Hoera jarig
Bij ons net zo Wubke!wubke schreef:Bij ons zijn gelukkig de piepjes heel snel kapot![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest valt het wel mee. Alleen knuffels moeten leeggeplukt, alsof het gesneeuwd heeft in huis dan
En Monique: waarschijnlijk heb ik het gemist...

Nou, Stapper snapt dat wel, dat 'hufterproof', runderoren en andere kauw dingen zijn favoriet. Zijn piepbot sloopte hij uiteindelijk ook. Nu heeft hij een heel zwaar rubberbot, met korte dikke punten. Dat schijnt voor schone tanden te zijn. Maar ik vrees dat die punten ook wel eens sneuvelen.
Wat heeft Jojo voor sloop bestendig speelgoed ????
Wat heeft Jojo voor sloop bestendig speelgoed ????
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Hoi Monique,
Het zit in de familie, vrees ik...
Bobbie eet tennisballen met huid en haar op, dit geldt ook voor zijn flossen; in de buurt is geen kauwgommetje meer op de stoep te vinden; eigenlijk eet hij alles, behalve zijn voer...
Zelfs een hufterproove Kong is vakkundig naar de andere wereld geholpen. :x
Hij heeft dus nu gewoon geen speelgoed, maar wel lekkere varkensoren, kauwstaven en mergpijpen.
groet, Martine
Het zit in de familie, vrees ik...
Bobbie eet tennisballen met huid en haar op, dit geldt ook voor zijn flossen; in de buurt is geen kauwgommetje meer op de stoep te vinden; eigenlijk eet hij alles, behalve zijn voer...
Zelfs een hufterproove Kong is vakkundig naar de andere wereld geholpen. :x
Hij heeft dus nu gewoon geen speelgoed, maar wel lekkere varkensoren, kauwstaven en mergpijpen.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Zijn nieuwe speelgoedje is een rubberen bal met daarin een belletje en een touw eraan. Het touw is niet zo sterk
, de bal wel
. Ook Jojo vind het leukste van de kong om er stukjes rubber af te knagen. Er 1 speeltje dat hij niet kapot krijgt: een flexibele lichte ei-vormige bal met gaten erin (te koop in dierenwinkels in de kleuren geel en groen).

Bedankt voor de felicitaties. Erg leuk.
Ik betrapte mezelf erop dat ik laatst nog tegen iemand op mijn stageschool vertelde dat we net een hondje hebben. Haha, nu is Phoebe al een jaar oud. Voor mijn gevoel is ze nog een klein puppie.
Vanmiddag kom ik nog eens terug. Ik ga nu eerst een boterhammetje eten met ons Dana.
Groetjes, Renate
Ik betrapte mezelf erop dat ik laatst nog tegen iemand op mijn stageschool vertelde dat we net een hondje hebben. Haha, nu is Phoebe al een jaar oud. Voor mijn gevoel is ze nog een klein puppie.
Vanmiddag kom ik nog eens terug. Ik ga nu eerst een boterhammetje eten met ons Dana.
Groetjes, Renate
Hoi Wubke,
Ja het gaat wel goed met m'n studie. Helaas heb ik me wel verkeken op de instaptoets aardrijkskunde. Nét gezakt, herkansen in januari. Ik weet nu in ieder geval wat me te doen staat. Stage loopt lekker. Ik heb een kei van een mentor waar ik veel van kan leren en de ruimte krijg om vooral veel voor de klas te staan. Super!
Over 1,5 week heb ik nog mijn instaptoets geschiedenis en daarna zal ik wel weer vaker op het forum komen.
Groetjes, Renate
Ja het gaat wel goed met m'n studie. Helaas heb ik me wel verkeken op de instaptoets aardrijkskunde. Nét gezakt, herkansen in januari. Ik weet nu in ieder geval wat me te doen staat. Stage loopt lekker. Ik heb een kei van een mentor waar ik veel van kan leren en de ruimte krijg om vooral veel voor de klas te staan. Super!
Over 1,5 week heb ik nog mijn instaptoets geschiedenis en daarna zal ik wel weer vaker op het forum komen.
Groetjes, Renate
Renate,
Ik neem mijn petje af voor jou, dat jij met 2 kleine kinderen die studie weer oppakt
.
De tijd vliegt en jij dacht dat je nog een puppie had...?? Phoebe is alweer een jaar. Volgens mij een puperhond onder tussen. Gaat het nog steeds goed tussen Phoebe en je 2 meiden.
Ik hoop je weer te zien op 6 januari voor een wandeling. En anders op de RITZ-dag volgend jaar. Want ik neem aan dat Phoebe en Desi op de zelfde dag worden opgeroepen. Wij komen, mits het niet in de voorjaars vakantie is, want Desi wil graag weer Snowboarden. :D
Ik neem mijn petje af voor jou, dat jij met 2 kleine kinderen die studie weer oppakt

De tijd vliegt en jij dacht dat je nog een puppie had...?? Phoebe is alweer een jaar. Volgens mij een puperhond onder tussen. Gaat het nog steeds goed tussen Phoebe en je 2 meiden.
Ik hoop je weer te zien op 6 januari voor een wandeling. En anders op de RITZ-dag volgend jaar. Want ik neem aan dat Phoebe en Desi op de zelfde dag worden opgeroepen. Wij komen, mits het niet in de voorjaars vakantie is, want Desi wil graag weer Snowboarden. :D