Wel jammer dat hij alles sloopt. Senna had altijd een aantal kauwbotten liggen, want ze had een enorme kauwbehoefte. Heeft nooit iets gesloopt gelukkig.
belevenissen van banjer
Re: belevenissen van banjer
Fijn dat je door kunt gaan met de cursus, Marcel!
Leuk filmpje, zo in het filmpje lijkt het helemaal geen drukke hond en hij komt meteen als je hem roept! Kwam hij op het laatst ook terug toen hij weg rende?
Wel jammer dat hij alles sloopt. Senna had altijd een aantal kauwbotten liggen, want ze had een enorme kauwbehoefte. Heeft nooit iets gesloopt gelukkig.

-
marcel
ja hoor geen brobleem....als we na de cursus,klaar zijn mogen de pups op een ander veldje spelen en dan is hij druk maar als ik hem roep komt hij ook zo.afgelopen weekend was erg zoet lekker op schoot tv kijken het was een lauw weekend maar dat komt,er nu wel uit een boef is het dan plassen in de kamer als ik ff naar de wc moet.kom ik weer terug staat hij in de tuin wand de deur laat ik op een kier staan.dan staat hij daar kijk baas ik sta in de tuin o dan kan je hem wel wat doen hij weet het echt wel trekken aan de lijn met lopen het lijkt wel of ik begin bij af ben.elek x dat ik heb gelopen ga ik tanjes kijken dit laat hij goed toe wat ook opvald is sluipen door het gras naar een hond toe net alsof hij achter een haas aan zit ik heb hem dan wel aan de lijn hoor....voor de rest gaat het zijn gangetje hoor maandag is hij alweer 21 weken oud gaat snel heKwam hij op het laatst ook terug toen hij weg rende?
gr
Gewoon extra oefenen Marcel...af en toe een terugval is heel gewoon.
Maar fijn dat hij zo goed terugkomt.
Maar fijn dat hij zo goed terugkomt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat trekken aan de riem hebben er hier wel meer gehad, waaronder ik
goed volhouden met alles wat je leert, en dan wordt je vast beloont. Het duurt even, maar dat is de investering die je in je pup steekt.
Heeft Banjer wel kauwbotten? Misschien heeft hij ook wel een grote kauwbehoefte en sloopt hij daarom. Ik blijf er wel bij, want ben veel te bang dat ze een te groot stuk inslikt.
Heeft Banjer wel kauwbotten? Misschien heeft hij ook wel een grote kauwbehoefte en sloopt hij daarom. Ik blijf er wel bij, want ben veel te bang dat ze een te groot stuk inslikt.

Zo, da's nog een flink examen Marcel!
Je hoeft je niet te vervelen deze week met zo'n lijst vragen.
Sterkte ermee!
Je hoeft je niet te vervelen deze week met zo'n lijst vragen.
Sterkte ermee!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
-
gerrymoerkens
Pebbles had als Pup ook een flink aantal kauwbotten. Heeft dan ook bijna niks gesloopt. Alleen een stukje van een houten slagtand gekauwd die we uit Sri lanka hadden meegenomen
Gerry.
-
marcel
hoe kan dat nou dat als ik ff uit de kamer,en ben ff boven of ff naar de wc (kleine boordchap) dan plast banjer ik de kamer.hij heeft dan ook al geplast buiten......en nog 1 voorbeeld de kamer deur is dicht de deur naar de tuin is open ik ga ff naar boven of naar de wc dan plast hij in de keuken hoe los je dat op.ik ga het morgen ook vragen op de cursus hoe ik dit moet aanpakken constand doet hj het weer
gr
gr
Lastig Marcel.
Goed om het eens op cursus te vragen.
Ik zou denken...gewoon niets over zeggen, opruimen..goed schoonmaken, zodat het niet meer ruikt.
En als hij buiten plast weer belonen.
Het voornaamste is, niet boos worden en er niets over zeggen.
Dat lijkt mij het beste Marcel.
