Bedankt, weet ik dat ook weer.Martine schreef:Mijn Bobbie is 16 maanden geleden chemisch gecastreerd. Dit zou ook een half jaar werken, maar dat bleek veel langer; het is nu pas uitgewerkt. Ik zou hem dit dan ook nooit geven voor hij "zijn ding" heeft gedaan voor het terugfokprogramma. Laatst is er ook een teefje gedekt door een reu bij wie de castratie al was uitgewerkt... De teef bleef leeg. Kan natuurlijk toeval zijn geweest, maar toch...Gerrie schreef:de castratie inplantaat. Die werk een half jaar.
Ik vind het namelijk best een mooi reutje; zou toch jammer zijn als zijn genen niet worden doorgegeven...
Sterkte met je puber!
Dacht juist dat het handig was voor die tijd LOL. Alleen als het echt nodig is hoor.
Niet dus.
Mooi is Bram he. Maar dat zeg ik omdat hij van mij is haha. Verder is hij heel lief hoor tegenover mensen en kinderen, beetje opdringerig maar dat komt omdat hij meestal beloond wordt voor dat gedrag.
Wel of geen dekreu, hij is gewoon mijn maatje
Verheug me op de ritzdag. Kan ik mijn heupoperatie er ook op afstemmen, zou toch jammer wezen om dat te moeten missen