hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Charlotte

Re: hier alles over mijn

Bericht door Charlotte »

Zit misschien in de familie, Marcel?

Wandelvriendin heeft al een x-aantal jaren een hoorapparaat, zij moet nog 50 worden.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Over een tiental jaren is het volksziekte nr. één.
Jonge mensen die vaak naar concerten en dance feesten gaan hebben vaak op hun 20ste last van gehoor/slijtage klachten.
Maar het is knap lastig.
Lex heeft het in ieder geval gedeeltelijk opgelopen in Paradiso, waar hij werkte.
Maar het zit ook in de familie.

Gelukkig worden de hoorapparaten steeds beter.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

yvonne

Bericht door yvonne »

Ja, die harde muziek is echt schadelijk! Als Ik naar een optreden van Lisa ben geweest, suizen m'n oren al een tijdje na. Kun je nagaan. Ik wist niet dat het in sommige families voor kon komen. Tjonge Loes, twee ingrepen! Hopelijk kan Bert daarna weer beter horen. Want vervelend is het zeker!
Afbeelding

Yolanda

Bericht door Yolanda »

Marcel, mijn man (48), is al jaren wat dover, komt door zijn werk.. maar hij is net niet doof genoeg voor een apparaat, maar lastig is het wel!

gerrymoerkens

Bericht door gerrymoerkens »

Lastig hoor. Mijn man is vorig jaar na een griepje plotsdoof geworden aan een oor. Ik zou toch altijd eerst naar een oorarts gaan misschien is er nog iets aan te doen. Gerry en Pebbles.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Jakkes Gerry...wat naar!

marcel

Bericht door marcel »

nou de tuin is bijna honnd vrij ik heb er wat stuiken uit gehaald,die ik al niet zo leuk vond en heb nu meer overzicht.morgen breng ik het naar de gemeete daar kan je je het dumpen en weg is alles.

nu het andere!

ik heb alles voor mekaar als de hond komt maar 1 ding nog niet en dat is nog niet zo gemakelijk maar meschien kunnen juli me helpen,voor die mensen die in gelderland wonen.ik zoek nog een vaste oppas adres voor als ik us un dag ergens heen kan,dus wie o wie wil dit opzig nemen dat is het enigste wat ik moet regelen.en als het hier niet lukt brobeer ik het op een andere manier
gr marcel

ewhuitema

Bericht door ewhuitema »

Misschien krijg je strak nieuwe kontakten tijdens het hond uitlaten. Mensen met hond spreken elkaar sneller aan. Wie weet vind je op die manier zomaar een adresje!

loes

Bericht door loes »

Wat is hiermee gebeurd Marcel?
marcel schreef:
Natuurlijk is het als je alleen woont heel belangrijk dat je een goed oppas-en logeeradres hebt
dit is al prima geregeld en zelf wil ze er geen geld voor hebben,ze kan goed met honden omgaan en ze woond in dezelfde straat als ik.ze doet ook de cavi's voor me als ik weg moet
1 (belangrijke) zorg die we hadden is dus al bewaarheid??
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Desi

Bericht door Desi »

Weet de fokker dit ook dat jij nog niemand achter de hand heb om voor de pup te zorgen als jij daartoe niet in staat bent Marcel?

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Dat kun je ook bespreken op je cursus Marcel.
Eva heeft een heel goede opvang in de buurt gevonden.
Dat kost dan wel wat, maar als je weet dat je kereltje daar goed opgevangen wordt, is dat nu eenmaal niet anders.

Oppas vinden is voor veel hondenbezitters natuurlijk wel eens een punt.
Wij hebben wel verre buren die de honden uit willen laten en ook wel een dagje op willen passen, maar ik vind het toch lastig om ze weg te brengen.

Een andere smouseigenaar hier redelijk in de buurt (20 km.) wil wel oppassen als het nodig is. De honden kunnen erg goed met elkaar opschieten.

