Loes en Corrie een hele fijne dag toegewenst, geniet er van.
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Bedankt allemaal. Mijn overdagverjaarsvisite is net weg.
Vanavond uit eten met Yuri's gezin.
Minpuntje, Bert kwam zoeven thuis uit het bos, heeft zijn sleutelbos verloren met alle sleutels . Auto aan het ophalen met reservesleutels en er zijn ook wel reserve campersleutels maar helaas geen reservesleutel van het hek van de stalling dus of we met de camper naar de clubmatch kunnen?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Martine schreef:Renske, gefeliciteerd; maak er een mooie dag van!
(heb je ooit eerder zulk slecht weer gehad op je verjaardag...?)
Mary schreef:
Renske.
Over het weer zullen we het maar niet hebben.
Op mijn verjaardag had ik super stralend weer . We waren op vakantie en zaten in Schotland en het was een van de zonnigste dagen van de hele vakantie .
Balen Loes, toch een domper op je verjaardag. Heeft Bert de hele route nog eens nagelopen of gefietst, misschien ligt de sleutelbos nog ergens en ziet hij het nog liggen. Wij hadden eens een zakje met belonngssnoepjes voor de honden verloren in het bos. Toen zijn we teruggelopen en vonden het ook nog terug
Voor vanavond wens ik je smakelijk eten en nog een gezellige avond. Geniet er nog even van.
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)