Dan gaat het echt wel over.
Goed om het eens op cursus te vragen.
Ik zou denken...gewoon niets over zeggen, opruimen..goed schoonmaken, zodat het niet meer ruikt.
En als hij buiten plast weer belonen.
Het voornaamste is, niet boos worden en er niets over zeggen.
Dat lijkt mij het beste Marcel.
Dan gaat het echt wel over.
Zeker lastig.
Maar Jeannette heeft helemaal gelijk hoor. Geen aandacht eraan geven en zorgen dat hij het niet meer ruikt.
Dan gaat het het snelst over.
En natuurlijk wel belonen als het (buiten) wel goed gaat! Want dan vindt hij het veel leuker om het buiten te doen.
Maar Jeannette heeft helemaal gelijk hoor. Geen aandacht eraan geven en zorgen dat hij het niet meer ruikt.
Dan gaat het het snelst over.
En natuurlijk wel belonen als het (buiten) wel goed gaat! Want dan vindt hij het veel leuker om het buiten te doen.
Maureen
Ik denk dat Bickel haast wel een half jaar was voor dat die echt zindelijk was hoor dus wanhoop niet misschien wel 7 maanden, en het viel me op dat hij boven eerder zindelijk was dan beneden hij sliep dus ook boven.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
marcel
zo banjer heeft zijn 1ste diploma binnen bij af en zitten ging het niet zo goed,hij had doppen in zijn oren.maar ag al met al 63 punten best veel voor banjer niet slecht hier de lijst:
aandacht vasthouden 8 punten
spelen met de pup en spel kunnen beeíndigen 10 punten
wandelen zonder trekken 10 punten
tandjes kijken 4 punten
zitten 2 punten
liggen 1 punt
komen bij de baas (5m) 10 punten
relatie baas-hond 10 punten
theorietoets 10 punten
dus alle vragen goed
gr marcel
aandacht vasthouden 8 punten
spelen met de pup en spel kunnen beeíndigen 10 punten
wandelen zonder trekken 10 punten
tandjes kijken 4 punten
zitten 2 punten
liggen 1 punt
komen bij de baas (5m) 10 punten
relatie baas-hond 10 punten
theorietoets 10 punten
dus alle vragen goed
gr marcel
Zo...helemaal top !!! 
Mooi resultaat Marcel, gefeliciteerd.
Nu naar de volgende cursus.
Nu naar de volgende cursus.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Gefeliciteerd! 
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Grandioos mooi zo'n puntenlijst!
En de belangrijkste onderdelen (wat mij betreft) 10 punten. Relatie baas-hond, komen bij de baas, meelopen zonder trekken en spelen en spel beëindigen.
Dat zitten en liggen komt wel als jullie een cursus verder zijn, of twee. Gewoon met veel geduld volhouden.
De 10 punten voor de theorie zijn natuurlijk ook super!
Goed gestudeerd.
Van harte gefeliciteerd
En de belangrijkste onderdelen (wat mij betreft) 10 punten. Relatie baas-hond, komen bij de baas, meelopen zonder trekken en spelen en spel beëindigen.
Dat zitten en liggen komt wel als jullie een cursus verder zijn, of twee. Gewoon met veel geduld volhouden.
De 10 punten voor de theorie zijn natuurlijk ook super!
Van harte gefeliciteerd
Maureen
-
marcel
ik heb vandaag ook nog cotakt gehad met me fokster die zij het volgende:dat de verneging biricht had gekregen van pups van djurre (ja zoiets) ik weet het niet meer prezies maar,het komt hier opneer dat er patella is gekonstateert dit is swakke knieen.ik moet bij mijn volgende bezoek aan dierenart hier naar laten kijken wand het schijnd ervelijk te zijn,wil niet zeggen dat banjer dat ook kan krijgen maar moet hem wel op na laten zoeken
http://www.sgcvisser.nl/Kniepatella.html
gr
http://www.sgcvisser.nl/Kniepatella.html
gr