Klets-topic

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Mary

Bericht door Mary »

Ariënne schreef: Ik heb al weer een mooie boswandeling achter de rug. :)
Zonder :zwemmen: :?:
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Mary schreef:
Ariënne schreef: Ik heb al weer een mooie boswandeling achter de rug. :)
Zonder :zwemmen: :?:
Ja, ik mag morgen pas weer in 'bad'! :lol:
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Wat goed Ariënne, wat een snel herstel op deze manier hé.
Wandel ze dan maar weer lekker.:dog: :boogie:

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ja, goed hè! Ik ben benieuwd, want binnen 1 á 2 weken moet je het verschil gaan merken. :springertje:
:trekhond:
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Fijn hoor, dat het gepiept is. wat ga je dan merken Ariënne :?:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Mary

Bericht door Mary »

Jeanette schreef:Fijn hoor, dat het gepiept is. wat ga je dan merken Ariënne :?:
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Maar hoe is het met je eigen wachtlijst Jeanette?

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Jeanette schreef:Fijn hoor, dat het gepiept is. wat ga je dan merken Ariënne :?:
Dat zou minder zware (nou ja...), vermoeide benen moeten opleveren. Verder ga je minder vocht vasthouden in de benen en daarnaast zullen er minder huidklachten zijn door de betere doorbloeding. Verder hebben mensen nogal eens stekende pijn. Dat valt bij mij wel mee.
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Dat klinkt heel mooi.
Fijn als alle klachten op redelijk termijn verdwijnen.

De wachtlijst voor Triggerpoint fysio viel mee. Er kwam een collega bij, die nam wat patienten over.
Ik ben al een paar keer geweest, maar kan niet zeggen of het al echt helpt helaas.
Jammer, foute verzekering, totaal maar 12x fysio en dat is erg kort om het resultaat te beoordelen.

Mary

Bericht door Mary »

Is het dan ook de bedoeling dat ze je leren hoe het zelf te doen?

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ja, Lex mag volgende keer mee om mijn nekpunten te pakken en mijn kaak en slapen kan ik mooi zelf leren.
Ze wil in de toekomst naald triggerpoint gaan doen en dan mag ik gratis proefkonijn zijn... :mrgreen: Ik ben wel een leuk geval.........

Mary

Bericht door Mary »

Nou leuk geval, ik hoop dat het echt een positieve uitwerking zal hebben bij je.
:boeketje:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Mary schreef:Nou leuk geval, ik hoop dat het echt een positieve uitwerking zal hebben bij je.
Dat hoop ik ook voor je, Jeanette! :boeketje:
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Ariënne schreef:
Mary schreef:Nou leuk geval, ik hoop dat het echt een positieve uitwerking zal hebben bij je.
Dat hoop ik ook voor je, Jeanette! :boeketje:
Daar doe het tenslotte voor.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

:mrgreen: :crazy:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Neem me niet kwalijk dat ik even op een ander onderwerp overstap: hondenpoep nl.
Bert deed gisteren mee aan een schoonmaakactie in een woonwijk in Veendam. Wat vinden ze in de bosjes, naast de vele lege blikjes Amstel: allemaal plastic zakjes met hondenpoep! Moet je je voorstellen dat iemand keurig de hondenpoep in een zakje doet, om dat dan vervolgens in de prikkelbosjes te gooien! Heel vreemd! :hmm:
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Voor het oog van de menigte wordt alles netjes opgeruimd, om het daarna stiekem weg te gooien. Willen het dus niet opruimen, maar misschien bang voor een boete?

Groetjes, Erna.

loes

Bericht door loes »

Gebeurt hier ook. Argument: moeten ze maar vuilbakken neerzetten, waar je het in kwijt kunt. Zit wel wat in. Uiteraard niet in het dan maar in de bosjes gooien, maar ik loop ook wel eens een heel eind met zo'n slingerend, stinkend, warm plastic zakje :roll: een heel eind rond voordat ik het kwijt kan in 1 van de flatcontainers.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Roosje

Bericht door Roosje »

zit met koorts achter de computer. tja.. moet toch wat.. van een hele dag in bed liggen word ik ook niet vrolijk. Dochtertje Fegan (nu 1 jaar) is een paar dgn bij oma. ook die kleine meid is ziek. Op deze manier krijgt ze alle aandacht die ze nodig heeft. Mis haar wel die kleine. Maar goed.. hopelijk zijn we snel beter.

We staan nu 1 jaar en 9 maanden op de wachtlijst voor een smouzenkind. iedere dag is nu spannend of we een telefoontje krijgen of een briefje wanneer we ongeveer aan de beurt zijn.

25 mei heb ik een hondenfotografie-workshop. heb er veel zin in. hoop dat ik er heel wat van opsteek. in mijn portfolio staan nog veeeeeel te weinig honden. al helemaal géén smouzen. dus daar moet nog verandering in komen.

Aila, onze ouwe labrador heeft een bloedoor. het is nog niet zo ernstig om direct naar dierenarts te gaan. even kijken of het in gaat drogen. is dat niet zo, dan zal ik wel met haar moeten gaan om haar er aan te laten helpen.

Ayana, de Bouvier is qua gedrag een heel eind omgeslagen toen ons roedelleidertje Pieps dood is gegaan. Wat een impact kan zoiets hebben. Gelukkig wel de goede kant op geslagen hoor. ben erg trots op ayana hoe ze zich nu gedraagt.

zo..dat was het weer ff..

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Beterschap Maureen, voor jou en je dochtertje!
Hier ligt mijn jongste dochtertje (nou ja: bijna 19!) op 'apegapen' met een dikke vette keelontsteking. Veel mensen moeten er nu toch even aan geloven. Ik kan me goed voorstellen dat je Fegan mist! Maar ja, zo'n oma is natuurlijk wel heel fijn nu.

Het zal ook bijzonder geweest zijn om te zien hoe de andere honden een nieuwe plek innemen nu Pieps er niet meer is. En straks een smousje erbij! Hopelijk gaan er dit jaar erg veel pups geboren worden!

Schudt Aila erg met haar bloedoor? Je zou anders netverband om haar kop kunnen doen, als je begrijpt wat ik bedoel. :scratch:
http://verzorgende.fol.nl/fotos/van-hee ... erband.htm
(Toch handig internet!)
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

Roosje schreef:zit met koorts achter de computer. tja.. moet toch wat.. van een hele dag in bed liggen word ik ook niet vrolijk. Dochtertje Fegan (nu 1 jaar) is een paar dgn bij oma. ook die kleine meid is ziek. Op deze manier krijgt ze alle aandacht die ze nodig heeft. Mis haar wel die kleine. Maar goed.. hopelijk zijn we snel beter.
Beterschap hoor, fijn kleintje bij oma, dan heb je de tijd meer voor jezelf.
Van in bed liggen word je trouwens niet beter. Zelf doe ik dat alleen wanneer
ik echt instort. Beetje rondscharrelen werkt voor mij altijd beter.

Gesloten