hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
nu afwchten voor de 1ste afspraak....maar op de hoeveelste week van de nest kun je kijken.....is nu 3 dagen oud
gr
gr
Marcel, dat verschilt per fokker.
Daar verander je als nieuwe eigenaar weinig aan...
Toen ik voor de eerste keer hoorde dat er een pup voor me was, was ik dol-enthousiast. De fokster bekoelde die blijdschap enorm toen ze zei dat ik pas na 4 weken welkom was... Dit pupje is het voor mij dan ook niet geworden...
Daar verander je als nieuwe eigenaar weinig aan...
Toen ik voor de eerste keer hoorde dat er een pup voor me was, was ik dol-enthousiast. De fokster bekoelde die blijdschap enorm toen ze zei dat ik pas na 4 weken welkom was... Dit pupje is het voor mij dan ook niet geworden...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik ben er voor om de mensen zo vroeg mogelijk te laten komen. Natuurlijk niet allemaal tegelijk, maar met een week (in de 1e 5 dagen is de kans op complicaties het grootst) zou ik iedereen toch wel willen zien.
Dat pas met 4 weken komt helaas nogal eens voor. Vind ik veel te laat en ook volkomen onnodig.
Maar de pups zijn van de fokker dus diens wil is wet.
Dat pas met 4 weken komt helaas nogal eens voor. Vind ik veel te laat en ook volkomen onnodig.
Maar de pups zijn van de fokker dus diens wil is wet.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
sammydesmous
Bij ons mochten ze nadat ze contact met ons opgenomen hadden zo snel mogelijk komen. De baasjes van Loetje kwamen de volgende dag al. De anderen ongeveer binnen een week. En zo vaak mogelijk, je wilt toch goed kunnen beoordelen.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Dit zijn achterkleinkinderen van jullie Jelle, Loes!loes schreef: De moeder heet Sofie, de vader Douwe en er zijn 1 teefje en 4 reutjes.
Volgens mij niet hoor. Dit is niet Sofie (Sophia) van Fieke, maar van Doortje en Dop.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Jelle is de opa van Douwe...
http://www.pawpeds.com/db/?a=p&id=88234 ... o&o=ajgrep
http://www.pawpeds.com/db/?a=p&id=88234 ... o&o=ajgrep
Natuurlijk, je hebt gelijk. Keek erover heen.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
renske
Bij Fusca kon ik ook pas kijken toen ze 4 weken oud waren, de fokker wilde het ook niet eerder.
Bij Lumi mocht ik na 1 dag al komen kijken, maar die fokker kende ik ook wat beter.
Zelf lieten wij pupkopers pas na 3 weken komen. Tot die tijd mocht alleen bezoek van bekenden komen, mensen die anders ook wel bij ons kwamen, of mensen die onze hondjes goed kennen.
Spannend Marcel!
Bij Lumi mocht ik na 1 dag al komen kijken, maar die fokker kende ik ook wat beter.
Zelf lieten wij pupkopers pas na 3 weken komen. Tot die tijd mocht alleen bezoek van bekenden komen, mensen die anders ook wel bij ons kwamen, of mensen die onze hondjes goed kennen.
Spannend Marcel!
Zowel bij Boy en Missy waren we bij de fokkers pas vanaf 4 weken welkom.Wat ik zelf erg jammer vond.
Wel was het bij Missy zo dat fokker ff boodschappen ging doen en dat we alleen met de pups mochten blijven!
Wel was het bij Missy zo dat fokker ff boodschappen ging doen en dat we alleen met de pups mochten blijven!

-
marcel
ik hoop ook dat ze snel bellen wand ik vind het ook leuk,hoe alles groeit e.z.v
gr
gr
-
marcel
ik heb haar ook gevonden op een site met de smous op haar arm
http://www.dapschouwen-duiveland.nl/ons ... renartsen/
ff kijken of ik nog meer kan vinden
http://www.dapschouwen-duiveland.nl/ons ... renartsen/
ff kijken of ik nog meer kan vinden
Hoe leuk ook, deze afstand is toch niet meer redelijk. Dit is compleet aan de andere kant van het land. Met het openbaar vervoer 5 uur heen en weer terug.
Die afstand rijden kan je van een vriend toch ook niet vragen. Dat is leuk als het een half uurtje is. Het zou in ieder geval niet in mijn hoofd opkomen iemand daarmee te belasten.
Ik zou toch echt op een nestje wat dichterbij wachten, dit is iedere keer een wereldreis..
Die afstand rijden kan je van een vriend toch ook niet vragen. Dat is leuk als het een half uurtje is. Het zou in ieder geval niet in mijn hoofd opkomen iemand daarmee te belasten.
Ik zou toch echt op een nestje wat dichterbij wachten, dit is iedere keer een wereldreis..
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ik vind de reis voor een pup onverantwoordelijk eerlijk gezegd zolang in de trein en bus maar goed dat is mijn mening, wij hebben wel een auto maar ik had zelfs een pupje in zeeland afgezegd hoor heb er veel voor over maar er zijn grenzen en er komt vast weer gauw een nieuw nestje wat wel iets dichterbij is en makelijk te bereizen.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
marcel
ik vind het geen probleem hoor openbaar vervoer 2 uurtjes,en kan zo vaak reisen met 40% korting.ik wil het desnoots nog un x fietsen en zelf bij blokker ns kaartjes in de reklame dat komt me helemaal goed van pas.en weet je karin in die hoek ben ik nog nooit geweest dus ook nog wel leuk.en als het zover komt dat de hond opgehaald kan worden heb ik vervoer met de auto,alles dus geregeld de fokster heb ik nog gebeld die vond het ook geen grote afstand.
gr
gr
Met de auto zal het ook gauw 2 a 3 uur mintens zijn vergeet dat niet ik vind het een hele reis met een pupje hoor.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Hoe ga je dat doen Marcel? Met een openbare helikopter? Volgens mijn routeplanner is het bijna 4 uur enkele reis...marcel schreef:ik vind het geen probleem hoor openbaar vervoer 2 uurtjes
Je kunt er een gezellig dagje van maken als je hem ophaalt; slapen kan hij wel gezellig op schoot. Maar voor tussendoor bezoekjes is het best wel ver... (op de fiets lijkt me uitgesloten) Ik weet dat jij dat zo zou doen, maar realiseer je wel dat je daar hooguit een paar kwartiertjes binnen zult zijn; ze zitten echt niet op een hele dag bezoek te wachten.
Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt; dit onzekere is ook niet alles...!
Succes met wachten...!
Bobbie is hier ook 2 uur vandaan geboren...andrea21 schreef:Met de auto zal het ook gauw 2 a 3 uur mintens zijn vergeet dat niet ik vind het een hele reis met een pupje hoor.
Wel een eind, maar we zijn regelmatig gestopt om Bobbie even zijn benen te laten strekken en te laten plassen. Die 2 uur werden dus meer dan 3 uur...
Wat je van ver haalt, is lekker...
-
marcel
ja maar vergeet niet dat ik dat ook doe.....martine kijk zelf maar op ns dieren/bergen op zoom en een stukje met de bus maar zoek ik nog wel uit.