Als ik eerlijk ben, zonder arrogant te willen zijn, vind ik mezelf er toch beter uitzien. Maar ja, ik ben een dame en verzorg me altijd tot in de puntjes.
O ja, even voorstellen. Daar gaat het hier om. Ik ben Indy. Een telg uit het nest van 8 van Dorus en Mina (Harm & Dory). Ik heb 2 zusjes en 5 broertjes. Ik woon vlakbij mijn moeder Mina, die ik van tijd tot tijd nog zie. Bij mijn baasjes Ranie en Hugo in Utrecht (of in de buurt ofzoiets. Moeilijk woord met annexatie geloof ik). En klink misschien wat verwaand, maar ze zijn superblij met me. Ze kunnen hun handen niet van me afhouden. Wellicht toch maar eens een #dogtoo beweging opstarten.
Ik vind het heerlijk om met de bal te spelen en andere speeltjes. Maar poezen of beesten in het wild hebben toch mijn voorkeur. Vooral hazen met al die bochtjes is een genot. Daarna is het tijd voor me andere grote hobby: op de vensterbank de hele dag naar buiten kijken. De straat in de gaten houden. Kwispelen naar mijn vriendjes en vriendinnetjes en blaffen naar rare honden en ongure mensentypes. En tussendoor even de oogjes toe.
Ik stuur straks nog een foto. Beelden zeggen namelijk veel meer dan mijn geblaf. Complimentjes mag altijd en anders......bekje toe