Leuk!
Re: Leuk!
Nee, dat denk ik niet. Hij vindt het wel heel gezellig om op zijn kamer met wat vrienden te "jammen", maar tokkelt er meestal in zijn eentje lustig op los.
Hij is eigenlijk veel te verlegen om op een podium te gaan staan; maar misschien verandert dat wel als zijn zelfvertrouwen is toegenomen doordat hij de gitaar straks beter beheerst.
Yvonne, ik hou ook erg van de akoestische gitaar (heeft hij ook), maar moet zeggen dat ik dit ook wel heel erg mooi vind hoor. De versterker kan inderdaad ook zacht gezet worden en er kan ook een hoofdtelefoon in, maar dat laatste heb ik liever niet. Ten eerste is dit funest voor zijn gehoor en ten tweede kan ik hem dan helemaal niet bereiken als ik hem aan tafel wil hebben o.i.d..
Hij is eigenlijk veel te verlegen om op een podium te gaan staan; maar misschien verandert dat wel als zijn zelfvertrouwen is toegenomen doordat hij de gitaar straks beter beheerst.
Yvonne, ik hou ook erg van de akoestische gitaar (heeft hij ook), maar moet zeggen dat ik dit ook wel heel erg mooi vind hoor. De versterker kan inderdaad ook zacht gezet worden en er kan ook een hoofdtelefoon in, maar dat laatste heb ik liever niet. Ten eerste is dit funest voor zijn gehoor en ten tweede kan ik hem dan helemaal niet bereiken als ik hem aan tafel wil hebben o.i.d..
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Leuk Eva!
Wat zal je moeder daar blij mee zijn; ik hoop voor haar dat ze doorgaan tot het helemaal af is...
Denk eens aan LED verlichting...
Ik woon in een raar huis waar constant alle gloei- en halogeenlampen stuk gaan. (veel meer dan gemiddeld) In mijn keuken heb ik alle halogeen-spots 3 x laten vervangen voor andere, maar ik bleef wekelijks die rotlampjes vervangen. Ik was hier zo klaar mee, dat ik ben overgestapt op LED; dat geeft hetzelfde warme licht; is dimbaar en verbruikt nauwelijks stroom. Let wel op de kleur licht; daar zit verschil in!
De mijne heb ik mogen kopen in de lampenfabriek van een kennis van mijn tante tegen inkoopprijs (vroeger was het nog afschuwelijk duur), maar ik zag laatst dat zelfs IKEA deze verlichting al aanbiedt.
En mijn lampjes doen het allemaal nog steeds!
Wat zal je moeder daar blij mee zijn; ik hoop voor haar dat ze doorgaan tot het helemaal af is...

Denk eens aan LED verlichting...
Ik woon in een raar huis waar constant alle gloei- en halogeenlampen stuk gaan. (veel meer dan gemiddeld) In mijn keuken heb ik alle halogeen-spots 3 x laten vervangen voor andere, maar ik bleef wekelijks die rotlampjes vervangen. Ik was hier zo klaar mee, dat ik ben overgestapt op LED; dat geeft hetzelfde warme licht; is dimbaar en verbruikt nauwelijks stroom. Let wel op de kleur licht; daar zit verschil in!
De mijne heb ik mogen kopen in de lampenfabriek van een kennis van mijn tante tegen inkoopprijs (vroeger was het nog afschuwelijk duur), maar ik zag laatst dat zelfs IKEA deze verlichting al aanbiedt.
En mijn lampjes doen het allemaal nog steeds!

Leuk, met jouw paps shoppen.
Mooi welkomstkado hoor!
Mooi welkomstkado hoor!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Voor een ander kopen is altijd leuk, dus lekker shoppen Eva.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Wat een leuke verrassing voor je moeder.
Ze zal er zeker van opkijken.
Geniet van het winkelen met je vader.
Jose, Sammy & Lieveke

Jose, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Ons tuincentrum is in januari verhuisd naar een andere locatie en deze week werden de restanten van de oude locatie tegen spotprijzen verkocht. Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan en ben ik er even langs gegaan...
Voor de voortuin heb ik een leuke metalen bistroset voor €20,00 gevonden en voor de achtertuin kon ik de verleiding niet weerstaan om een prachtige "buitenkeuken" mee te nemen. (een houten "commode"" met 2 deurtjes en in het midden een paar planken met een zinken bovenblad) Superhandig om planten op te verpotten; dit deed ik altijd op de grond. Totaal onnodig maar hij was wel heel erg leuk en... aantrekkelijk geprijsd. (van €550 voor €50) Samen met Coen heb ik hem in de auto gekregen en op een plaat op wielen door de poort weten te vervoeren. Het staat zo gezellig; ik heb nu alweer zin in de volgende zomer. Bobbie ook; die lag vanmiddag op de onderste plank van de kast prinsheerlijk te slapen; hij heeft een nieuw fijn buitenplekje gevonden...!
Voor de voortuin heb ik een leuke metalen bistroset voor €20,00 gevonden en voor de achtertuin kon ik de verleiding niet weerstaan om een prachtige "buitenkeuken" mee te nemen. (een houten "commode"" met 2 deurtjes en in het midden een paar planken met een zinken bovenblad) Superhandig om planten op te verpotten; dit deed ik altijd op de grond. Totaal onnodig maar hij was wel heel erg leuk en... aantrekkelijk geprijsd. (van €550 voor €50) Samen met Coen heb ik hem in de auto gekregen en op een plaat op wielen door de poort weten te vervoeren. Het staat zo gezellig; ik heb nu alweer zin in de volgende zomer. Bobbie ook; die lag vanmiddag op de onderste plank van de kast prinsheerlijk te slapen; hij heeft een nieuw fijn buitenplekje gevonden...!

-
Leuk koopje. Zal vast heel mooi in je tuin staan. Ook handig bij het bbq-en. En Bobby heeft er weer een lekker slaapplekje bij.
Jose, Sammy & Lieveke

Jose, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Dat zijn nog eens leuke prijzen. Veel plezier ermee. Jammer vor Bobbie dat er geen zacht kussen bij zijn nieuwe stekkie geleverd werd.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Leuke aankopen en dat voor een prikkie.
Die Bobbie.
Die Bobbie.

Charlotte
Wat leuk Martine, jij het een neus voor koopjes hoor.
Wat goedkoop, leuk zulke dingen in je tuin. Vindt Bobbie ook, hadden ze geen kussen voor een eurootje voor Bobbie, dan wil hij niet meer naar binnen.

Wat goedkoop, leuk zulke dingen in je tuin. Vindt Bobbie ook, hadden ze geen kussen voor een eurootje voor Bobbie, dan wil hij niet meer naar binnen.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik stik van de kussens; dat gaat helemaal goed komen als het weer lekker weer wordt...
Ik zag je kast al op facebook Martine erg leuk
Ik heb ook een kastje met zinken boven blad en Saartje onze eigenwijze lapjes kat gaat met regen als op de onderste plankjes liggen en wij maar roepen of ze binnen wil komen maar nee hoor.

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012