Welke cursus?
Re: Welke cursus?
Om eens even wat anders tussendoor te doen, waren er wat behendigheid dingen neergezet op cursus.
Konden we even uitproberen. Tja...vlekkeloos natuurlijk. Netjes door de ladder, keurig over een laag bruggetje, als een speer door de tunnel. Alleen de liggende autobanden vond ze wat stom.
Oh, wat een knap hondje.
Konden we even uitproberen. Tja...vlekkeloos natuurlijk. Netjes door de ladder, keurig over een laag bruggetje, als een speer door de tunnel. Alleen de liggende autobanden vond ze wat stom.
Oh, wat een knap hondje.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Leuk ! Dat wordt dus rennen voor je Jeanette. 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Leuk behendigheid,is ook goed voor je eigen conditie
Boy vond het helemaal geweldig.Deed alles goed,was nergens bang voor maar ja.......de snelheid 

-
sammydesmous
Wat leuk Jeanette
behendigheid doen ze bij ons ook steeds tussendoor. Is niet alleen voor de hond leuk vind ik.
Zondag 20 mei heeft de Kynologen Club Nijmegen Open Dag. We gaan dan eens kijken naar Flybal en behendigheid voor de smousjes.
José, Sammy & Lieveke

Zondag 20 mei heeft de Kynologen Club Nijmegen Open Dag. We gaan dan eens kijken naar Flybal en behendigheid voor de smousjes.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Gisteren hebben Bloem en ik de cursus afgesloten.
Voor de lol hebben we een wedstrijd gehouden.
Onderdelen. Naast lopen in slalom, zo lang mogelijk op de plaats blijven., zo lang mogelijk aandacht vasthouden, verstoppertje en kwispelwedstrijd.
Bloem was, met stip, nummer één.
Lex was mee gekomen en stond natuurlijk versteld...
Wat nu te doen....
Bloem vind het allemaal leuk.
Bij deze trainer staat in september 'speuren' en, bij genoeg deelname, cursus voor gevorderden op het programma.
Ik ga in principe voor het laatste, maar mocht dat niet door gaan, gaan we speuren.
Voor de lol hebben we een wedstrijd gehouden.
Onderdelen. Naast lopen in slalom, zo lang mogelijk op de plaats blijven., zo lang mogelijk aandacht vasthouden, verstoppertje en kwispelwedstrijd.
Bloem was, met stip, nummer één.
Lex was mee gekomen en stond natuurlijk versteld...
Wat nu te doen....
Bloem vind het allemaal leuk.
Bij deze trainer staat in september 'speuren' en, bij genoeg deelname, cursus voor gevorderden op het programma.
Ik ga in principe voor het laatste, maar mocht dat niet door gaan, gaan we speuren.
Wat leuk Jeanette!
...kampioen kwispelen...
ze boft dat Bobbie niet meedeed... 
...kampioen kwispelen...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Kleinzoon Pelle was er weer eventjes vandaag....die kan er ook wat van.Martine schreef:...kampioen kwispelen...ze boft dat Bobbie niet meedeed...
Evenals kuilen graven, samen met Bloem Stapper plagen, zakken leeghalen (als er brokjes in gezeten hebben/zitten) en kippen 'kijken'.
Leuke hond, die Pelle.
Stapper knabbelde trouwens genoegelijk aan Pelle en Bloemetje...allebei vies natuurlijk, snap ik best.
Leuk weer wat over Pelle te horen! Als je ooit in de gelegenheid bent, zou ik een fotootje wel heel leuk vinden...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Wow, wat een knappe Bloem!
Ja, ik vind het ook moeilijk. Ik heb informatie ingewonnen over speuren. Het lijkt me voor een hond geweldig om z'n neus zo te moeten gebruiken. Maar het lijkt me ook zo leuk om samen met je hond bezig te zijn, zoals behendigheid bijvoorbeeld. En nu Senna zwemmen ook zo leuk vind is waterwerk ook een optie, maar sta je weer veel aan de kant. En doggydance........ook zo leuk, doe je wel weer samen
Zucht........konden ze maar praten.................
We gaan eerst na de zomervakantie nog even door met herhalingen en hopelijk zijn we er dan uit wat we daarna gaan doen.
Ja, ik vind het ook moeilijk. Ik heb informatie ingewonnen over speuren. Het lijkt me voor een hond geweldig om z'n neus zo te moeten gebruiken. Maar het lijkt me ook zo leuk om samen met je hond bezig te zijn, zoals behendigheid bijvoorbeeld. En nu Senna zwemmen ook zo leuk vind is waterwerk ook een optie, maar sta je weer veel aan de kant. En doggydance........ook zo leuk, doe je wel weer samen
Zucht........konden ze maar praten.................
We gaan eerst na de zomervakantie nog even door met herhalingen en hopelijk zijn we er dan uit wat we daarna gaan doen.

