Gelukkig dat Guus zich goed heeft gehouden.
Tja...veel dierenartsen doen het zoals ze 'het altijd deden' ......
Je moet er echt zelf bovenop zitten, dat blijkt.
Fijn dat het met Guus zo goed gaat.
Al een uurtje alleen, tjonge, knap hoor.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ondertussen is Guus al weer 13 weken oud! Wat gaat dat snel zeg..
Ik vind hem nog steeds best klein, maar als ik de foto's van een paar weken geleden zie, is hij toch wel erg gegroeid.
Mijn moeder heeft thuis een golden retriever die nu al 12 jaar is. Ze is helemaal weg van Guus en heeft sinds een paar dagen besloten ook op de wachtlijst te gaan staan. Normaal gaat Guus zo nu en dan een paar uurtjes bij mijn moeder. Langer dan 2,5 uur alleen laat ik hem nog liever niet. We bouwen het rustig op!
In de meivakantie gaan we 2 weken naar Griekenland, dus dan kan Guus niet mee..helaas.. we hadden al geboekt voor we Guus hadden. Nu zoek ik voor 1 week oppas, mijn ouders kunnen de 2de week oppassen, maar zijn de 1ste week zelf weg.
Hoe zijn jullie ervaringen met pensions? Ik denk dat ik Guus liever bij een gezin laat, maar heb nog geen plek gevonden. Ik heb kennissen die wel willen, maar ze geven een beetje wisselende signalen af en ik wil ze ook niet 'opzadelen' met Guus.
Jammer dat het blad net naar de drukker is, want dit keer staan er diverse oproepjes in. Het gastenboek van de club zou ik zeker proberen.
Ik vind het voor een pup ook niks om in een pension te gaan.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Hij mag hier wel hoor Nine als je het tenminste vertrouwt vind we wonen niet heel erg ver uit elkaar zon 20 min, en 1 of 2 weekjes overleven we hier wel denk ik.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Wat lief dat je dat aanbiedt! Natuurlijk vertrouw ik het bij jullie.
Is het een idee dat ik binnenkort eens langskom met Guus? Kunnen we kijken hoe het gaat en het lijkt me sowieso leuk om Bickel te zien. Ik denk dat Guus dat vast ook heel leuk vindt..
Leuk om de foto's van Bickel te zien. Je kan toch duidelijk zien dat het broers zijn. Ben heel benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien.
Tuurlijk zijn jullie hier altijd welkom en het is altijd gezellig en leuk dat Bickel en Guus elkaar weer eens zien en dan kunnen we kijken hoe het gaat, kijk maar wanneer je kan dan hoor ik het wel oke.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Nine schreef:Mijn moeder heeft thuis een golden retriever die nu al 12 jaar is. Ze is helemaal weg van Guus en heeft sinds een paar dagen besloten ook op de wachtlijst te gaan staan.
Hoorde vandaag dat de moeder van Nine de eigenares van 1 van de teefjes (Silke roepnaam Fieke) van Fija's Jiska is. Het teefje waarbij ik bij de geboorte was.
Ja,ja de smouzenwereld is hééél klein
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb het even na moeten lezen hoe het zat, maar nu snap ik h'm.
Jammer dat Nina niet meer mee praat hier, anders hadden we dat al heel snel geweten.
Heeft haar moeder toch nog 2 jaar op een pup gewacht; leuk dat ze nu allebei een smousje hebben.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Sylvia heeft de stamboom weggebracht maar ik heb nog geen foto's.
De inmiddels 13 jaar oude Golden is er ook nog steeds.
Guus en Fieke zijn de grootste vriendjes, spelen heel veel samen.
Zeker jammer dat Nine heeft afgehaakt.
H K Jelle 13-5-2004
Ja, Nine heeft vorig jaar eind maart als ik het goed begreep een kindje gekregen op de rits dag was ze zwanger, ik had haar gevraagd laat is weten of het goed gegaan is en wat het is geworden maar niks meer gehoord jammer genoeg.
Wel leuk dat haar moeder ook een smousje heeft nu ze paste ook op Guus begreep ik als Nine werkte ik heb haar moeder hier aan de deur gehad toen ze Guus op kwam halen.