Leuk voor de nieuwe eigenaren dat de namen die ze kiezen op de stamboom komt te staan. Ik zelf vind het echter leuk om zelf de stamboomnamen te kiezen.
Dix, Bo en Maya zijn leuke namen
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
De heren smousjes doen het uitstekend. Zijn allen evenals het teefje met het witte bandje de 300 gram gepasseerd. Alleen het teefje met het lila-bandje blijft enorm achter. Gelukkig is ze vandaag wel gegroeid en zit ze nu op 183 gram, 1 gr meer als haar geboortegewicht.
Het is net of Leentje het door heeft dat zij wat extra aandacht moet hebben, telkens drukt ze haar naar een heerlijke tepel!
Morgenavond komen er weer kijkers voor een reutje!
Gelukkig dat de kleine niet verder afvalt. Zelf ook regelmatig lekker aan een goed aangetrokken tiet leggen dan komt ze goed aan haar trekken.
Het is een leuk gezicht dat spul op de webcam
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Nou neen, dat doet het baasje! De pups willen iedere keer aaan de vulva zuichen , dus daar letten we extra op. Nu begint het corrigeren al
Vrouwtje moet hondekoekjes verdienen en af en toe stiekum op internet meekijken
Deze week moet ik zelfs 5 dagen werken ivm met de vacatie's van mijn collega's. Maar als Henk weer naar school is (3 september) dan heb ik 2 weken vrij!! De leukste weken van de pups.
Ik heb de livestream ook opstaan op mijn werk. Zo leuk om naar te kijken
En als het je eigen puppies zijn, kun je je natuurlijk helemaal niet losrukken
Het kleinen smousje met het lila bandje gaat nu even naar de DA. Ze weegt nu 192 gr en volgens Fredie is dat toch te weinig, ondanks dat ze de laatste dag 10 gram is aangekomen. Ik zit nu achter mijn bureau me op te vreten. en te kijken naar een niet kompleet nest.
Ach, dat kleine ding.
Ben benieuwd wat de DA voor advies kan geven.
Balen dat je er niet bij kunt zijn Anja.
De rest van het spul heeft het prima naar de zin, zo te zien.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Hopen dat het alleen startproblemen zijn en ze met extra zorg goed op gang komt.
Sterkte. Ik zou ook op springen staan als moest afwachten.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
H K Jelle 13-5-2004
Henk is inderdaad weer thuis. De DA kon geen duidelijk aanwijsbare reden vinden. Geen open gehemelte, ontlasting heeft onze kleine meid ook goed. Henk heeft nieuw flesje/speentjes meegenomen. Hij probeert haar een beetje bij te voeden. Kijken of dat lukt.
Je kan ook de andere pups ff weghalen zodat Maya alle tijd en ruimte heeft.Misschien krijgt ze dan goed de slag te pakken!
Melk van je moeder is toch het lekkerst!
rini schreef:Je kan ook de andere pups ff weghalen zodat Maya alle tijd en ruimte heeft.Misschien krijgt ze dan goed de slag te pakken!
Melk van je moeder is toch het lekkerst!.
Dat is wel de beste methode vaak, Rini.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Vervelend Anja, toch wel zorgen om het kleintje.
De DA kan niets vinden, misschien heeft ze alleen een trage start.
Sterkte met het kleintje, hoop dat ze er nu een spurt in gaat zetten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
H K Jelle 13-5-2004