hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
marcel

Re: hier alles over mijn

Bericht door marcel »

oooookeee ik kijk nog ff veder en zal bij de winkels kijken die juli hebben eengegeven in de berichten.
gr

renske

Bericht door renske »

Zoals gezegd; Ikea, Wibra en Zeeman hebben hele voordelige fleecekleedjes. Soms zijn ze wel wat dun, dus dan zou je of de iets dikkere variant kunnen kopen, of twee kleedjes in de mand/ bench kunnen kopen.

Een pup ligt bij mij vaak eerst in een doosje (geen bananendoos ivm gif!), zodat ze hieraan kunnen knagen, stuk maken en dat het heel beschut en knus voor ze is.

marcel

Bericht door marcel »

ja gevonden bij zeeman een fleece deken € 6,50 morgen ff kopen weer 1 stap verder meschien koop ik nog een speeltje de kong,maar wat voor grote moet ik nemen klein middel zeg het maar
gr

loes

Bericht door loes »

Wij hebben een puppykong en daar hebben de honden nooit mee gespeeld. Wordt nu door 1 van de katten als knaagobject gebruikt. De andere kat kijkt er niet naar om. Waaruit dus maar weer eens blijkt dat duur speelgoed kopen een gok is en je beter je geld in je zak kunt houden en voorlopig waardeloos materiaal voor speeltjes moet gebruiken. Trouwens het is haast koninginnedag en dan zullen er in jouw regio vast ook vrijmarkten zijn. Ideaal om hondenspeelgoed e.d. aan te schaffen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

die spelletjes zijn er nou juist voor als je ff weg moet......waar spelen jou honden dan mee.en ik dacht dat dat spelletje goed was voor de hond met lekkere snoepjes erin,het kan zo zijn dat staks mijn hondje dat wel leuk vind om mee te spelen.
gr

karin73

Bericht door karin73 »

Die van ons ligt gewoon rustig in haar bench. In het begin met iets te knagen, maar nu al lang niet meer. Ze kreeg dan meestal een hoefje, oor of stuk bullepees. Wij hebben ook een puppykong, maar daar vond ze niets aan.
groetjes, Karin

Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)

loes

Bericht door loes »

Ik vulde altijd zo'n groot hol bot met oud brood eventueel gemengd met wat lekkers (pindakaas, leverworst). Ik had altijd een hele voorraad in de vriezer. Ze kregen dat gewoon bevroren maar bij een kleine pup zou ik het gewoon klaarmaken voor ik wegging. Nu blijven onze honden gewoon los in de kamer zonder iets extra's.
Marcel, ik snap best dat je het leuk vindt om vast dingen voor de pup te kopen, maar als je een beperkt budget hebt is zo maar raak kopen echt niet handig. Je kunt beter een flink bedrag uitgeven aan zaken als een goede (oefen)riem van mooi stevig leer en op meerdere manieren verstelbaar dan aan speeltjes die misschien zo blijven liggen.
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

heb genoeg loes maak je maar niet druk kan nog wel 5 puppen kopen no problum,ik ga zo ff kijken in de dierenwinkel en ga nu ook ff een frece dekejn halen was mooi goed koop.en dan mag hij er van mijn part wel kopen wand er komen weer van paar stille dagen aan ga ik de puppywijzer maar mooi lezen om de tijd door te komen

Martine

Bericht door Martine »

Hier hebben ze niet zo veel speelgoed, omdat ze het alleen maar sloopten en op aten. (ook de "onverwoestbare" Kong)
Het enige wat ze hier hebben is een oude sok waar een tennisbal in zit en zo'n harde bal waar je snoepjes in kunt verstoppen. Die heeft hij nog niet stuk gekregen en vind hij trouwens ook leuk zonder de snoepjes erin.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

loes

Bericht door loes »

Nou Marcel, sommigen kunnen misschien wel enige duizenden puppen kopen en de hele dierenwinkel leegkopen maar dat betekent toch niet dat je daaraan dan maar moet toegeven?
H K Jelle 13-5-2004

