk wat een aparte oren heeft Banjer zeg benieuwd of dat nog veranderd.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
marcel
banjer word weer helemaal bekeken de junior check-up bij de dierenarts deze kost niets waar wort naar gekenen de punten
* gebit,oren,en ogen
*huid,vacht,nagels en gewicht
*vlooienbestrijding en ontworming
*gedrag en voeding
nou tog wel veel dingen tog ik deze dierarts wel fijn hoor leuke mensen
gr
* gebit,oren,en ogen
*huid,vacht,nagels en gewicht
*vlooienbestrijding en ontworming
*gedrag en voeding
nou tog wel veel dingen tog ik deze dierarts wel fijn hoor leuke mensen
gr
Heel fijn Marcel!!
Fijn zo'n prettige dierenarts!
En Banjer wordt gewoon een "Stuk".
Terwijl ik zit te typen nu, zit er een Stijnke op schoot
Ze zit niet zo vaak bij mij op schoot omdat ik ook niet lang in dezelfde houding kan zitten. Dan gaat ze op m'n voet liggen als alternatief. Ze komt haar knuffels wel halen en het schootliggen doet ze dan bij Lies.
En Banjer wordt gewoon een "Stuk".
Terwijl ik zit te typen nu, zit er een Stijnke op schoot
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
-
marcel
banjer word een shohond echt noteer het maar hij steeld de show staks,de dierenarts zij of ik er nog iets mee ga doen shoen of zo,ik zij nou dat weet ik nog niet toen zij ze doen hoor het is er een echt smous voor dus ff over nadenken ik kan niet overal naar toe heb geen auto o ja ik heb de fokster gebeld ff fijne dagen gewenst en heb het ff over banjer gehad en nieuwe foto's verstuurt eind jan begin febr ga ik naar ze toe
gr
gr
Maar, als je er eens mee wil showen Marcel, dan is een gehoorzaamheid cursus het allerbeste.
En dat doen jullie al samen..dus straks weer fijn naar de hondenschool.
In juni is er een show in Zwolle:
http://www.nederlandsehondenrassen.nl/show.htm
En dat doen jullie al samen..dus straks weer fijn naar de hondenschool.
In juni is er een show in Zwolle:
http://www.nederlandsehondenrassen.nl/show.htm
-
marcel
ik heb een vraagje banjer loopt konstand rondjes en pakt zijn achterpoot net of het een kluifje is,wat zou dat kunnen zijn is dit gewoon een speeltje of niet wand dat ik vanmiddag aan het lopen was pakte hij hem ook konstand en er is echt niets te zien
gr marcel
gr marcel
Is het zijn voet Marcel, zou er iets tussen zijn voetzooltjes kunnen zitten.
Of ergens een splinter van een stok. Gestoken door een beest.
Loopt hij mank, of hinkt hij? Kijk goed waar hij zijn poot pakt zodat je de juiste plek weet. Dan nog eens heel goed voelen en kijken of je iets vindt.
Als het zo blijft even langs de DA.
Of ergens een splinter van een stok. Gestoken door een beest.
Loopt hij mank, of hinkt hij? Kijk goed waar hij zijn poot pakt zodat je de juiste plek weet. Dan nog eens heel goed voelen en kijken of je iets vindt.
Als het zo blijft even langs de DA.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
ik heb heb er tot nu toe niet meer naar zien pakken en ik,kon ook niets tussen zijn tenen kunnen zien ook geen buldjes ofzo ik hou het ff in de gate.voor de rest hij groeit als kool en het is een lekkere drukte maker en heel heel veel energie en aankomen de maandag is hij al weer 8 maanden dat gaat hart he
gr marcel
gr marcel
Misschien is het gewoon over. Dat zou fijn zijn.
Het gaat zeker erg hard. Een echte puber nu.
Het gaat zeker erg hard. Een echte puber nu.
-
marcel
nou ik moest vanmorgen zo'n vlinke ruk aan de lijn geven dat de sluiting van de zijn hals bandje knapte dus,kapot ik dacht wat nu wand moet zo weer trainen maar weer een oplossing gevonden.hij luistert zoms zo slecht je wor er moe van zeg je iets gaat hij er gewoon mee verder hij daacht me gewoon uit.
gr
gr
Probeer zijn aandacht op een andere manier te krijgen dan aan zijn riem te trekken.
Als je zo hard trekt dat de sluiting van zijn halsband breekt is dat niet goed. En daarmee bedoel ik het arme nekje van Banjer.
Dus aandacht vragen en meteen belonen, dan zal hij eerder iets voor je willen doen. De liefde gaat soms door de maag, ook bij honden.
Succes bij de training.
Als je zo hard trekt dat de sluiting van zijn halsband breekt is dat niet goed. En daarmee bedoel ik het arme nekje van Banjer.
Dus aandacht vragen en meteen belonen, dan zal hij eerder iets voor je willen doen. De liefde gaat soms door de maag, ook bij honden.
Succes bij de training.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Erna schreef:Probeer zijn aandacht op een andere manier te krijgen dan aan zijn riem te trekken.
Succes bij de training.
Maureen
-
marcel
nou het bandje is dus inderdaat gesprongen dat plestiken schuifje is kapot,maar heb nu een niew halsbandje en iets breder.op de cursus vandaag nou dat is kompleet een groot feest voor hem hoor luisteren echt niet hoor,hij moest ovenen naast me vanuit zitstand staan....juli begrijpen wat ik bedoel tog.nou echt niet hoor wat zijn die smousen tog erg zeg...maar ik ga gewoon door hoor er komt vast een tijd dat die het wel doet,voor de rest is het een zupper lief hondje hoor
gr
gr
Vanuit zitstand staan is echt heel heel moeilijk. Stapper heeft het nooit begrepen.
En Bloem...die erg slim is, is het nu al weer vergeten.
Gewoon lekker door oefenen. Hij is nu nog een puber ook...dus extra moeilijk.
Thuis oefenen met kleine zit en kom oefeningen...gewoon in de kamer en van de kamer naar de keuken b.v.
En als hij het goed doet extra prijzen.
Dat helpt toch een beetje.
Bloem is ook een superlief hondje hoor...maar die gooit er ook wel eens met haar pet naar.
En Bloem...die erg slim is, is het nu al weer vergeten.
Gewoon lekker door oefenen. Hij is nu nog een puber ook...dus extra moeilijk.
Thuis oefenen met kleine zit en kom oefeningen...gewoon in de kamer en van de kamer naar de keuken b.v.
En als hij het goed doet extra prijzen.
Dat helpt toch een beetje.
Bloem is ook een superlief hondje hoor...maar die gooit er ook wel eens met haar pet naar.