Klets-topic
-
sammydesmous
Re: Klets-topic
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
-
gerrymoerkens
Vind apen wel leuk maar inderdaad die billen he
Gerry en Pebbles
Ik heb vandaag mijn vriendin meegenomen voor een verwendagje; een verlaat verjaardagscadeau. Eerst hebben we onze voetjes zijdezacht laten "knabbelen" door zg. Gara Rufa-visjes, toen hebben we heerlijk geluncht en daarna zijn we nog even gaan shoppen; zomaar omdat dat kon vanwege het kinderloze karakter van dit dagje... Ik heb zowaar een strakke jurk gekocht! Het zou zomaar eens de allereerste jurk kunnen zijn die ik ooit heb gekocht... Morgen ga ik met mijn hele familie naar een feest wat een tante van mij geeft in Nuenen; dan heb ik mooi iets om aan te trekken. Morgenochtend eerst lekker naar de kapper, daarna Bobbie naar Dorien brengen waar hij een nachtje mag logeren en dan op naar het feest! Ondanks het feit dat ik zondag waarschijnlijk nauwelijks iets mag eten heb ik een absoluut top-weekend! 
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
sammydesmous
Leuk dagje Martine. Soms heeft een mens dat gewoon nodigMartine schreef:Ik heb vandaag mijn vriendin meegenomen voor een verwendagje; een verlaat verjaardagscadeau. Eerst hebben we onze voetjes zijdezacht laten "knabbelen" door zg. Gara Rufa-visjes, toen hebben we heerlijk geluncht en daarna zijn we nog even gaan shoppen; zomaar omdat dat kon vanwege het kinderloze karakter van dit dagje... Ik heb zowaar een strakke jurk gekocht! Het zou zomaar eens de allereerste jurk kunnen zijn die ik ooit heb gekocht... Morgen ga ik met mijn hele familie naar een feest wat een tante van mij geeft in Nuenen; dan heb ik mooi iets om aan te trekken. Morgenochtend eerst lekker naar de kapper, daarna Bobbie naar Dorien brengen waar hij een nachtje mag logeren en dan op naar het feest! Ondanks het feit dat ik zondag waarschijnlijk nauwelijks iets mag eten heb ik een absoluut top-weekend!
Wat goed van je dat je een strakke jurk gekocht hebt, dat heb je toch maar bereikt
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
...echt heerlijk!
Helaas vonden ze de voeten van mijn vriendin veel lekkerder, maar ik heb het toch wel gevoeld hoor. Het voelt alsof je met je voeten in een bak water vol bruistabletten zit. Heel ontspannend en daarna waren m'n voeten echt superzacht!
Helaas vonden ze de voeten van mijn vriendin veel lekkerder, maar ik heb het toch wel gevoeld hoor. Het voelt alsof je met je voeten in een bak water vol bruistabletten zit. Heel ontspannend en daarna waren m'n voeten echt superzacht!
-
gerrymoerkens
Dat lijkt me wel wat gaat al het eelt er dan af? Ik weet niet of ze hier in Nijmegen ook zoiets hebben. Gerry en Pebbles.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ik ben even twee dagen weg. Mijn moeder wordt morgen 88! Ik ga morgenochtend lekker met de trein en blijf een nachtje slapen.
Jullie passen wel op de handel, hè!

-
sammydesmous
Ja Gerry ook in Nijmegen zijn die visjes, in de Pauwelstraat waar vroeger de bloemenzaak Coryan zat.gerrymoerkens schreef:Dat lijkt me wel wat gaat al het eelt er dan af? Ik weet niet of ze hier in Nijmegen ook zoiets hebben. Gerry en Pebbles.
José, Sammy & Lieveke
Ja hoor...we passen op de handel.
Allemaal een stukje ...
Veel plezier.
Allemaal een stukje ...
Veel plezier.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
sammydesmous
Ariënne schreef:Ik ben even twee dagen weg. Mijn moeder wordt morgen 88! Ik ga morgenochtend lekker met de trein en blijf een nachtje slapen.
Ja hoor. Alvast gefeliciteerd met je moeder en geniet er van.
Neem deze José, Sammy & Lieveke
Gefeliciteerd met je moeder en heel veel plezier de komende dagen!

Gefeliciteerd met je moeder Ariënne en geniet van de dagen bij haar ze is dus van het zelfde geboorte jaar van mijn oude tante. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Dank jullie wel!
Ja, wat een leeftijd, hè.
Een bloemetje neem ik niet mee, heb m'n tassen al vol. :wink2:
Ja, wat een leeftijd, hè.
Een bloemetje neem ik niet mee, heb m'n tassen al vol. :wink2:

Een fijne verjaardag voor je moeder temidden van haar kinderen. 

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004