Hoera jarig
Ja, het eerste jaar met Phoebe is omgevlogen. Ik heb echt het idee dat Pheebs hier pas net rond loopt.
Tussen Phoebe en de meiden gaat het prima.
Waar is de wandeling op 6 januari? Ik heb er nog niks over gelezen.
Wij zijn ook van de partij op de ritsdag. Of er zou iets geks tussen moeten komen, maar daar gaan we niet vanuit. Waarschijnlijk is 'onze' ritsdag eind januari/ begin februari heb ik me door Fredie laten vertellen. Phoebe zou rond die tijd wel weer loops zijn. Hoe werkt dat eigenlijk? Mag je dan wel gewoon gaan?
Wij gaan in de meivakantie op vakantie, maar ik ga ervan uit dat we dan al op de ritsdag geweest zijn.
Tussen Phoebe en de meiden gaat het prima.
Waar is de wandeling op 6 januari? Ik heb er nog niks over gelezen.
Wij zijn ook van de partij op de ritsdag. Of er zou iets geks tussen moeten komen, maar daar gaan we niet vanuit. Waarschijnlijk is 'onze' ritsdag eind januari/ begin februari heb ik me door Fredie laten vertellen. Phoebe zou rond die tijd wel weer loops zijn. Hoe werkt dat eigenlijk? Mag je dan wel gewoon gaan?
Wij gaan in de meivakantie op vakantie, maar ik ga ervan uit dat we dan al op de ritsdag geweest zijn.
Ja , we hebben Desi sinds 20 januari. En het is nog als de dag van gistern maar toch is er heel wat gebeurt sinds die tijd.
De wandeling is in Zevenen. Fam . Peeters uit Reuver organiseert hem weer. Ik hoop dat hij binnenkort op de site vermeld staat.
Ik hoop echt dat de rits dag in januari of begin februari is. Want 22 februari gaan we weer richting de sneeuw. Ditmaal hopenlijk met 2 honden. Desi is vorig jaar ook meegeweest omdat we op het laatste ogenblik geen oppas hadden. Het is zo goed gegaan dan Janka nu ook mee mag! Ben benieuwd.
Hebben jullie in de mei-vacantie ook 2,5 weken vrij van school? Hier wel.
De wandeling is in Zevenen. Fam . Peeters uit Reuver organiseert hem weer. Ik hoop dat hij binnenkort op de site vermeld staat.
Ik hoop echt dat de rits dag in januari of begin februari is. Want 22 februari gaan we weer richting de sneeuw. Ditmaal hopenlijk met 2 honden. Desi is vorig jaar ook meegeweest omdat we op het laatste ogenblik geen oppas hadden. Het is zo goed gegaan dan Janka nu ook mee mag! Ben benieuwd.
Hebben jullie in de mei-vacantie ook 2,5 weken vrij van school? Hier wel.
[IMG:148:37]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... est049.gif[/img]
beetje laat maar de dag is nog niet om....
beetje laat maar de dag is nog niet om....

Veertje en ook Brutie nog een fijn en lang leven toegewenst!

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004