Heb je wel geslapen Marcel van alle opwinding? Want nu gaat het toch echt gebeuren. Heb je alles? Heb je ook al een knuffel in het nest gelegd zodat Banjer de geur van zijn mammie mee naar zijn nieuwe thuis kan nemen?
Heb je kranten verzameld voor de zindelijkheidstraining?
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
kranten genoeg.....krijg een beertje mee uithet nest......alle eigenaren krijgen een looplijn......en ik krijg 1 rol vlees mee....banjer slaapt beneden in de bech met een warme waterzak en een klokje die tikt.....zak pup brokken (carnibest)ga ik zo vandaag halen
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Marcel gefeliciteerd, hij gaat naar de naam Banjer luisteren. Leuke naam.
Nog even, dan heb je weer een maatje in huis. Ik wens jou en Banjer een heel fijn leven samen. Mooi hondje hoor.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
en heb vanmiddag een zak farmfood gekocht in de winkel,dus dit heb ik nu ook in huis dus alles staat klaar.ja komt nu heel dichtbij ik zat vanmiddag in de tuin en zag hem al lopen en grave hi hi hi
gr
Het is wel jammer dat de fokker niet de inmiddels gebruikelijke , volgens de laatste inzichten beste, periode van uit huis plaatsen aanhoudt, dus tussen de 7e en 8e week. Dan had je loop volgende week je pup al kunnen afhalen.
Ik kan me voorstellen dat een pup wel eens iets langer blijft vanwege persoonlijke omstandigheden van de nieuwe eigenaar, maar dat is bij jou niet aan de orde. Uit ons nest ging er ook 1 met 8 weken weg.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
nou het wort nog kaler in de tuin de chinese boom is door al zijn water gespeten,wat ongelooflijk zonde tog het was een mooie boom maar paarse bloemetjes erin.o ja en nog ff dit de hele schutting over de lenkte gaat eruit de komende week
Bijlagen
Herschaalde kopie van 010.jpg (130.91 KiB) 1875 keer bekeken
marcel schreef:nou het wort nog kaler in de tuin de chinese boom is door al zijn water gespeten,wat ongelooflijk zonde tog het was een mooie boom maar paarse bloemetjes erin.o ja en nog ff dit de hele schutting over de lenkte gaat eruit de komende week
Zeker zonde, hoop dat er nog wat te redden is. Mooie kleur ook.
Is de schutting verrot ? Wat komt er voor in de plaats ?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004