hier alles over mijn
Re: hier alles over mijn
Mooi stukje gras om op te plassen 's nachts en 's avonds...en nog lekkker wat grond om in te graven.. 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
ja wie weet...ik ken mensen genoeg als ze het hondje zien dan zeggen ze meteen ja hi hi himatine
Misschien wil één van je paardenvrienden wel zijn oppas worden?
nou eva ik onthou het wie weet doe ik nog eens een beroep op je,dan mag je wel uitkijken voor pip de mijne sprinkt er zo op
gr
-
sammydesmous
[quote="marcel"
nou eva ik onthou het wie weet doe ik nog eens een beroep op je,dan mag je wel uitkijken voor pip de mijne sprinkt er zo op
gr[/quote]
Dat zou voor mij een reden zijn om
te zeggen.
gr[/quote]
Dat zou voor mij een reden zijn om
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Moet hij eerst nog wel een maand of wat ouder worden.
Voorlopig zal hij Pip wel een heel stoere oude vrouw vinden....respect...
Voorlopig zal hij Pip wel een heel stoere oude vrouw vinden....respect...
-
marcel
nou vandaag weer een stukje gefiets 57 km enkeld nu de zon er nog bij,morgen wil ik een stuk wandelen 20 km dit is het rondje die ik een hele tijd niet meer heb gelopen.
gr
gr
-
marcel
50 is nog maar een korte afstand ik fiets nog veel verder 70 a 80 km maar ik heb nog niet veel fiets,daarom iets korter vandeweek wil ik weer iets verder maar ik wil altijd wel goed voorberijd op weg en zoms kan dat niet altijd € te kort
gr
gr
-
marcel
zo heb weer heerlijk 20 km gewandeld in ff ruim 4 uurtjes was een heerlijk weertje.
gr
gr
-
marcel
het volgende lecht alweer in de planing maar ben er nog niet uit,dat is dinsdag vertekken met de fiets richting soost.daar sla ik me tentje op woensdag in dat gebiet een rondje fietsen en pup bezoek,dan zorg dat ik weer aan het eind van de middag weer op de camping ben en donderdag weer naar huis.ik ben er mee bezig of het financieel haalbaar is
gr
gr
Dat zou natuurlijk erg leuk zijn Marcel, maar even kijken of het te doen is financieel.
-
marcel
ik vind het jammer dat er door de andere eigenaren van het nest,geen foto's geplaats worden ik had ze nu wel weer willen zien.
gr
gr
Heerlijk als je het zo geregeld krijgt dat je lekker op de fiets met tent richting jouw pupje kan.
Maak er een paar fijne dagen van zou ik zeggen.
Als de pup er is heb je voorlopig veel minder tijd om dat soort dingen te ondernemen.
Maak er een paar fijne dagen van zou ik zeggen.
Als de pup er is heb je voorlopig veel minder tijd om dat soort dingen te ondernemen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
marcel
nou morgen erop uit met de fiets richting baarn daar vlakbij sla ik me tentje op,en ga ik woenadag een rondje rijden in die omgeving en doe ik een bezoek aan het het nest en fiets ik daarna weer richting de camping en donderdag ga ik weer naar huis.
gr marcel
gr marcel
Veel plezier... 
Veel fiets-en knuffelplezier!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Fijne dagen Marcel. 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Veel plezier!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
marcel
ja zal wel warm zijn morgen op de fiets het mijn benieuwen hoe het weer allemaal gaat,tent morgen weer opzetten de slaapzak laat ik thuis dat vind ik tog een klein beetje te warm.tog zie ik er altijd wel weer een beetje tegen op alles alleen,dat lijkt wel steets moeilijk te worden alleen fietsen alleen slapen alleen op een tarrasje of restaurant.en weetje niet denk ik daar altijd aan en ga je er voor maar ik moet me de laaste tijd er wel er voor toe aanzetten om te gaan,en dat vind ik ook erg moeilijk zelf een besluit nemen en nergens aan denken.alleen alleen alleen het vald niet mee kon ik het maar met iemand delen
gr marcel
gr marcel
-
renske
Veel plezier Marcel!
Wanneer je pupje er is, en je zoekt een oppas voor af en toe, dan zou je ook een briefje in de supermarkt op kunnen hangen. En misschien kom je wel iemand in de buurt tegen met een hondje waar die van jou het heel goed mee kan vinden.
Wanneer je pupje er is, en je zoekt een oppas voor af en toe, dan zou je ook een briefje in de supermarkt op kunnen hangen. En misschien kom je wel iemand in de buurt tegen met een hondje waar die van jou het heel goed mee kan vinden.
-
marcel
nou ik ben weer thuis en heb vandaag weer de pups gezien,en ik heb goed nieuws morgen hoor ik welk pupje ik krijg dus morgen zit ik de helde dag bij de tel en ik heb weer geweldige mooie foto's gemaakt die stuur ik naar je op loes
gr marcel
gr marcel