hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
ik ben trouwens nog een fietstocht aan het voorberijden die is wel lang maar wel een mooie route 360 km is die http://www.falk.nl/index.html?RouteID=1 ... fietser%27
als ik nog geen oproep heb gehad van mvr giesen ga ik deze tocht nog ff rijden.anders word het een andre route
gr
als ik nog geen oproep heb gehad van mvr giesen ga ik deze tocht nog ff rijden.anders word het een andre route
gr
-
marcel
ik vertelde op andere topic dat ik bij de trimsalos was,en zij vertelde mijn dat er hier nog wel een paar smousen waren,eerlijk gezecht wist ik dat wel maar dat er al 1 in doesburg rond loopt dat wist ik niet.ik dacht dat ik de enigste was er lopen er 2 in dieren rond 1 in doesburg en 3 in didam....maar wie weet wat af van de hond hier in doesburg ik ga nu wel alles na zoeken op internet wand ben ben nu wel nieuschierig
gr marcel
gr marcel
Doesburg? Niet dat ik weet, maar in de omliggende plaatsen zijn inderdaad zat smouzen met name in Didam
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
wat vinden juli hier van is dit een beetje leuk http://mijnsmoushond.webklik.nl/page/home
gr
gr
Nou je bent er wel erg op tijd bij Marcel !!
Is zoiets nu duur of wordt het door reclame betaald?
Is zoiets nu duur of wordt het door reclame betaald?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
hier kan je zo aan beginnen hoef je niets voor te doen,en ag ik heb tog niets te doen en dat wachten duurt zo verschikkelijk lang.dus doe ik dit soort dingen maar ik hoop dat ik deze maand iets hoor,ik weet niet eens waar ik sta op de lijst en als je lees in het gastenboek dat er zomaar iemand een pup heeft ja het an zo zijn dat diegene dan een voorkeuse heeft of meschien verdenk ik me wel.maar ag ik ben wel lekker bezig zo ik wil gewoon erg graag dat de hond het prima voor mekaar heeft hier,ik dat dat er niets ontbreekt ik denk dat ik dat alleen maar goed doe.maar ben er wel heel intecief mee bezig ik zit niet stilIs zoiets nu duur of wordt het door reclame betaald
-
marcel
ja ik ben er nog wel mee bezig met die home site om te kijken hoe het allemaal werkt,daar ben ik nog wel ff mee bezig.je kan daar zo starten hier de link
http://www.webklik.nl/
gr
http://www.webklik.nl/
gr
Marcel de lijst waar jij op staat is heel erg lang. Zelf sta ik er ook al ruim vier jaar op. Wil niet zeggen dat ik er een hond bij wil hebben. Maar als ik aan zou geven dat ik er nu een pup bij zou willen dan ben ik eerder aan de beurt dan jij omdat ik langer op de lange termijn lijst sta dan jij. Dus zou het zomaar kunnen dat er mensen voor jou aan de beurt komen waar jij nu niet op rekent. Het kan dus zijn dat je snel aan de beurt bent, maar het kan ook nog even duren.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
ja heb ook doorgeven aan mvr van giesen dat ik in mei graag een pup wil,maar kan het dan zijn dat het nog veel langer duurt this tog te hopen van niet ik wacht al sins rex dood is en zo lang zonder hond,is echt verschrikelijk vooral als je alleen bend en geen aanspraak heb in huis.ik wor hier zo moedeloos van en zoek ik andre wegen om me een beetje te vermaken maar dat hou ik echt,geen maanden jaren vol en grijp ik constand naar andere dingen(geen verkeerde dingen hoor).om zo van gedachte af te zijn van hoe lang het nog duurd bla bla bla julie begrijpen wel wat ik bedoel.nou ik hou er maar over op ik moet me geduld maar broberen in te houden hoe moeilijk dat ook is.
Marcel ik probeer alleen maar te zeggen dat je je niet te veel moet vastpinnen op een datum of maand.
Je kan de natuur niet dwingen. Soms lukt een dekking niet, best wel vaak eigenlijk. Lees maar in het clubblad. Als een teef wel drachtig is weet je niet hoeveel pups er geboren worden, en dan moeten er in jouw geval ook nog eens reutjes geboren worden. Bij het nestje dat van de week geboren is zaten alleen maar teefjes. Door allerlei omstandigheden kan het zomaar langer duren dan jij gepland hebt. Die pech moet je incalculeren. Je pup komt er heus wel, je moet gewoon geduld hebben.
Je bent toch heel veel bij de manege's aan het werk, en zelf ook nog paard rijden. Steek daar je extra tijd in, is leuk en geeft afleiding.
