FB van de HSC

De Hollandse Smoushonden Club
Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 2908
Lid geworden op: 08 jul 2018 10:36

Re: FB van de HSC

Bericht door Jeanette »

Ah, de wachtlijst voor een pup is niet meer oneindig las ik op FB.
Na 12 jaar houdt het op. Je kunt je dan opnieuw op de lijst laten zetten.
Wel grappig, dat commentaar op de afkondiging op FB.
Vraagt iemand of je dan ook je inschrijfgeld terug krijgt. €15,-- voor 12 jaar lang op de lijst.
En als je niet doorgeeft dat je op de lange termijnlijst wilt, maar het gewoon aan laat sudderen, verwacht je wel om de haverklap gebeld te worden 'of je er al aan toe bent?'
Nou ja, je kunt ook een kruising kopen op MP, voor €1500,-, scheelt wel €15,-
Ik vind het een prima besluit. Die ellenlange lijst met eindeloos doorschuivende mensen werkt vast niet fijn.
Een intern besluit van het TFP neem ik aan, dus geen punt van discussie bij de ALV van de HSC.
Wij hebben ons ook twee keer op de lijst laten zetten bij aanschaf van een pup... voor het geval dat...
Dan moet je na een jaar of 10 je weer opnieuw op de lijst laten zetten denk ik.
Gemiddelde leeftijd smous, inclusief alle heel jong gestorven hondjes..12,5 jaar.
Lex rekent het bij elk blad uit.

sammydesmous
Site Admin
Berichten: 1331
Lid geworden op: 06 jul 2018 22:23

Re: FB van de HSC

Bericht door sammydesmous »

Ja ik zag het ook. Wat ik er van vind weet ik eigenlijk nog niet.
Op de andere fb werd er laatst ook al over gesproken dat men het niet zo eerlijk vond als iemand van de termijnwachtlijst er tussen kwam omdat zijn hond er niet meer was. Zelfs mensen die nog maar heel kort op de wachtlijst stonden vonden dat. Na 2 3 maanden word er al over de lange wachtlijst geklaagd en dat men niet kan zien hoeveel personen voor hen op de wachtlijst staan en dat het zo lang duurt.
Waar is het geduld toch gebleven vraag ik me af.

José Sammy & Lieveke 🐶🐶
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 2908
Lid geworden op: 08 jul 2018 10:36

Re: FB van de HSC

Bericht door Jeanette »

Tja, José. Mensen willen nú een hond en hebben moeite met die wachtlijst. Zeker in deze corona tijd.
Wij hebben bij Ayla, Stapper én Bloem op de lange termijn lijst gestaan. In die periode gingen mensen wiens smous overleed nog voor. Dan moest je nog langer wachten. Dat is gelukkig afgeschaft.

sammydesmous
Site Admin
Berichten: 1331
Lid geworden op: 06 jul 2018 22:23

Re: FB van de HSC

Bericht door sammydesmous »

De mensen zijn inderdaad ongeduldiger dan vroeger. Wij hebben voor Sammy bijna 3 jaar op de wachtlijst gestaan voor we aan de beurt waren. Toen we ons inschreven was de verwachtte wachttijd ongeveer 1 1/2 jaar. Wij hadden geduld en werden beloond met de grootste lieverd die er bestaan. 😀

José Sammy & Lieveke 🐶🐶
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 2908
Lid geworden op: 08 jul 2018 10:36

Re: FB van de HSC

Bericht door Jeanette »

Bij mij doet het FB van de HSC het al heel lang niet...??????

Gebruikersavatar
loes
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 jul 2018 16:19

Re: FB van de HSC

Bericht door loes »

Nadat ik dat ook een tijdje had na overschakeling op een nieuwe versie of zoiets is het toch gelukt de boel weer 'connected' te krijgen.
Hoe....geen idee.
Maar er staat eigenlijk weinig nieuws op de FB-pagina. Hij is er eigenlijk omdat de huidige internetter zo aan social media vastzit en soms nauwelijks nog een reguliere website bekijkt.
Puck van de Nic Eau Tine (Levi) 16-12-2018

Do (Fija) van Horst en Voorde 30-11-2006
Hollands Koetsiertje's Jelle 13-5-2004
Hollands Koetsiertje's Adah 6-6-1999
Norma van Abtswoude 10-10-1995
Catrijn (Trieneke) 19-12-1978

Plaats reactie