hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
marcel

Re: hier alles over mijn

Bericht door marcel »

willen juli.....als juli dat willen mijn hier volgen ik plaats alles op me facebook groep
http://www.facebook.com/pages/Mijn-smou ... 9893226801
voor me hoofdpagina moet je deze hebben
http://www.facebook.com/marcel.bregman.5
gr marcel

marcel

Bericht door marcel »

komende maandag ga ik weer kijken heb ff gebeld de pups komen nu ook buiten de werpkist,dus ze zijn alweer een stuk gegroeit ik kijk er weer naar uit
gr marcel

loes

Bericht door loes »

Da's mooi Marcel. Het is altijd fijn als fokker en nieuwe eigenaar elkaar goed leren kennen zodat er een weloverwogen keus gemaakt kan worden. Ben benieuwd of je zo langzamerhand een voorkeur gaat krijgen. We horen en zien het wel weer.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

ik heb vandaag een barbeqeu van manege zandewierde dit is spesiaal voor de vrijwilgers,het weer is voortreffelijk goed nu hier een overheerlijk warm zonnetje hoop wel dat het zo blijft.

en nog ff dit wie heeft het kaartje ingevuld bij het halen van hun pup,het gaat om de landelijke honden penning.en hoe zijn de ervaringen met de deze penning het schijnd goed te zijn.
gr marcel

Martine

Bericht door Martine »

Ik denk dat je het kaartje bedoelt dat je kan invullen om de chip van je hond in een landelijk systeem te laten registreren? Dat heb ik uiteraard gedaan.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

marcel

Bericht door marcel »

ja ze liet mijn vorigeweek de penning zien en dan hoef je er geen 1 in de winkel te kopen

andrea21

Bericht door andrea21 »

Een penning geen idee hoor ze zijn hier gechipt en ik heb voor de eerste vakantie een penning laten maken voor Bickel met mijn 06 nummer er op voor het geval, een naam moet je er nooit oplaten zetten.
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Martine

Bericht door Martine »

Waar jij het over hebt, ken ik niet. Ik bestelde hun naamplaatjes bij de dierenwinkel met alleen hun naam en mijn mobiele nummer erop. (met 0031 ervoor; dan konden ze me ook in het buitenland bellen)
Maak de penning wel met een stevige ring vast; de standaardringetjes die erbij geleverd worden waren te slap. Ze zijn heel wat penningen verloren in het struikgewas als ze weer eens achter een takje bleven hangen...

Yolanda

Bericht door Yolanda »

Ik denk dat je het hebt over de registratie bij een instantie die je kan bellen als je je hond ooit eens kwijt raakt, dan krijg je een penning met hun telefoonnr erop, zodat jouw gegevens niet zomaar op straat liggen. Ik heb dat wel gedaan, dan is je hond gelijk bekent bij een opvang ofzo als ze je hond vinden.

andrea21

Bericht door andrea21 »

Ja precies Martine!

Werkt dat dan in het buitenland Yolanda?
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Erna

Bericht door Erna »

Lisa (en Sarie) staan ook geregistreerd bij het NGD. Lisa heeft daar ook een penning van aan haar halsband hangen.
Het voordeel om de hond (of kat) te laten registreren is dat zijn-haar baas mogelijk eerder opgespoord kan worden als de hond kwijt zou zijn.
Bij een hond die niet bekend is bij het NGD kunnen ze uiteraard wel het chipnummer lezen, maar kunnen niet de baas en hond koppelen. Dan moeten ze eerst naar RvB, of dierenartsen om navraag te doen. Bij registratie, of de hond nu wel of geen penning heeft kunnen ze je meteen bellen omdat je in hun systeem staat.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Nescia

Bericht door Nescia »

Maar ik zou evengoed een penning aan zijn halsband hangen met je eigen mobiele nummer. Om via de NGD de eigenaar te achterhalen, moet je eerst de chip uitlezen. En dat kunnen alleen dierenambulances en asiels e.d. Het mobiele nummer lezen en bellen kan iedereen. Toch makkelijker als je hond gewoon even een blokje om is :fluit:

Erna

Bericht door Erna »

Ja daar heb je gelijk in. Lisa heeft alleen de penning van NGD aan haar halsband hangen. Ze is niet zo'n weg lopertje. In huis heeft zij nooit een halsband om.
Mous-Saar die hier elk jaar wel een keer logeert wil nog wel eens de kuierlatten nemen, hoewel ze dat bij ons gelukkig nog nooit heeft gedaan.
Zij heeft als ze hier is, een penning met haar naam en ons tel. nummer erop. Zij houdt bij ons dan ook de hele logeerpartij haar halsband om, je weet maar nooit.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Wat handig en slim, Erna.
Afbeelding

marcel

Bericht door marcel »

ik stel mijn bezoekje aan het nest nog 1 weekje uit,maar ik heb net alwel gehoort dat ze al pap eten.
gr

loes

Bericht door loes »

Waarom stel je je bezoek uit?
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

omdat er wat is tussen gekomen
gr

Erna

Bericht door Erna »

O,

loes

Bericht door loes »

Tja.....
H K Jelle 13-5-2004

Martine

Bericht door Martine »

:grijns:

...ik dacht dat dit topic "hier ALLES over mijn" heette...

:grijns:

Gesloten