Ik stuur je er een. Maar de volgende keer maken we eens wat keurige 'zit en blijf' foto's.Martine schreef:Leuk weer wat over Pelle te horen! Als je ooit in de gelegenheid bent, zou ik een fotootje wel heel leuk vinden...
Pelle is trouwens ook goed op de 'hondenschool'.
Wat leuk Jeanette, Bloem kampioen kwispelen en de rest ook goed gedaan.
Zou leuk zijn als je met behendigheid door kan gaan, maar speuren is ook erg leuk.
Is wel veel duurder om te doen, maar misschien valt dat bij jullie wel mee.
http://www.kcpampus.nl/?p=2562
Yvonne is er geen vereniging bij jou in de buurt waar je verschillende sporten met Senna kan uitproberen.
Wij hebben 15 juli een open dag waar demonstraties van verschillende diciplines zijn. Daarna mag de baas zelf oefenen om te kijken of het wat voor je is. Ik sluit de agenda bij, kan je zien wat en hoe laat het een en ander is.
Het is wel uit de buurt, maar je kan als je zin en tijd hebt altijd komen kijken.
Lisa zal bij de flyball lopen.
Zou leuk zijn als je met behendigheid door kan gaan, maar speuren is ook erg leuk.
Yvonne is er geen vereniging bij jou in de buurt waar je verschillende sporten met Senna kan uitproberen.
Wij hebben 15 juli een open dag waar demonstraties van verschillende diciplines zijn. Daarna mag de baas zelf oefenen om te kijken of het wat voor je is. Ik sluit de agenda bij, kan je zien wat en hoe laat het een en ander is.
Het is wel uit de buurt, maar je kan als je zin en tijd hebt altijd komen kijken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Goed gedaan Bloem!
Heerlijk dat het tijdens de cursus goed gaat.
Ikzelf zou beestachtig graag in die periode ook in het bos willen trainen.
Daar waar het 'link' is.
Speuren lijkt mij leuk, maar waar gaan ze dan achteraan?
Zelf vond in Breitensport erg leuk.
Wordt hier alleen in Sevenum gedaan, en is vrij duur.
Heb nu al sinds het tweede nest van Guusje niks meer gedaan.
Aan de ene kant jammer.
Heerlijk dat het tijdens de cursus goed gaat.
Ikzelf zou beestachtig graag in die periode ook in het bos willen trainen.
Daar waar het 'link' is.
Speuren lijkt mij leuk, maar waar gaan ze dan achteraan?
Zelf vond in Breitensport erg leuk.
Wordt hier alleen in Sevenum gedaan, en is vrij duur.
Heb nu al sinds het tweede nest van Guusje niks meer gedaan.
Aan de ene kant jammer.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Dat is wel een idee, Erna. Ik zal eens gaan zoeken.Erna schreef:Wat leuk Jeanette, Bloem kampioen kwispelen en de rest ook goed gedaan.![]()

-
Nescia
Ik heb het weleens op tv gezien. Sprak mij niet zo heel erg aan, kwam een beetje dommig over, maar schijn kan bedriegen 
Omdat ik eigenlijk erg gemakzuchtig ben , heb ik gewoon gekozen voor iets dat lekker dichbij is en wordt gegeven door een man waar zowel ik als Bloem het volste vertrouwen in hebben.
Bloem vindt alles leuk....en ik ga mee voor de pret.
Bloem vindt alles leuk....en ik ga mee voor de pret.
-
Nescia
Ik heb het op tv gezien met Martin Gaus als presentator. Misschien dat hij het dommige aspect vertegenwoordigde ?
Het sprak mij niet erg aan, maar smaken verschillen en het gaat erom wat Pip en jij leuk vinden
Het sprak mij niet erg aan, maar smaken verschillen en het gaat erom wat Pip en jij leuk vinden
-
Nescia
Behendigheid lijkt me ook erg leuk. Speuren trouwens ook. Flyball vind ik ook mooi om te zien, maar wedstrijden is helemaal niks voor mij. Niet zo sociaal aangelegd
Ach, eerst maar over 3 weken naar puppycursus.
Ach, eerst maar over 3 weken naar puppycursus.