Een buikjes foto heeft Loes al geplaatst. Leentje doet het goed ondanks alle drukte.
Af en toe denk ik iets te voelen, maar ik hoor wel vaak iets te borrelen bij haar. Ook staat Leentje af en toe verschrikt op en kijkt dan heel vreemd om zich heen.
Van donderdag (donderdag alleen Jan Hein en ik- even heen en weer) t/m zondag zijn we in Rotterdam en omgeving geweest. Nu een paar dagen thuis en Henk en ik proberen om donderdag weer te gaan.
Doordat Jan Hein een complete flat heeft moet er echt veel gedaan worden, Vrijdag was het niets anders dan schoonmaken want alles was vies en vet. Zaterdag was het verven voor de heren en boodschappen een koekn voor mij. Gelukkig konden de smousjes aan het eind van de middag ook weer naar boven. Leentje weet al precies voor welke deur ze op de galerij moet staan wachten om bij Jan Hein te komen. Wat zal ze hem straks missen. (..en hij haar ook)
Drukke tijden voor jullie!
Ik hoop dat Leentje de boel binnenhoudt tot ze weer rustig thuis is. (wanneer was ze ook alweer uitgerekend; over een dag of 10...?)
Succes met alles!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Tjonge, dat was een beetje een tegenvaller, dat de flat zo vies was.
Fijn dat de hondjes het allemaal al heel gewoon gaan vinden.
Het zal voor jullie allemaal wel behoorlijk wennen zijn.
Maar er is straks wel een hoop afleiding in de kist.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Martine schreef:Ik heb het net even uitgerekend; 28 juli is het de 63-e dag na de dekking...
Anja ik neem aan dat jullie dan allang weer thuis zijn.
Jammer dat de flat zo vies was, maar zo te lezen is Hein een enorme bofkont dat hij de flat heeft gekregen. Dan kijk je snel door de viezigheid heen.
Fijn dat het met Leentje goed gaat.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vandaag, maandag, waren we thuis in Wijhe. Afbreken en inpakken. Dinsdag mag ik weer werken. Gelukkig heeft Henk nu 7 weken vakantie, hij gaat met Jan Hein weer naar Rotterdam in onze camper (verhuiswagen, daar kunnen veel spullen in).
Woensdagavond/ donderdagmorgen gaan de smousjes en ik weer richting het Westen als Leentje het toe staat
Mijn echte vakantie dit jaar begint pas in september, Henk naar school , dan mag ik puppy oppas worden.
Naar Rotterdam zijn de hondjes en ik niet weer geweest.
Leentje is nu wat minder beweeglijk. Het lukt haar niet meer om bij mij op schoot te springen, hoelang nog :idee:.
Voor de rest is ze goed te pas. Wil nog graag uit. Lekker in de tuin waken etc. Ik denk dat het toch nog wel een tijdje duurt tot aan de bevalling als ik dit met Desi vergelijkt. Zij was met kerst al behoorlijk "sloom", terwijl de pups op nieuwjaarsdag werden geboren op de 60e dag na de dekking.
4 is zeker leuk en dan van elk 2 zodat er ook nog iets te verdelen valt.
Nou ja, een beetje laat om onze wensen nog aan Leentje door te geven , dus maar braaf afwachten wat die 2 er van gebrouwen hebben.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004