wie van het forum staat hoe lang op de wachtlijst ??
-
sammydesmous
Re: wie van het forum staat hoe lang op de wachtlijst ??
Wij staan sinds mei 2006 op de wachtlijst voor een smouzenpup-teefje. We hebben van de week Mevr vd Giessen gesproken en zei vertelde ons dat er nog meer dan 50 wachtenden voor ons zijn voor een smouzenpup-teefje. Dus dat zal wel volgend jaar worden voor we aan de beurt zijn. Dan zijn we 3 jaar ingeschreven. Zijn er mensen die nog langer wachten?
Groetjes José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Ja, dit jaar zeker niet, maar gelukkig zijn er wel flink wat teefjes gedekt. Nu ook nog een gunstig resultaat en wat grotere nesten, want 3 schijnt in te zijn momenteel, terwijl het gemiddelde toch zo 5 was. Toch is de wachttijd erg onvoorspelbaar, het zou zo maar kunnen dat meerdere mensen hun beurt over slaan, want tenslotte staan er ook mensen op die pas een pup willen als de eigen hond overleden is en sommigen zijn het wachten beu geworden en hebben een ander ras aangeschaft zonder het door te geven.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Welkom op het forum José, het zou leuk zijn als je een klein stukje over jezelf schrijft bij nieuwe leden.sammydesmous schreef:Wij staan sinds mei 2006 op de wachtlijst voor een smouzenpup-teefje. We hebben van de week Mevr vd Giessen gesproken en zei vertelde ons dat er nog meer dan 50 wachtenden voor ons zijn voor een smouzenpup-teefje. Dus dat zal wel volgend jaar worden voor we aan de beurt zijn. Dan zijn we 3 jaar ingeschreven. Zijn er mensen die nog langer wachten?Groetjes José
Je moet wel lang wachten hé! Maar dat is zeker de moeite waard. 50 mensen voor je op de wachtlijst is niet niks, Loes gaf al aan dat het misschien een vertekend beeld is. Zelf sta ik ook op de wachtlijst voor een teefje, al ben ik nog lang niet aan de beurt. Maar als dat wel zo zou zijn zou ik blijven wachten, onze Lisa is pas 3.5 jaar en ik hoop dat ze heel oud gaat worden.
Het lezen en hopelijk schrijven op dit gezellige smouzenforum helpt je misschien een beetje door de wachttijd heen.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Roosje
Wij zijn afgelopen maandag gebeld
maar.......
we hebben besloten om nog even te wachten.
de gezondheid van onze oudste hond is op het moment niet zo best en we kunnen het haar niet aandoen om er een kleine pup bij te nemen. ze verdiend een rustige oude dag. ze is het afgelopen jaar heel hard achteruit gegaan helaas.
we blijven natuurlijk wel op de wachtlijst staan.
maar.......
de gezondheid van onze oudste hond is op het moment niet zo best en we kunnen het haar niet aandoen om er een kleine pup bij te nemen. ze verdiend een rustige oude dag. ze is het afgelopen jaar heel hard achteruit gegaan helaas.
we blijven natuurlijk wel op de wachtlijst staan.
Jammer, want je zult toch wel zoiets hebben van: eindelijk! Maar fijn toch, dat je zelf het moment kunt bepalen, dat het voor iedereen schikt.
Hoop dat jullie oudje nog een fijne oude dag heeft.
Hoop dat jullie oudje nog een fijne oude dag heeft.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Groot gelijk om nog even te wachten. Jullie lieve oudje nog een fijne tijd gunnen is het enige wat je nog kunt doen. Zo'n kleine druktemaker heeft ook volop aandacht nodig.
Wel een prettig idee dat je nu zo aan de beurt bent.
Nu kun je gelijk zien, Jozé, hoe dan werkt, met de wachtlijst.
Van de 50 die vóór je staan, zal misschien wel het overgrote deel op de wachtlijst staan 'voor het geval dat'. De telefoon kan zomaar overgaan
Sterkte met jullie oudje Maureen.
Wel een prettig idee dat je nu zo aan de beurt bent.
Nu kun je gelijk zien, Jozé, hoe dan werkt, met de wachtlijst.
Van de 50 die vóór je staan, zal misschien wel het overgrote deel op de wachtlijst staan 'voor het geval dat'. De telefoon kan zomaar overgaan
Sterkte met jullie oudje Maureen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Roosje
Leef er al een tijdje naar toe om zo'n prachtig smouzenkind in huis op te nemen. Maar het is nu niet anders. Wel ff slikken toch nog. Om te moeten zeggen dat het nu niet uitkomt. 2 jaar en 4 maanden geleden zijn wij op de wachtlijst gezet. Dan is het eindelijk zover, moeten we helaas zelf ff er vanaf zien. Nou.. geduld is een schone zaak. dat zeg ik al vanaf het begin. dus we wachten gewoon weer af.
Aila is nu onze eerste prioriteit.
Nou, dat is echt jammer. Maar gelukkig ben je nu wel gelijk aan de beurt
als het goede moment er wel is. Sterkte met je oudje.
als het goede moment er wel is. Sterkte met je oudje.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Sjonge Maureen, jullie hebben zo naar zo'n pupje toegeleefd! Wat goed, dat je toch dat geduld op kunt brengen en Aila haar rustige oude dag gunt! Sterkte en liefs en een knuffel voor Aila.
En Sammydesmous/José ook sterkte met wachten! Ik hoop dat het opschiet voor jullie!
En Sammydesmous/José ook sterkte met wachten! Ik hoop dat het opschiet voor jullie!

Heel goed dat jullie Aila haar oude dag gunnen. Toch moeilijk Maureen om nee te zeggen als je eindelijk aan de beurt bent, gelukkig staan jullie nu bovenaan de wachtlijst. Het is wel erg hard gegaan de laatste tijd met jullie honden, moeilijk hoor. Sterkte met Aila, hoop dat ze het nog een poosje uithoudt bij jullie.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
sammydesmous
Bedankt voor jullie reacties op mijn stukje. Waarschijnlijk vallen er inderdaad nog wat wachtenden af maar het duurt toch wel erg lang.
Roosje, Sta jij op de wachtlijst voor een reutje of teefje? Als jij voor een teefje staat dan hadden wij toch ook gebeld moeten zijn want volgens mij staan wij toch iets langer ingeschreven. De wachtlijst voor een reutje was ongeveer een halfjaar korter volgens Mevr v Giessen.
Groetjes
José
Roosje, Sta jij op de wachtlijst voor een reutje of teefje? Als jij voor een teefje staat dan hadden wij toch ook gebeld moeten zijn want volgens mij staan wij toch iets langer ingeschreven. De wachtlijst voor een reutje was ongeveer een halfjaar korter volgens Mevr v Giessen.
Groetjes
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Dan ben jij vast ook wel gauw aan de beurt José !!!
Misschien was jij net een paar keer niet te bereiken en Maureen (Roosje) wel o.i.d.
Maar als je zo dicht bij elkaar ligt kan het niet veel schelen. Misschien dan toch nog dit jaar
Misschien was jij net een paar keer niet te bereiken en Maureen (Roosje) wel o.i.d.
Maar als je zo dicht bij elkaar ligt kan het niet veel schelen. Misschien dan toch nog dit jaar
Wat sommigen zich niet realiseren is, dat men pas op de wachtlijst geplaatst wordt op het moment dat het wachtlijstgeld ontvangen is. Dus niet vanaf het moment dat het formulier ontvangen is.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Desi
Roosje,Roosje schreef:Leef er al een tijdje naar toe om zo'n prachtig smouzenkind in huis op te nemen. Maar het is nu niet anders. Wel ff slikken toch nog. Om te moeten zeggen dat het nu niet uitkomt. 2 jaar en 4 maanden geleden zijn wij op de wachtlijst gezet. Dan is het eindelijk zover, moeten we helaas zelf ff er vanaf zien. Nou.. geduld is een schone zaak. dat zeg ik al vanaf het begin. dus we wachten gewoon weer af.
Het is heel moeilijk, maar een oude hond leeft op met een jonge pup! Wij dachten Janka leeft niet al te lang meer toen we het telefoontje kregen dat er een smouse pup voor ons was. Het waren echt de laatste loodjes voor Janka.
Dat telefoontje is nu bijna 2 jaar geleden. We hebben toen besloten om Desi toch erbij te nemen. En een wonder Janka leeft nog steeds! Janka heeft Desi opgevoed! Helaas wordt ze nu wel echt oud, maar ze heeft nu een hele steun aan Desi! Wie waakt bij ons ?
Eerst was dat altijd Janka, maar nu is het Desi en een paar momentjes later slaat Janka aan!
Dat is toch wel heel bijzonder Anja.
Die Janka, het ouwe wijfie, helemaal aan haar tweede jeugd begonnen toen Desi kwam.
Mooi dat ze Desi echt mee heeft helpen opvoeden.
En Janka wandelde toch nog dapper mee in Heerde.
Die Janka, het ouwe wijfie, helemaal aan haar tweede jeugd begonnen toen Desi kwam.
Mooi dat ze Desi echt mee heeft helpen opvoeden.
En Janka wandelde toch nog dapper mee in Heerde.
-
marcel
ik heb een i mail verstuurt om mijn aan te melden voor de wachtlijst
dus nog ff dan hoor ik ook bij de club
gr marcel
gr marcel
hihihi, alleen de echte taaien overleven die lijst.
Veel geduld dan maar, hopelijk gaat Rex nog wat jaren mee.
Veel geduld dan maar, hopelijk gaat Rex nog wat jaren mee.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Leuk Marcel !!!!!!!marcel schreef:ik heb een i mail verstuurt om mijn aan te melden voor de wachtlijst
gr marcel
Het aftellen kan beginnen.
Mooi zo, Marcel
En niet vergeten het geld over te maken, anders gaat de tijd nog niet echt in!
En niet vergeten het geld over te maken, anders gaat de tijd nog niet echt in!