Opnieuw Jurre X Woezel
Re: Opnieuw Jurre X Woezel
K*T... Misschien toch een heel klein, ongezien verrassinkje over een maandje ofzo... Ik blijf toch een klein beetje hopen, al is het tegen beter weten in...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Hé Maria wat ik vind ik dit sneu voor jullie.
Kan er niet toch eentje ergens verstopt zitten, juist omdat ze wat signalen afgeeft in die richting. Of is dat dan een vorm van schijnzwangerschap.
Zo'n nest is natuurlijk nooit voor niets geboren, al kom je voor het TFP niet verder met dit nest.
Maar voor jullie is het nu stevig balen.
Kan er niet toch eentje ergens verstopt zitten, juist omdat ze wat signalen afgeeft in die richting. Of is dat dan een vorm van schijnzwangerschap.
Zo'n nest is natuurlijk nooit voor niets geboren, al kom je voor het TFP niet verder met dit nest.
Maar voor jullie is het nu stevig balen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat ontzettend jammer Maria. Echt verschrikkelijk balen.
Natuurlijk dubbel, omdat nu je Abtswoude-lijn bij jezelf niet meer doorloopt.
Ook geen reu meer uit het V-nest die nog even zijn best kan doen?
Ongelooflijk eigenlijk, dat van dit hele W-nest geen nakomelingen zijn.
Begrijp ik het goed, dat je nu niet eerder voor een pup gaat tot Jip er niet meer is?
Dat is een hele lange tijd zonder gevulde werpkist.

Natuurlijk dubbel, omdat nu je Abtswoude-lijn bij jezelf niet meer doorloopt.
Ook geen reu meer uit het V-nest die nog even zijn best kan doen?
Ongelooflijk eigenlijk, dat van dit hele W-nest geen nakomelingen zijn.
Begrijp ik het goed, dat je nu niet eerder voor een pup gaat tot Jip er niet meer is?
Dat is een hele lange tijd zonder gevulde werpkist.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
sammydesmous
Jammer Maria dat is echt balen. Wat een teleurstelling moet dit voor jullie zijn. Geen nestje
Zou er misschien toch nog een pupje verstopt, zitten laten we hopen op een wonder.
Is het mogelijk om een vruchtbaarheidstest bij Woezel te kunnen doen als je haar nog eens zou willen laten dekken? Niet om te weten welke dag maar of ze wel pups kan krijgen. Gebeurd dat wel eens?
José, Sammy & Lieveke

Is het mogelijk om een vruchtbaarheidstest bij Woezel te kunnen doen als je haar nog eens zou willen laten dekken? Niet om te weten welke dag maar of ze wel pups kan krijgen. Gebeurd dat wel eens?
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wat een ontzettende tegenvaller, Maria.
:hug:
Had je een pup willen houden?
Had je een pup willen houden?
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ach, verdorie! Kan me zo goed voorstellen dat je je het anders inschat (zie ervaring met Roosje) en hoe groot de teleurstelling nu is. Echt balen.Maria schreef:Gisteren een echo laten maken, in de volle overtuiging van 3 of meer pups. LEEG! Geen pup te zien op de echo. Snappen jullie het? Jammer want als ik Roosje niet meereken, is er met dit nest niet gefokt. Cru gezegd: Dit nest is voor het TFP voor niets geboren. Dat doet natuurlijk niet af aan het feit, dat 6 mensen een heerlijke hond uit dit W-nest hebben.
Het was voor ons wel een teleurstelling hoor. Als ik nu in de toekomst een andere pup wil, dan moet ik nog een aantal jaren wachten, want Jip is pas 9. Daarna nog twee jaar voordat je kan fokken. Ook een nakomeling van één andere door mij gefokte pup zit er niet in, want die zijn inmiddels te oud en hebben al nesten gegeven (Vasco, Yeti, Juultje). Heel jammer.
Zou je het toch niet nog een keer proberen?

Nou, verdorie wat zonde Maria. Maar 3x is scheepsrecht, of heeft de da iets gevonden waardoor het echt geen zin heeft om nog een keer te dekken? Heel jammer dat het lijntje onderbroken wordt.
Een kleinkind van Abtswoude? Al heet ie dan anders?
Een kleinkind van Abtswoude? Al heet ie dan anders?
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Op de echo zag alles er gezond uit. Stiekem hoop ik dat er twee achter de ribbengoog verstopt zitten. Op internet lees je over dit soort gevallen. Maar ik moet wel reëel blijven natuurlijk.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Maar niet alle hoop is vervlogen toch. Van Loes had ik al eens begrepen dat op een echo niet altijd alles te zien is. Wie weet toch nog mooi nieuws over een maand.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik help het ook hopen, maar de nieuwe echoapparaten zien er wel heel anders uit dan het oude kastje van 13 jaar geleden
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Anja
Wat ontzettend jammer. een kleine hoop blijft maar de echo apparaten zijn tegenwoordig echt goed al weet ik in enkele gevallen dat na een echo waarop de teef leeg was toch nog puppen zijn gekomen en soms is een week later wel iets op de echo te zien. Van de andere kant een dierenarts met veel ervaring heeft meestal wel gelijk.
Ik lees het nu pas Maria, wat ontzettend balen voor jullie. Ik kan me dat heel goed voorstellen....
Ik wil je ook geen valse hoop geven maarrrrrrrrrrrrrrrrr bij het andere ras wat wij hebben weet je wel ; die spitsneusjes
is het laatst ook voorgekomen dat op de echo niets te zien was, volgens de dierenarts LEEG en heeft maar liefst 8 pups gegeven. Zelf lijkt dit me een beetje onwaarschijnlijk maar goed, liegen zij het dan lieg ik het ook...
Misschien kun je na laten kijken of er een bepaalde reden voor is dat de dekking niet gelukt lijkt te zijn?
Ik weet nog goed hoe teleurgesteld wij waren toen bleek dat de dekking bij onze Kita niet wilde lukken. Twee jaar later of zoiets leek het erop alsof Kita toen pas "rijp" was om gedekt te worden als ik het zo mag uitdrukken. Ik heb toen nog overleg gehad of ze alsnog gedekt zou kunnen worden maar toen was ze aan de oude kant voor haar eerste nest en hebben we besloten om het dan zo te laten.
Ik wil je ook geen valse hoop geven maarrrrrrrrrrrrrrrrr bij het andere ras wat wij hebben weet je wel ; die spitsneusjes
Misschien kun je na laten kijken of er een bepaalde reden voor is dat de dekking niet gelukt lijkt te zijn?
Ik weet nog goed hoe teleurgesteld wij waren toen bleek dat de dekking bij onze Kita niet wilde lukken. Twee jaar later of zoiets leek het erop alsof Kita toen pas "rijp" was om gedekt te worden als ik het zo mag uitdrukken. Ik heb toen nog overleg gehad of ze alsnog gedekt zou kunnen worden maar toen was ze aan de oude kant voor haar eerste nest en hebben we besloten om het dan zo te laten.