Ze was voor ons 'bestemd'
Dus ach Erna, ze zijn vast helemaal dolgelukkig ergens in Nederland.
De tervuerense pups eten al volop geweekte brokjes, ze vallen gewoon met z'n allen de bak aan ! Volgens de fokster geen problemen met eten.Constance schreef:Ik zal vanmiddag eens vragen hoe het bij de tervuerense gaat want ik ga er vanmiddag weer heen om te kijken , ze schelen maar twee dagen qua leeftijd.
Het zijn inderdaad nét kleine kinderen, die hebben ook vaak smoesjes !

Hallo JokeJoke schreef:Lieve Erna en allemaal,
Het is echt nooit mijn bedoeling geweest om Erna NIET te bellen...
Gisteren vonden Arno en ik, gezien het feit dat de pups al 5 weken oud zijn, het beter om Erna meteen in te lichten.Ik zou bellen,maar ik kreeg het niet voor elkaar,puur door emotie,het gesprek met Erna later op de dag was ook onduidelijk,zoals ze zelf al aangeeft.Ik weet dat van mezelf en had die middag besloten om Erna de VOLGENDE dag te bellen en nu alvast per email in te lichten juist omdat ik wist dat vandaag Wubke zou komen en wie weet (vrijdag)ook wel de mensen voor het andere teefje.Er zou deze week een keuze gemaakt moeten worden welk pupje, voor wie zou zijn,omdat dat beter is ivm de te plaatsen chip...
In mijn mail heb ik excuses en begrip gevraagd voor ,zoals ik schreef, deze onsympathieke manier van communiceren en ook door de telefoon had ze daar begrip voor.Dat zij mij voor was,door zelf te bellen vind ik erg spijtig,ik zal hierdoor ongeloofwaardig overkomen...maar dit is hoe alles is verlopen bij ons.
En inderdaad Jozé,ik heb Erna ook vertelt dat ik het risico niet wil lopen straks met een verknipt smousje te zitten,door onze situatie nu met Joska,dat willen we niet op ons geweten hebben en gelukkig was Erna het daar mee eens.
Ik hoop van harte dat iedereen het nu iets beter begrijpt,een emotioneel mens als ik is soms moeilijk te volgen...maar Erna ik hoop dat je niet langer boos bent,ik kon/kan niet anders.
Heel veel goeds voor allemaalJoke.