Erna

Bericht door Erna »

marcel schreef: er komen weer van paar stille dagen aan ga ik de puppywijzer maar mooi lezen om de tijd door te komen
Marcel je zal toch wel kopen wat je in je hoofd hebt.
En om je verveling te verdrijven zou je op de fiets kunnen stappen en je moeder met Pasen een bezoek te brengen. Blijf twee nachtjes bij haar slapen en dan weer terug op de fiets. Hebben jij en je moeder beiden een fijn weekend, moeder blij en jij bent lekker bezig.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Martine schreef:Hier hebben ze niet zo veel speelgoed, omdat ze het alleen maar sloopten en op aten. (ook de "onverwoestbare" Kong)
Het enige wat ze hier hebben is een oude sok waar een tennisbal in zit en zo'n harde bal waar je snoepjes in kunt verstoppen. Die heeft hij nog niet stuk gekregen en vind hij trouwens ook leuk zonder de snoepjes erin.
Onze dames slopen ook alles en eten het op.
Zelfs een sok met of zonder tennisbal.
Hier dus geen speelgoed, ook geen kong oid, want ook dat is geen lang leven beschoren.
Onze honden brengen de tijden dat ze allleen zijn slapen door. :gaap:
Marcel, je hebt nog tijd genoeg om van alles aan te schaffen (wat écht nodig is) als je eenmaal weet dat de pup onderweg is.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

marcel

Bericht door marcel »

Blijf twee nachtjes bij haar slapen en dan weer terug op de fiets. Hebben jij en je moeder beiden een fijn weekend, moeder blij en jij bent lekker bezig.
mijn plening was met pasen fietsen met nog 100 man van de wereldfietser maar,daar ben ik vanaf gezien ik ben nog al een kou kleun ik fiets liefer nog wat later mei of zo
erna
Marcel je zal toch wel kopen wat je in je hoofd hebt.
ja zo zit ik nou een maal in mekaar maar alleen hier op het forum hebben juli het er alleen over,andre mensen die ik spreek vinden het niet zo gek,als je een maal alleen woon en je heb ergens heel veel zin aan vul de rest maar aan.en die gene die mijn financie doet vind het ook niet eens zo gek wat ik doe.
gr

marcel

Bericht door marcel »

en nu ga ik nog ff een 4 uurtjes helpen op zandewierde met verstandelijke hedicapten er wert gevraagt of ik ff in wilde springen.1ste paasdag wil ik naar de gerevormeerde kerk 1 paardag savonds naar het paasvuur in hummerloo.ik maak er maar weer iets van en de rest van de tijd lekker internetten niets doen kan ook lekker zijn
gr
ps wat gaan juli doen met paas

loes

Bericht door loes »

Misschien omdat wij verstand hebben van honden, hun behoeftes en kosten? Wij ook zo eerlijk mogelijk proberen advies te geven? Aan mooipraters heb je niks. Die anderen kan het waarschijnlijk niks schelen of jij in de problemen komt en de hond daardoor tekort zou komen. Je kunt je geld maar 1x uitgeven tenslotte.
Ik zeg niet dat dat zal gebeuren, maar voorkomen dat het zover komt is het beste.
H K Jelle 13-5-2004

yvonne

Bericht door yvonne »

Senna heeft veel speelgoed, voornamelijk knuffels. Ik had nog veel van mijn vorige hondje en ze heeft veel gekregen van mensen die op bezoek kwamen. De praktijk leert dat ze maar een paar favorieten heeft. Waaronder de bal in een sok. Zij heeft nog nooit iets kapot gemaakt, maar als haar vriendje de Border hier is kan ik bijna alles opruimen, die sloopt alles :) Je weet van te voren niet hoe een pup zich gaat gedragen, dus zou ik niet teveel speelgoed kopen. Ik laat Senna niet te lang alleen met een bot, sinds ze een stuk van 8cm ineens doorslikte :schrik: Wat ik ga doen met Pasen? Werken. En zometeen een heerlijke wandeling maken met m'n hondje naar de Soesterduinen. :yes2:
Laatst gewijzigd door yvonne op 06 apr 2012, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Lisa sloopt ook niets. Heb me daar een keer op verkeken toen Saar hier logeerde, want binnen een mum had ze de knuffels van Lisa kapot en de inhoud eruit.
Dus de mooie knuffels van Lisa berg ik op als zij komt. Dat moet ik dus van het weekend doen. Want wij krijgen Saar voor een paar weken te logeren, tweede Paasdag komt ze.
Eerste paasdag eieren zoeken voor de kleinkinderen. Daarna een uitgebreidde brunche. Later op de dag gaan we naar een zwager die jarig is eerste Paasdag.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

dit is overgens wel leuk afgelopen week is er een veulen geboren op de tutenburg foto's in me map

loes

Bericht door loes »

Wat een liefje. Wat is het , een merrie of hengst ? Het lijkt kennelijk op de moeder, net zo leuk met die vlekken.
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

een hengst loes

Gesloten