En we walsen er gewoon weer over heen.marcel schreef:94 gr farmfood de brokken eet hij niet in 1ne op s'morgens lecht er nog wel eens een klein beetje
en
3 x 50a52 gr vlees
s'morgens......tussen de middag....en om 17 uur....... en 21 uur de brokken
belevenissen van banjer
Re: belevenissen van banjer
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Nou, dan krijgt hij genoeg te eten Marcel!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
sammydesmous
marcel schreef:ja de fokster heb ik gebeld in het weekend
Hoe vindt zij dat het gaat met jou en Banjer? Wat vindt zij van je scooterplannen?
Jose, Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 01 okt 2012, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Voeren doe je met je ogen, dus niet via een telefoon gesprek.
16/6/2012 Pietje Bell = Sam (Rosey X Stas)
Zeker, maar niet iedereen heeft een geoefend oog.
Meekijken kan geen kwaad.
Meekijken kan geen kwaad.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Mary , hier krijgen de smousjes ook altijd farmfood met vlees. Ze doen het er prima op , zijn heel gezond en nooit ziek.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
-
marcel
die vind het echt heel leukWat vindt zij van je scooterplannen
Hoe gaat het met Banjers zindelijkheid? Ik hoop voor je dat hij het toch sneller dan Bobbie en Diesel doorheeft; die waren allebei pas na een klein half jaar zindelijk.
Fijn dat hij zo met smaak eet!
Fijn dat hij zo met smaak eet!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Uit hoeveel lessen bestaat de puppencursus? En weet je al wat je daarna gaat doen? Degene met wie je altijd meerijdt, stopt er toch mee?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
marcel
gedrag en gehoorzaamheid.....als het goed is krijg ik dan deze cursusEn weet je al wat je daarna gaat doen
ja klopt wel jammer.......maar wie weet is er nog wel iemand waar ik mee kan rijden meschien vanuit een andere les,dus dit is ff afwachten ik hoop dat ik door kan gaan ik zal dat ook wel duidelijk aangeven.Degene met wie je altijd meerijdt, stopt er toch mee?
gr
Fijn, je hebt nog tijd genoeg om iets te regelen.
Je zal merken...het wordt steeds leuker!!!
Je zal merken...het wordt steeds leuker!!!
-
marcel
het is een vrezelijke boef hij daagt je echt uit....maar alles wat ik niet voorelkaar krijg op de cursus lukt thuis wel mag alles bij hem doen tantjes kijken geen probleem.het lopen aan de lijn ag ik moet goed de gang erin houden als ik minder hart loop pakt als wat los en vast zit,ik vind dat erg lastig wand het loopt daardoor niet lekker maar als ik er goed opdoor hamer van dat mag niet met een duidelijke stem,dan doet hij het niet meer en dat eigenlijk met alles zo ander neemt hij echt een loopie met je.hij begind nu al lekker behaarderig te worden ook op zijn poten en het is een lekkere schootzitter vooral s'avonds lekker languit ik ben dan ook lekker uitgerust van zo'n dag het is een heerlijke hond ben heel blij met hem maar hij is echt niet makelijk,om dingen te leren dis tergens langzaam en je moet geduld hebben en dat raakt er bij mijn wel eens uit.ben dan ook moe en doe dan liefer ff niets ik zit nu in een mitlijf kriesis( herfs dipje al 2 weken hier heb ik wel vaker last van maar krijg an afentoe een dikke knuffel ban banjer
gr
gr
-
marcel
een boswandelingetje gemaakt vanmiddag.......banjer bang voor grote honden nou echt niet hoor,en hier kan je tog een heel stuk lopen hoor ja kan alle kanten op.
http://youtu.be/09Ng-ouy5FQ
http://youtu.be/ylSN5WBKjAs
http://youtu.be/WMcjOp1CePQ
http://youtu.be/09Ng-ouy5FQ
http://youtu.be/ylSN5WBKjAs
http://youtu.be/WMcjOp1CePQ
Wat een lekkere plek om te wandelen Marcel.
Banjer is inderdaad niet bang uitgevallen.
Toch een beetje uitkijken dat zulke grote honden niet te wild met Banjer doen.
Onze Stapper heeft zo eens een lelijke scheur in zijn huid opgelopen, door een haal van die grote zware poten van zo'n grote hond.
Het is dan lief bedoeld, maar zo'n grote hond heeft niet door dat Banjer zo'n stuk kleiner is.
Banjer is inderdaad niet bang uitgevallen.
Toch een beetje uitkijken dat zulke grote honden niet te wild met Banjer doen.
Onze Stapper heeft zo eens een lelijke scheur in zijn huid opgelopen, door een haal van die grote zware poten van zo'n grote hond.
Het is dan lief bedoeld, maar zo'n grote hond heeft niet door dat Banjer zo'n stuk kleiner is.
-
marcel
ik hielt het wel in de gate zo dat ik zo in kan springen,met die bruine labrador ging het wel ff wild de baas ervan zij dat het best wel goed is dat ze zo met alkaar spelen maar tog blijf ik een beetje huiver ervoor.maar het is daar echt heel leuk om te lopen 3 kwatier vind ik lang genoeg voor banjer.morgen ga ik ff kijken bij de honden trimsalon dan kan zij banjer ff zien,dit kleine wandel tochtje loopt langs de ijsel en mag daar los
gr
gr
Mag je al zolang met een pup wandelen vraag ik me af?
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012