En inderdaad Charlotte een beloning kan natuurlijk sowieso best zo klein mogelijk zijn.
Ik zal ook proberen de tussendoortjes af te bouwen. Minder vaak en kleiner.
Ik kreeg gisteren zo'n proefzakje van eukanuba met hele kleine mini pupbrokjes, net zo groot als een half erwtje, prima als beloning is gebleken. Voorheen waren het kwart stukjes van minifrolicjes..óók heel lekker hihi [IMG:36:38]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... ier090.gif[/img]Jeanette schreef:Een van onze uitlaat meelopers geeft stukjes appel.
Dat vinden alle honden die meegaan lekker.
Mini pupbrokjes ???

Ja ja, Loes! Wrijf het er nog maar eens in... Vera is ongeveer 40 cm.loes schreef:Ik weet niet hoe groot Vera is, maar Adah is 39 en Fija 40 cm, dus niet klein en zijn (en horen dat ook te zijn) onder de 10 kg.

Ik heb de hoeveelheid van 2 x 50 gram overgenomen van de tip van Maria, zij heeft het zo ook met haar hondjes gedaan.Ariënne schreef: Wat ik heb met dat wegen van die brokjes: als ik afga op de verpakking (bijv. 115 g bij 10 kilo) vind ik het nog te veel als ik het zo bekijk. Ze krijgt normaal gesproken 's morgens een halve boterham en 's avonds wat groente.
.

Dit is een berichtje van 9 december, Jeanette. Dus nu is het gewicht ongeveer 13,8 kg.Ariënne schreef:Echt knap!
Veertje is ook zo'n 40 cm en weegt 12,3 kg.
Ziet er dacht ik verder wel goed uit.. (toch Jeanette?) Maar ik mag nu wel op gaan passen na haar steilisatie.