hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
nou ik heb ook weer wat gedaan hoor ik ben vanmiddag naar dieren gegaan,kom ik langs beter horen.en ik dacht vandeweek ik moet maar eens een test doen dus nu stond ik ervoor.nou laat ik dan maar ff doen in de winkel stond een pilaar waar ik de test kon doen met een koptefoon op,de test die daarop volgde was 80 mijn gehoor was vermindert.ik heb maar meteen een afspraak gemaakt een uitgebrijder test.dat is over 3 weken op zaterdag.ik dacht het wel dat het niet goed zou zijn wand soms hoor ik iets niet wat een ander zecht vooral in de manege,vandaar dat ik de test doe
gr
gr
Ja, en je moet je pup wel horen piepen 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
en morgen ochtend heb ik een buitenrid van zandewierde voor de vrijwilgers,rij met een klein clubje van 6 man 1,5 a 2 uur.
gr
gr
Ja, is wel zo handigloes schreef:Ja, en je moet je pup wel horen piepen
Ik heb me niet druk gemaakt over het zindelijk worden. Als je de pup na het slapen en na het drinken direct buiten zet (of op een andere plek waar ze hun behoefte mogen doen), en lekker enthousiast bent als ze plassen, dan leggen ze vanzelf wel een keer die link. De één wat sneller dan de ander. En ach, ongelukjes zullen heus wel voorkomen. Negeren en opruimen.............
Ik heb Senna 's nachts altijd haar behoefte laten doen, ze ging dan altijd zo lekker relaxed weer slapen. En ik ook.

En.....ongelukjes kunnen er altijd gebeuren, ook bij volwassen honden. Jelle werd vanmiddag gebracht en hij en Fija hadden heel druk geraust. Bert wilde de honden gaan uitlaten en voor 1 was dat eigenlijk niet meer nodig want er lag toch een plas.
Moeilijk in te schatten van wie van de 3, maar aangezien Fija buiten niks deed..... Gelukkig hebben we ook gladde plavuizen.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Met een houten vloer is het wel belangrijk dat je het op tijd ziet
Onze dieren hebben altijd wel ergens sporen achter gelaten, daarom ga ik ook niet voor dure nieuwe banken. De katten hingen er ook regelmatig aan, al was het maar om zich uit te rekken.
Het moet natuurlijk niet te bar worden en het is ook niet zo dat ik het niet een beetje netjes wil houden of dat alles maar gesloopt mag worden, maar ik kan me er simpelweg niet al te druk over maken......
Senna deed ook later nog wel eens per ongeluk een plasje, als ze druk aan het spelen was. Kan gebeuren...........
Het moet natuurlijk niet te bar worden en het is ook niet zo dat ik het niet een beetje netjes wil houden of dat alles maar gesloopt mag worden, maar ik kan me er simpelweg niet al te druk over maken......
Senna deed ook later nog wel eens per ongeluk een plasje, als ze druk aan het spelen was. Kan gebeuren...........

Ik ben niet zo dol op plavuizen, maar deze zaten er in toen we kwamen en toen hebben we maar besloten ze te laten zitten en hebben we er zeker gemak van. Met dieren in huis gebeuren er altijd ongelukjes, onze katten zijn nogal spugers.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Heel herkenbaar, onze bank is erg aan vervanging toe, maar ik durf geen nieuwe neer te zetten. Onze oude Murphy zet overal haar nagels in...yvonne schreef:Met een houten vloer is het wel belangrijk dat je het op tijd zietOnze dieren hebben altijd wel ergens sporen achter gelaten, daarom ga ik ook niet voor dure nieuwe banken. De katten hingen er ook regelmatig aan, al was het maar om zich uit te rekken.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
marcel
nou nou ben nu eindelijk weer thuis het was een lekkere lange gezellige dag,ik moeest 1st naar de tandarts nou dat viel mee beetje tantsteen weg halen.toen ben ik door gereden naar ikea in duiven door eerst ff lekker een bakkie koffie met gebak erbij.en toen door ikea gewandeld veel leuke dingen gezien,toen door naar praxis toen naar de gamma toen woon expres toen door naar woondock en intratuin hier heb ik wel veel leuke dingen gezien ze hadden een leuk hoekje die mijn wel trekte,heb natuurlijk de link opgezocht kijk maar niet naar de prijsen maar wel echt kei mooi.
http://www.happy-house.nl/
http://www.happy-house.nl/
Mooi! Ik zie helemaal geen prijzen.
Wel grappig; ik heb laatst een kussen voor Bobbie gekocht met dat logo erop. Ik kende het niet, maar vond het gewoon een mooi kussen...
Wel grappig; ik heb laatst een kussen voor Bobbie gekocht met dat logo erop. Ik kende het niet, maar vond het gewoon een mooi kussen...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
marcel
nee ik dacht dat ze erbij stonden dus niet....maar zal je 1 ding verklappen die mand die daar staat met dat hout erop heen.is wel een leuke bak maar toen ik naar de prijs keek
€ 220 nou dat vind ik een beetje te gek,maar vond het wel moooi
gr
gr
Ga er nou maar van uit dat een pup overal zijn scherpe tandjes in gaat zetten; wacht met het aanschaffen van mooi spul tot het beestje volwassen is...
Ik heb die fout ook gemaakt; ze hebben hier hun prachtige doggielounges gesloopt. (en mijn kast, tafelpoot, plinten, al hun eigen speelgoed en nog veel meer)
Toch zonde; ze waren namelijk vast even blij geweest met een kartonnen doos met een lekker kleedje erin...
Ik heb die fout ook gemaakt; ze hebben hier hun prachtige doggielounges gesloopt. (en mijn kast, tafelpoot, plinten, al hun eigen speelgoed en nog veel meer)
Toch zonde; ze waren namelijk vast even blij geweest met een kartonnen doos met een lekker kleedje erin...
Hier zijn de bedden zelfgemaakt. Heeft weinig gekost. Mooi van hout.
Ook doodzonde, die tanden erin. Mogen wij niet eens mopperen. Ze staan
alleen in zijn eigen bed.
Ook doodzonde, die tanden erin. Mogen wij niet eens mopperen. Ze staan
alleen in zijn eigen bed.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
marcel
maar ik denk wel wat voor loopriem ik neem 1 die je kan stellen van kort naar lang erg makelijk.
Onze eerste riem kregen we van de fokker mee; een klein licht nylon riempje (zo'n mooie leren riem vond ik nog te zwaar voor een pup) van Royal Canin.
-
marcel
ik vind die mixicaanse afdrukken erop wel mooi...maar ik vind die voetafdrukken erop ook wel mooi
-
marcel
vanavond heb ik springles op de tutenburg ik heb er weer erg veel zin aan.
gr
gr
-
marcel
het was vandaag een hele mooie dag op de tutenburg,de schoolklas van de dochter van de eigenaar kwamen kijken 29 kinderen,we hadden 2 ponnies klaar staan in de stalpad die konden ze poetsen.ze konden ook op de springkussen en ze mochen het veulen aaien en de dochter van de eigenaar gaf zamen met haar moeder een voltiesje demonstratie,de kinderen zal vol bewondering te kijken naar hun eigen klasgenootje die dit tog allemaal deet.ik heb ook hun juf nog ff gesproken ik vertelde dat ik over een klein tijdje een leuk pupje over de vloer kreeg,en ik stelde voor om een bij die klas langs te komen un uurtje of zo en dat vond ze een prima idee.ik doe dat dan via de manege eigenaar die het meest contakt heeft met die school.zo zie je maar ik ben echt wel al goed bezig vanvond heb ik een springles gehad dit was ook weer geweldig ik spring nu over 60 cm.
gr marcel
gr marcel