Nou ja Stella wat is dat jammer zeg dat je zon lantaarntje niet buiten kan laten staan.
Ik was dit jaar niet thuis en ik ben bang dat het moeilijk word nu Judith kleintje op 11/11/2012 is geboren in Maarssen doen ze niet aan sint maarten, ik had alles in huis voor sint maarten maar wij waren in het ziekenhuis dus om onze kleinzoon te bewonderen nu eten Bert en Mischa de chocolade reepjes op
Hier komen ook niet veel kinderen was wel wennen waar we hier voor woonden hadden we ook zon 150 kinderen aan de deur en hier misschien 5 dus groot verschil maar intussen wonen er weer mee gezinnen dus meer kinderen.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Ik heb het ergens gemist geloof ik, dan maar op dit topic, van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon! De chocolade reepjes hebben een goede bestemming gekregen!
Mooi kindje hoor. Leuke naam is FINN, (staat bij ons op de reuennamenlijst )
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Poeh, de eerste van 3 ouderavonden zit er al weer op. Ik blijf dat toch altijd weer een hele onderneming vinden. Tien ouderparen hadden we vandaag. Nog zestien te gaan de komende dagen.
Gelukkig gaan alle kinderen met plezier naar school en vonden de ouders dat de rapporten hun kinderen prima omgeschreven. Geen gekke dingen. Dat is toch altijd maar afwachten, want kinderen gedragen zich op school vaak anders dan thuis.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ja , het zijn drukke tijden in onderwijs land. Onze schoonzoon is ook volop met rapporten en gesprekken bezig. Alle onderwijsouders van mijn gastkinderen maken extra uren(goed voor mijn financieen met een dure maand voor de deur). Morgen avond blijft er een eten. Wordt na 20.30 uur opgehaald. Tot grote vreugde van Dinja zelf.
Fijn dat de kop eraf is Karin. Sterkte met de komende gesprekken.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje