Vanochtend hebben Leentje en Dirk hun vriendschap bevestigd. Vorig jaar in Heerde waren ze tijdens de wandeling al onafscheidelijk.
Leentje en ik kwamen binnen en voordat ik mijn kop koffie had, had Dirk Leentje al te pakken! En niet eventjes maar bijna een half uur. IK vertrouw erop dat eind juli bij ons een werpkist rijk gevuld is.
Foto's staan supersnel al op de site van de vereniging geplaatst!
Het leuke is ook dat zowel Leentje als Dirk meewandelen in Heerde op 17 juni (vaderdag).
Leuk Anja. Succes. Een echo is wel heel handig zit je tenminste niet op iets te wachten wat niet komt.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Nou de wintermaanden vond ik ook heerlijk. Lekker dollen in de sneeuw en op het ijs. Nu moeten we echt opletten dat ze niet gaan zwemmen in de vijvers. En schrikdraad ervoor zetten, lijkt me met die kleintjes ook niets!
Dus dat wordt dan extra opletten waar de pups naar toe lopen! Gelukkig tot 1 september heeft Henk schoolvakantie :idee: Onze zomervakantie schiet er dit jaar dus wel bij in
En het zinderlijk maken vind ik in de winter ook gemakkelijker dan in de zomermaanden als ze veel buiten lopen.
Ach, zindelijk maken is toch meer een aangelegenheid voor de eigenaren, dus daar zou ik me niet echt druk over maken.
Ik vond de zomerperiode heerlijk om een nest te hebben (alledrie in de zomer), al moet ik zeggen dat hier in Rotterdam met een loggiabalkon en een gemeenschappelijk buiten makkelijker was dan destijds in de Hoekse Waard met een tuin.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
O, wat leuk dat Leentje gedekt is door Dirk.
Ik heb net eerst naar de foto's gekeken op de site.
Knap kereltje hoor.
Jaja Leentje ziet er ook leuk uit.
We gaan ons eerst maar eens even druk maken of ze zwanger wordt of niet.
Spannend hoor.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat verrassend Anja. Een flinke roedel, 3 nog jonge honden....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Het is de wens van mijn man. Als Leentje puppies heeft dat er eentje blijft. Zelf vind ik eigenlijk 2 smousjes genoeg. Ik wil eerst even kijken hoe Desi op de pups reageeerd.
Ook verrassend hoe jullie lezen, het stond er al of sinds zaterdagavond