En fijn dat je alvast met de theorie kunt beginnen met praktijklessen in het vooruitzicht

Ik zag dit bericht waarin je zegt nog een filmpje te plaatsen, ik kan het niet vinden , was benieuwd hoe Indy er nu uitzag.Karin & Nienke schreef:Vrijdag wordt Indy al weer 17 weken oud, wat gaat het allemaal snel. Het bijten is veel en veel minder geworden, heerlijk..... Het gaat goed met haar, ik geef haar regelmatig de rust maar merk dat ze erg veel energie heeft en is niet te stuiten. Ze hangt wel erg aan mij, als ik naar boven loop en de rest van gezin is beneden gaat ze toch piepend bij de deur zitten. Ze moet af en toe een uurtje of twee in de bench, soms gaat het goed maar soms hoor ik haar huilen en piepen als ik weg ga, dat vind ik best lastig. Los lopen doe ik niet meer want ze komt niet elke keer terug, op de training hebben ze lange riem aangeraden van meter of 4 en deze gebruik ik als we een lange wandeling maken. Ik ben al gestart met de clicker ivm trekken aan de riem, maar wat is het soms lastig om consequent te zijn![]()
Eind september mogen we starten met de vervolgopleiding en we zijn alvast met clicker en snoepjes aan het trainen. Touw apporteren gaat goed, zitten en blijf soms wel en soms niet. Ik ga nog wel op google speuren naar energie slurpers want ik heb het idee dat ze niet moe genoeg is en wordt. Kan natuurlijk ook geestelijke puzzels zijn denk ik.... Charlotte en Peter zijn met Guusje en Stien langs geweest om de stamboom te brengen, super gezellig weer. Stien keek eerst de kat uit de boom maar daarna hebben Stien en Indy heerlijk gespeeld. Het filmpje zal ik doorsturen van moeder en dochter naar de site. Heerlijk om ze zo te zien genieten