hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
marcel

Re: hier alles over mijn

Bericht door marcel »

een nieuwe radio cender hier in doesburg wie zin heeft om te luisteren ze draaien in iedergeval goede muziek
http://www.hanzestadradio.eu/
gr

marcel

Bericht door marcel »

zo en straks maar eens een lekkere wandeling maken de lane in de lane uit,oude huisjes kijken en er is culture zondag maar daar moet je wel van houden.maar tog maar ff kijken

marcel

Bericht door marcel »

heb het boek er weer bij genomen ( puppywijzer ) ik zit in hoofdstuk 10 bijten en agressie voorkomen,ik neem het boek ook wel een op woensdag mee naar de manege wand daar heb ik een lange pause en heb ik iets te lezen.
gr

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

:thumbsup:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

marcel

Bericht door marcel »

weet je ik vind het eigenlijk gewoon om,te wachten ik ben er niet meer zo erg mee bezig.maar binnenkort zie ik de smoushonden weer in het echt daar kijk ik dan wel weer naar uit
gr

marcel

Bericht door marcel »

maar het wel zo dat veel mensen vragen of ik al iets heb gehoort over een hondje,en dan moet ik er weer een verhaal om binden hoe het zit,en dat het nog wel ff kan duren ze zeggen dan tegen mijn dat het nog niet meer kan zijn ze gunnen het me allemaal.ja en daar loop je dan weer met de verhalen in de ronte ook voor mijn is het niet makelijk zoveel jaar zonder un hond.ik zeg dan wel het leven moet veder maar ook vind ik best moeilijk alleen

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Hoe bedoel je Marcel, er een verhaal om binden.? Je moet gewoon eerlijk zijn en vertellen dat je al eens aan de beurt was maar toen zelf geweigerd hebt omdat het toen niet goed uit kwam.
Nog even geduld en je pup is er. :yes2:

Jose, Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

marcel

Bericht door marcel »

ja heb het ook zo verteld hoe dat gaat met een terugfok programma.

loes

Bericht door loes »

Dan moet je ook niet in het gastenboek zetten dat je al ruim 2 jaar wacht want dan worden de mensen wel op het verkeerde been gezet
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

er is nog maar wijnig nieuws......dit is ook zo'n dag verveel me rot nog ff dan ga ik straks weer naar de tutenburg,dat maakt dan weer alles goed wand dan ben ik weer onder de mensen en de paarden.ook dan de rest van vandeweek met paarden ik heb vorigeweek dinsdag met de leiding gesproken,die over de vrijwilgers gaat van zandewierde.en heb doorgegeven dat er binnenkort een hondje komt ze maakte er geen probleem van,ik moest ff aangeven waneer die er is nou dat doen we dan maar.ik laat deze week een mand drager op mijn oude fiets monteren en neem een mand
gr marcel

loes

Bericht door loes »

Doe ff normaal Marcel. Ik beklaag het arme beest dat verplicht op leuke manier jouw leegte moet opvullen. Niks anders is daar toe in staat. De cavia's niet, de paarden niet, kennissen niet..... :niks:
H K Jelle 13-5-2004

rini

Bericht door rini »

loes schreef:Doe ff normaal Marcel. Ik beklaag het arme beest dat verplicht op leuke manier jouw leegte moet opvullen. Niks anders is daar toe in staat. De cavia's niet, de paarden niet, kennissen niet..... :niks:
Loes :thumbsup: ik ga met je mee
Afbeelding

yvonne

Bericht door yvonne »

loes schreef:Doe ff normaal Marcel. Ik beklaag het arme beest dat verplicht op leuke manier jouw leegte moet opvullen. Niks anders is daar toe in staat. De cavia's niet, de paarden niet, kennissen niet..... :niks:
Ik begrijp ook echt niet waarom je zo klaagt, Marcel. Kijk jij ooit wel eens naar andere mensen die het minder hebben?
Sorry, ik wil je echt niet aanvallen, maar hier kan ik slecht tegen.
Afbeelding

rini

Bericht door rini »

yvonne schreef:
Ik begrijp ook echt niet waarom je zo klaagt, Marcel. Kijk jij ooit wel eens naar andere mensen die het minder hebben?
Sorry, ik wil je echt niet aanvallen, maar hier kan ik slecht tegen.

De meeste van ons kunnen hier slecht tegen maar ja Marcel... :scratch: .............die is niet wijzer :hihi:
Afbeelding

marcel

Bericht door marcel »

zo en dan nu weer lekker naar de paarden,dan ga ik om 18 uur met iemand mee naar een andere manege waar ze les krijgt daar krijg ik genoeg kennisen.en dan ben ik vanavond weer rond 9:30 thuis en dan morgen naar zandewierde andere mensen blijmaken die ff un half uurtje mogen rijden,woensdag ook word weer leuk zo deze week.prettige voortzetting van deze week allemaal en geniet van het mooie weer wand dat doe ik ook.
gr

Danielle

Bericht door Danielle »

tja... :roll:

andrea21

Bericht door andrea21 »

:scratch:
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

yvonne

Bericht door yvonne »

Tja, eigenlijk had ik ook beter moeten weten. Gewoon geen reactie.
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Net als ik natuurlijk.... maar soms :boos:
H K Jelle 13-5-2004

Martine

Bericht door Martine »

Natuurlijk blijf ik er wel mijn energie in steken, voor de pup...

Dit ontwijkend gedrag is natuurlijk om moedeloos van te worden... :bibbers:

Ik weet heel goed wat eenzaamheid is, helaas, maar ik ben inmiddels wel zo ver dat ik weet dat een hond die niet kan oplossen. (Inmiddels heb ik vrede met mijn situatie hoor :) , maar er was een tijd...) Een hond maakt het leven wel een stuk leuker, maar de enige die Marcels echte eenzaamheid kan oplossen is een ander mens. Na een tijdje is het nieuwtje van de pup eraf en zal weer gezocht worden naar iets anders.
Er bestaan trouwens heel gezellige huizen waar ieder achter zijn eigen voordeur woont, maar waar wel gezamenlijke ruimtes zijn zoals een zitkamer en een keuken waar je gezellig samen eet. Speciaal in het leven geroepen voor "eenzame" mensen. Lijkt mij zo gek nog niet, maar ik verwacht geen reactie...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Gesloten