Ze reageert gelukkig goed op het hoge "au" geluid van ons. Ze stop in ieder geval.
Probeert het daarna wel weer, dus weer herhalen. Dat ze stopt vind ik wel heel fijn.
Dus flink oefenen maar.
Alles wat beweegt is leuk, dus werk aan de winkel. Bij kinderen ben ik het bangst dat ze in het gezicht hapt. Dus vandaag al een paar keer een waarschuwing gegeven dat ze niet met het gezicht bij haar kopje moeten komen. Moeilijk, want
het knuffelgehalte is natuurlijk enorm!
Ze doet het zo ontzettend goed en heeft vandaag ruim een uur met de bijna 1 jaar oude Schapedoes Nicky gespeeld. Het was een prachtig gezicht om naar te kijken. Nicky is een superlieve hond en corrigeerde haar perfect. Dat vind ik heel fijn, want Nicky en de andere twee oudere Schapedoesen zal ze vaak tegenkomen en komen ook graag op het Erkermederstrand.
Ze heeft vandaag met 5 andere honden kennisgemaakt. Één ouder reutje moest niets van haar weten en maakte dat goed duidelijk. Maar de reusachtige grote lobbes Santos, de Landseer, was heel vriendelijk tegen haar. Spelen zit er door het grote verschil in formaat (nog) niet in. De zware blaf van Santos deed haar één keer schrikken en daarna reageerde ze er niet meer op.
Het was een druk speeldagje voor Senna en ze ligt dan ook nu al bijna twee uur voor pampus.
Vandaag kwam Ruben terug van vakantie en hij was meteen stapel op haar.
Ik ga straks weer wat foto's uploaden. Je blijft plaatjes schieten en filmpjes maken.
Nu al over de 500 foto's van haar gemaakt.
Zucht.....wat zijn we toch blij met haar.