hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
heb vanmiddag maar weer een een stuk gefiets door de achterhoek didam /nieuwe dijk/beek/zeddam/azewijn(hier was ik nog niet geweest)ijselhunten/ulft/silvolde/ijsevoorde/zelhem(hier ben ik ook nog niet geweest mooi centrum)zo weer naar doesburg in totaal 80 km en heb er 5 uurtjes over gedaan,dus heb vlink doorgetrapt maar de natuur onderweg was weer erg leuk.
gr marcel
gr marcel
Heerlijk, al vond ik de wind hier best koud, maar dat was in het oosten
misschien wel heel anders.
misschien wel heel anders.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
marcel
ik had wel een stel goed schoenen aan maar had nog koude tenen,maar de zon liet zig ook van de goede kand zien.het bos is nog wel wat kaal maar vond het wel wat hebben tussen beek en zeddam was het echt leuk,ik wist wat er aan zou komen stukjes klimmen maar ik vloog ook zo weer naar beneden.maar dat ik thuis was had ik echt wel een voldaan gevoel,ik ben weer wat km aan het trainen zo na de winter.met paasen ga ik ook weer met de wereldfietser mee een schiterende tocht hebben ze deze dagen uitgezet http://www.wereldfietser.nl/activiteit/paastocht nu ook hopen dat weer mee gezint is dan komt het allemaal weer goed.
gr
gr
-
marcel
wat een zalig weer vandaag ik ben er maar weer eens lekker opuit gegaan,ik heb 100 km gefiets ook een stuk door duitseland emmerich am rhein zo door naar kleve donsbruggen netterden kranenburg,zo door naar goesbeek nijmegen arnhem velp rheden de steeg het was een pragtige tocht
gr marcel
gr marcel
Wat en fijne tocht Marcel.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Mooi tochtje Marcel. Wij zijn daar al heel vaak met de camper geweest o.a. op de camperplaats in Kranenburg
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
Wat bedoel je Marcel. Mand, halsband, kleed, benche, hoewel je deze laatste al hebt gekocht dacht ik.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
benche ja ik weet dat een wat grote maat erg groot is voor een pup,en dat hij dan (meschien) een plas plekje maakt erin maar ik kijk een beetje naar de langere duur wand de bench wort echt zijn plekje in de kamer.
gr
gr
nee nog niets gekochthoewel je deze laatste al hebt gekocht dacht ik.
Je kunt een te grote bench voorlopig wat verkleinen door er een doos in te zetten.
Welke maat bench je nodig hebt is hier al tientallen keren besproken... (zoeken - rechtsbovenin)
Welke maat bench je nodig hebt is hier al tientallen keren besproken... (zoeken - rechtsbovenin)
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik dacht dat je die op de Winner had gekocht een paar jaar geleden.marcel schreef:benche ja ik weet dat een wat grote maat erg groot is voor een pup,en dat hij dan (meschien) een plas plekje maakt erin maar ik kijk een beetje naar de langere duur wand de bench wort echt zijn plekje in de kamer.
grnee nog niets gekochthoewel je deze laatste al hebt gekocht dacht ik.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Een grote bench kun je ook tijdelijk verkleinen. Een pup moet zich ook niet plomp verloren voelen in zo'n groot ding.
Wij hebben een metalen bench in de kamer van 80 x 60. We hebben er een "hol" van gemaakt. Rondom een kleed en planken erop. Maar Senna slaap 's nachts in een stoffen reisbench (naast m'n bed).
Daarnaast heeft ze nog de beschikking over een mandje en twee kussens.
Wij hebben een metalen bench in de kamer van 80 x 60. We hebben er een "hol" van gemaakt. Rondom een kleed en planken erop. Maar Senna slaap 's nachts in een stoffen reisbench (naast m'n bed).
Daarnaast heeft ze nog de beschikking over een mandje en twee kussens.

Wat heb jij een goed geheugen Erna!Erna schreef: Ik dacht dat je die op de Winner had gekocht een paar jaar geleden.
Hij werd voor zijn neus verkocht...
...en tijdens het wandelen kwam ik bij een stand daar stonden 3 bensen opgestapeld waar van er 1 van 80 cm lang bij stond met doek en voor een belachlijke prijs van € 17,50 na spot goedkoop tog.ze weren wat verweert maar dat kon je wel schoon krijgen met een doekje,ik zij tegen die verkoper dat ik nog ff rond wilde kijken,en dat ik dat ging doen dacht ik ik ga ff bij loes langs en de andere wat zij ervan vonden.die zijden marcel ga terug en koop het wand dit komt niet veel voor voor die prijs,dus ik terug wist natuurlijk niet wel pad het was en ben de stent nog voorbij gelopen tot ik hem weer had gevonden.tot stond er een vrouw naar te kijken ik dacht als zij hem nou niet koopt doe ik het,maar voor mijn neus wert hij verkocht ik bale vanzelf...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
marcel
ja ik heb ook wel een mandje van rex.......maar die is veel te groot
Toch niet goed genoeg onthouden, was vergeten dat hij voor je neus werd verkocht.marcel schreef:zo zo juli onthouden ook als
-
ewhuitema
Wij hadden eerst zo'n klein niet al te duur mandje van stof in de bench staan. Toen de hond wat groter werd en het mandje kapot, gewoon een kleed in de bench.
-
marcel
ja ik had al in de winkel gekeken voor een tussen schot maar dat is niet in deze,zwate benchen maar in andere die ze zo konden bestellen maar toen ik een rondje loopte zag ik al wel kleinere manden.en zat ook aan jou oplossing te denken die mantjes zijn niet zo heel duur.
gr
gr
Je kan toch gewoon iets kleiner maken door er een doos of doosje in te plaatsen?
Voor dergelijke problemen is er altijd een oplossing die je zelf kunt maken en die
niets hoeft te kosten. Gewoon even goed en vooral simpel nadenken.
Voor dergelijke problemen is er altijd een oplossing die je zelf kunt maken en die
niets hoeft te kosten. Gewoon even goed en vooral simpel nadenken.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.