hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
ja is 25 juli op woensdag en wat een liefe schatjes allemaal het was weer kai gaaf,echt allemaal stuk voor stuk mooie hondjes ze groeien geweldig ze reageren goed op je hand.ze komen ook buiten de werp kist ik heb op de grond gezeten geaait opgetilt wat lief ik heb ruim 30 foto's gemaakt en de fokster heeft net nog wat foto's verstuurt.je krijg de foto's begin van de avond loes...in iedergeval vanavond nog.
gr marcel
gr marcel
O je bent al weer geweest. Had ik helemaal gemist.
Ik zie de foto's wel.
Ik zie de foto's wel.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
zo loes heeft weer wat te doen....nu ff afwachten tot ze erop staan
gr
gr
-
marcel
gr marcel
-
marcel
tot top echt genieten ik kon nog wel uren blijven,het was met mijn vorige hond ook net zo mooi en als ik dan dit weer zie zalig om te zien.dick wort de echte barrel hoor de fokster,zij dat die tog het beste bij me past dus nog maar ff afwachten.bij de laaste enting komt nog iets anders bij kennelhoest zij heeft aan de andere eigenaren ook gevraagt of die het er ook bij wilde hebben,die vonden het ook goed een paar € roos exstra.
-
sammydesmous
Onze pups zijnin de 6e week ingeent met de pupenting voor hondenziekten, Lieveke heeft in de 9e week de cocktailenting voor Parvo en Weil, en in de 14e week de cocktailenting voor Parvo, hondenziekten vanaf 12 weken, Leverziekten, Weil en de neusspray tegen Kennelhoest gehad.
Ik weet niet of het gebruikelijk is om een pup al zo vroeg in te enten tegen Kennelhoest maar ik vind het vreemd als de gegadigden moeten betalen voor de entingen die ze tijdens de nestperiode bij de fokker krijgen of begrijp ik het niet goed Marcel?
Dit is een handige site http://www.dierendokters.com/pups-puppies/benodigdheden. Hier vindt je van alles over pups, benodigdheden , zindelijk maken maar ook over entingen.
José, Sammy & Lieveke

Ik weet niet of het gebruikelijk is om een pup al zo vroeg in te enten tegen Kennelhoest maar ik vind het vreemd als de gegadigden moeten betalen voor de entingen die ze tijdens de nestperiode bij de fokker krijgen of begrijp ik het niet goed Marcel?
Dit is een handige site http://www.dierendokters.com/pups-puppies/benodigdheden. Hier vindt je van alles over pups, benodigdheden , zindelijk maken maar ook over entingen.
José, Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 15 jul 2012, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
-
sammydesmous
Als je Dick krijgt is Dicky of op z'n Hollands Dikkie wel een leuke naam vind ik.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
-
marcel
blauw en een erg lief hondje...trouwens dat zijn ze allemaal
gr
gr
-
marcel
deze enting komt naast het hele paket ( dus wat hij krijgt voor je de hond mee krijg) ik kan het ook zelf doen.maar omdat het daar ( huizen)dus voorkomt willen ze alle zekerheid en alende voorblijven.ze heeft het ook aan alle andere eigenaren ook gevraagt en die willen het ook voor het ophalen laten doen.dus heb ik ook ja gezecht
gr
gr
-
sammydesmous
Ik zou toch eerst aan je eigen dierenarts vragen of het niet te vroeg is voor de Kennelhoestenting.
Als je binnen onze landsgrenzen blijft wel ja.sammydesmous schreef:Als je Dick krijgt is Dicky of op z'n Hollands Dikkie wel een leuke naam vind ik.
Maar om nou in Engels-sprekende gebieden "lulletje" te gaan staan roepen...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Nescia
Leuk koppie heeft Dick. Wel leuk dat je al weet welke het wordt. Kijk je toch anders naar zo'n beestje.
Weet je al wat je met de naam gaat doen? Houden of een andere naam?
Weet je al wat je met de naam gaat doen? Houden of een andere naam?
Volgens mij heeft Marcel dat al gemeld : Barrel. Klopt dat Marcel?
En Marcel, overal heerst kennelhoest, want dat is gewoon een soort hondenverkoudheid opf griep. Ik zou zeker niet te vroeg enten en eerst maar eens nazoeken of het geen kwaad kan.
En Marcel, overal heerst kennelhoest, want dat is gewoon een soort hondenverkoudheid opf griep. Ik zou zeker niet te vroeg enten en eerst maar eens nazoeken of het geen kwaad kan.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Tja, je kunt het even vragen aan je eigen DA.
Daar ga je straks toch naar toe.
Kun je gelijk kennis maken.
Ik ben het met Loes eens.
Maar ja, je hebt gelijk, de fokkers willen ook het beste voor hun pups.
Daar ga je straks toch naar toe.
Kun je gelijk kennis maken.
Ik ben het met Loes eens.
Maar ja, je hebt gelijk, de fokkers willen ook het beste voor hun pups.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
hoe vinden juli de foto's en het filmpje wand ik hoor juli er niet zo over,ik maak ze ook dat juli mee kunnen kijken ik vind ze echt geweldig mooi
ze kennen me al......en ze weten ook dat ik een smous krijg.Kun je gelijk kennis maken.
Zoals je weet houden we hier op het forum de nieuwste inzichten mbt gezondheid en opvoeding bij.
1 van de zaken is o.a. het te vroeg, te vaak en teveel in 1x enten. Dat kan ronduit gevaarlijk zijn.
Dan zou ik het zeker vragen Marcel. Het is ook prettig te weten hoe je eigen dierenarts daar over denkt.
1 van de zaken is o.a. het te vroeg, te vaak en teveel in 1x enten. Dat kan ronduit gevaarlijk zijn.
Dan zou ik het zeker vragen Marcel. Het is ook prettig te weten hoe je eigen dierenarts daar over denkt.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
het zijn druppels geloof ik die via de neus gaan ofzo het is niet prikken hoor loes
ik weet dat ze het niet over enten hadden
gr
ik weet dat ze het niet over enten hadden
gr
Laatst gewijzigd door marcel op 15 jul 2012, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.