Je kan de natuur niet dwingen. Soms lukt een dekking niet, best wel vaak eigenlijk. Lees maar in het clubblad. Als een teef wel drachtig is weet je niet hoeveel pups er geboren worden, en dan moeten er in jouw geval ook nog eens reutjes geboren worden. Bij het nestje dat van de week geboren is zaten alleen maar teefjes. Door allerlei omstandigheden kan het zomaar langer duren dan jij gepland hebt. Die pech moet je incalculeren. Je pup komt er heus wel, je moet gewoon geduld hebben.
Je bent toch heel veel bij de manege's aan het werk, en zelf ook nog paard rijden. Steek daar je extra tijd in, is leuk en geeft afleiding.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
[quote="Erna"]Marcel ik probeer alleen maar te zeggen dat je je niet te veel moet vastpinnen op een datum of maand.
Je kan de natuur niet dwingen. Soms lukt een dekking niet, best wel vaak eigenlijk. Lees maar in het clubblad. quote]
Klopt. Krijg net een mailtje van een teefeigenaar waar de dekking niet gelukt is en dit was al de 2e loopsheid dat het geprobeerd werd.
Je kan de natuur niet dwingen. Soms lukt een dekking niet, best wel vaak eigenlijk. Lees maar in het clubblad. quote]
Klopt. Krijg net een mailtje van een teefeigenaar waar de dekking niet gelukt is en dit was al de 2e loopsheid dat het geprobeerd werd.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Jammer Loes, zeker als het al om de tweede poging ging.
Was dan ook nog een beetje een Forumnestje geworden, van opa Siem en oma Guusje....
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
dus stel dat hier om de hoek een teefje pups krijg dan nog zou ik niet aan de buurt zijn waar ja dan ook maar sta.erna
Maar als ik aan zou geven dat ik er nu een pup bij zou willen dan ben ik eerder aan de beurt dan jij omdat ik langer op de lange termijn lijst sta dan jij
mijn gedachtens gaan er niet van weg hoor ondangs ik bezig ben,dag en nacht ben ik er mee zoet.en die bedenkingen gaan echt niet weg ik weet echt wel wat ik wil en ga er dan ook voor dat is hetzelfde als verhuizen naar geledrland,ik vecht er nog steets voor om een goede plek hier te krijgen.en dat doe ik allemaal alleen dat vergt erg veel energie.en nu ik niet veel om me heen heb dat maakt het gewoon rot,ik an van als doen fietsen paardrijden ik heb daar ook wel plezier in hoor maar dat is het niet alleen.nou zal ik wel een zeurpiet zijn zo voel ik dat niet ik draag best veel mee en weet niet hoe er mee te gaan,ik had zoveel plezier aan rex het is erg jammer dat ik hem niet meer heb wand ik had echt stuun aan me honderna
gr
Ja, jammer he? 
Ik had zo gehoopt op kleintjes.
Ik had zo gehoopt op kleintjes.
Laatst gewijzigd door Charlotte op 14 mar 2012, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Dat zou leuk geweest zijn Loes, erg jammer.loes schreef:Was dan ook nog een beetje een Forumnestje geworden, van opa Siem en oma Guusje....
Het had mooi kunnen zijn...
Marcel, vroeg of laat komt er wel weer een hondje.
Marcel, vroeg of laat komt er wel weer een hondje.

-
Anja
Wellicht een idee als er een asiel in de buurt is om te wandelen met een van de honden. Sommige asiels vinden dat heel fijn.
Of bied in de buurt ergens aan om met de hond te wandelen. Als ik het mag zeggen zonder over te komen als bemoeizuchtig...probeer het toch een beetje los te laten dat wachten. Des te meer je ermee bezig ben des te langer het wachten duurt.
Het wordt ook mooier weer dus ga lekker fietsen of paardrijen.
Wat al gezegd is je kan de natuur niet dwingen en ook al zijn de puppy's geboren dan hangt het ook nog van de fokker af of je in aanmerking komt.
Een ander idee is wellicht als tijdelijk hondenopvang of een vakantie hond. Er zijn genoeg aanvragen daarvoor. Dus mogelijkheden genoeg om het wachten minder zwaar te maken.
Of bied in de buurt ergens aan om met de hond te wandelen. Als ik het mag zeggen zonder over te komen als bemoeizuchtig...probeer het toch een beetje los te laten dat wachten. Des te meer je ermee bezig ben des te langer het wachten duurt.
Het wordt ook mooier weer dus ga lekker fietsen of paardrijen.
Wat al gezegd is je kan de natuur niet dwingen en ook al zijn de puppy's geboren dan hangt het ook nog van de fokker af of je in aanmerking komt.
Een ander idee is wellicht als tijdelijk hondenopvang of een vakantie hond. Er zijn genoeg aanvragen daarvoor. Dus mogelijkheden genoeg om het wachten minder zwaar te maken.