Wandeling Lange Duinen (Soesterduinen)

Maak hier een afspraak of doe verslag! Ook de plaats voor tips over geschikte wandelgebieden en routes.
marcel

Re: Wandeling Lange Duinen (Soesterduinen)

Bericht door marcel »

hoe laat begind deze wandeling lijkt me wel leuk om dan ook mee te lopen
gr

yvonne

Bericht door yvonne »

Eva81 schreef:Pip en ik gaan ook mee wandelen :yes2: :yes2: Leuke is dat er waarschijnlijk een familie aanhang van Pips kant mee komt lopen,omdat de familie wandeling in juni niet door gegaan is,dus was het idee om in te haken op de Soesterduin wandeling van Yvonne,nu maar hopen dat er dit keer wel een hoop familie leden mee kunnen :jeah: :jeah: :jeah: :jeah:
Dat zou heel gezellig zijn!
Afbeelding

yvonne

Bericht door yvonne »

marcel schreef:hoe laat begind deze wandeling lijkt me wel leuk om dan ook mee te lopen
gr
Verzamelen om 11:30 uur en vertrek om 12:00 uur. In het laatste clubbad op pagina 12 kun je er alles over lezen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Afbeelding

Roos

Bericht door Roos »

Eens even afwachten hoe de kleine het doet, die kan dan misschien wel mee in een tas...!

Komt er iemand bij mij in de buurt langs die zou willen carpoolen?
16/6/2012 Pietje Bell = Sam (Rosey X Stas)

Desi

Bericht door Desi »

Vanaf 13 september mogen bij ons de pups het huis uit. Als ze allemaal 15 sept. uitgevlogen zijn is het misschien wel heerlijk om met Desi en Leentje mee te wandelen. Nog even afwachtn dus of wij komen.

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Leuk Anja als je meewandelt, zou een goede afleiding zijn voor Leentje.

José, Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

yvonne

Bericht door yvonne »

Roos, ik zag dat ik nog niet gereageerd had, maar het zou natuurlijk heel leuk zijn om jou en Sam te kunnen ontmoeten bij de wandeling. Anja, heel leuk als het je lukt om met Desi en Leentje mee te kunnen wandelen! :thumbsup:
Afbeelding

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Yvonne zijn er al veel aanmeldingen voor de wandeling?

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

yvonne

Bericht door yvonne »

sammydesmous schreef:Yvonne zijn er al veel aanmeldingen voor de wandeling?

Nog niet via m'n mail, maar misschien komt dat nog na de vakantie. Via het forum zijn er gelukkig een aantal die zeggen mee te willen wandelen!
Afbeelding

yvonne

Bericht door yvonne »

Wij ook! :yes2:
Afbeelding

Constance

Bericht door Constance »

Wij gaan die dag iets anders leuks doen :fluit: op die dag gaan we namelijk op bezoek bij de reu van onze voorkeur voor het nest met Gentle volgend voorjaar. Is 400 km. bij ons vandaan in Duitsland en we blijven daar dan een nachtje slapen.
We willen de reu ook eerst in het echt zien en kijken hoe z'n karakter is en zo, dat geeft toch een beter beeld dan op foto's.
Anders had ik wel mee willen gaan.
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

???????????Constance, Hollandse Smous in het buitenland?
Daar had ik ook veel aanvragen voor, maar volgens mijn informatie mogen geen Hollandse Smousen in het buitenland geboren worden ivm met het afgeven van de stamboom, of heb ik het mis!! En als teef eigenaren mag je alleen maar kiezen uit de 5 reu-smousjes die op de advies deklijst staan! Je mag van Fredie pas de lijst opvragen als je smousje loops is! Hier begrijp ik dus echt niets van!! :boos: :boos: :boos:

Martine

Bericht door Martine »

Volgens mij is Gentle geen Smous, Anja, maar een Tervuerense Herder.
Kita is de Smous...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Desi

Bericht door Desi »

Sorry, maar wij hebben enige aanvragen voor pups gehad uit Oostenrijk. Zij vinden de smous een perfect hondje voor Lawine-hund, om mensen op te sporen en te redden die onder lawines zijn gekomen. Dit heb ik dus al tig-keer afgewezen. Vandaar mijn heftige reactie. Ik weet zeker met kerst krijg ik weer het verzoek! :?, want dan loopt een pup van Leentje daar ook rond (ook op vakantie).

Desi

Bericht door Desi »

Mochten wij komen wandelen, dan kunnen we onze fiets/wandel wagen meenemen. Dit voor jong ehondjes die het niet kunne volhouden. :(:)

Constance

Bericht door Constance »

Desi schreef:???????????Constance, Hollandse Smous in het buitenland?
Daar had ik ook veel aanvragen voor, maar volgens mijn informatie mogen geen Hollandse Smousen in het buitenland geboren worden ivm met het afgeven van de stamboom, of heb ik het mis!! En als teef eigenaren mag je alleen maar kiezen uit de 5 reu-smousjes die op de advies deklijst staan! Je mag van Fredie pas de lijst opvragen als je smousje loops is! Hier begrijp ik dus echt niets van!! :boos: :boos: :boos:
:hihi: Ik zal er maar mee lachen...
Natuurlijk weet ik van de hoed en de rand maar Gentle is inderdaad onze Tervuerense herder !
Afbeelding

Roos

Bericht door Roos »

Het is 110 km rijden voor ons, en om zelf heen en weer te rijden met een jonge hond, dat zie ik niet zo zitten! Dus deze wandeling slaan wij over.
Laatst gewijzigd door Roos op 12 aug 2012, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
16/6/2012 Pietje Bell = Sam (Rosey X Stas)

Desi

Bericht door Desi »

Mijn reactie is op een opmerking die geplaatst is over een ander ras dan ons ras! Helaas! We zitten hier wel op een forum van de Hollandse Smous. :idee:

Constance

Bericht door Constance »

Desi schreef: We zitten hier wel op een forum van de Hollandse Smous. :idee:
Ja, sorry... zal me de volgende keer inhouden Afbeelding
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Neen aub niet inhouden! Maar toelichten dat het om een hond van een ander ras gaat! Want onze smousjes mogen echt niet naar een ander land |Zo krijg je dus misverstaden op het forum van de hollandse smous!!

Gesloten