Dus als er mensen zijn waar het mee klikt op cursus en de honden kunnen het met elkaar vinden, kunnen jullie misschien over en weer eens oppassen.
Niet direct er over beginnen, rustig afwachten en kijken of jullie het met elkaar kunnen vinden.

marcel

Bericht door marcel »

loes
die buurvrouw hier 1 straat verder laat gewoon de hond uit als ik ff een paar uurtjes er niet ben,maar ze wil geen hond in huis dat vind ik dan wel weer jammer dan had ik klaar geweest.
desi
Weet de fokker dit ook dat jij nog niemand achter de hand heb om voor de pup te zorgen als jij daartoe niet in staat bent
ik heb gezecht dat ik alleen woon en dat ik best wel eens tegen,iets moeilijks aanloop waar ik geen oppas voor heb,dan komt ze met het zelfde verhaal van meschien kom je vast wel iets tegen op de pupcursus dus ja desi ik heb het er over gehad.

marcel

Bericht door marcel »

maar ik ga er nog wel achteraan in iedergeval op de pupcursus en ik weet wel waar veel smousen zitten,in didam dus kan daar in de winkel ook wel iets ophangen ik denk dat ik wel iets tegen kom.bij me vorige hond had ik 3 adressen dat was nog eens lux
gr
ps we hebben hier ook leden die in gelderland wonen tog bijvoorbeeld
gerrymoerkens

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Je zult sowieso veel meer hondenmensen tegenkomen in de omgeving.
Als je eenmaal je hondje hebt en buiten komt, krijg je vaak je vaste hondenmensen in de buurt te zien.
Daar kunnen soms ook leuke contacten uit voort komen.
Maar je moet het wel even de tijd geven.
Goed kijken of mensen aardig zijn tegen je hondje en het niet zomaar los laten lopen bijvoorbeeld.

marcel

Bericht door marcel »

ik heb net de fokster gebeld hoe het gaat met de hondjes het ging geweldig goed,ze komen de hele week al in de tuin en dat vinden ze geweldig allemaal rondjes hollen heel leuk gezicht.woensdag worden ze voor het eerst geént en de week erop worden ze getjipt ze wist nog niet waneer de gedragtest kwam en ik kan evengoed komen kijken die dag(woensdag) dan wel tussen 12 uur 16 uur ik kijk er alweer ontzettent naar uit

marcel

Bericht door marcel »

zet ff 2 foto's in me map van hoe de tuin er nu bij lecht....nou wat vind je ervan heeft hij ruimte genoeg dacht het wel he
gr

Martine

Bericht door Martine »

Ziet er keurig uit Marcel.
Nu nog een beetje opfleuren en het zonnetje erbij; dan ziet het er allemaal een stuk vrolijker uit! :thumbsup:
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Erna

Bericht door Erna »

Netjes hoor Marcel. :thumbsup:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

loes

Bericht door loes »

Prima tuin voor een hond.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Martine

Bericht door Martine »

marcel schreef:
ik heb alles voor mekaar als de hond komt maar 1 ding nog niet en dat is nog niet zo gemakelijk maar meschien kunnen juli me helpen,voor die mensen die in gelderland wonen.ik zoek nog een vaste oppas adres voor als ik us un dag ergens heen kan,dus wie o wie wil dit opzig nemen dat is het enigste wat ik moet regelen.en als het hier niet lukt brobeer ik het op een andere manier
gr marcel

Misschien wil één van je paardenvrienden wel zijn oppas worden?

Dat is het nadeel van alleen zijn, verhuizen naar een nieuwe streek waar je nog niemand kent en geen auto hebben. Hierdoor worden je opvang wel heel erg klein en moet je opnieuw mensen leren kennen. Maar jou kennende, zal dat je wel gaan lukken; komt wel goed...
Je had gezegd dat je al een oppas had? heeft ze zich bedacht ofzo?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Gesloten