Wil misschien ook lampjes in de leilindes hangen.
Kerst
Re: Kerst
Hier staat nu een half geklede kunstkerstboom. De echte , daar word ik ziek van.Het schiet niet erg op dit jaar, maar met elke avond een uurtje moet het afkomen. De kaarsjes staan wel al weer allemaal in de kast.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
-
H.v.witzenburg
Jammer Martine, maar hier in vlaardingen krijgen we al jaren een grote boom op verzoek van de gemeente. heb ooit een boom van 3meter gehad, jammer dat ze hem zo vroeg weer weghalen direkt na kerst ook krijgen we ieder jaar een bedragvan150euro omte besteden voor kerst aktiviteiten vorig jaar heb ik in mijn eentje de boom versiert en heb het geld terug gestort moest rekeningen laten zien en ik heb het geld niet gebruikt alle versieringen waren van mij zelf, als er dit jaar een boom komt dan geven we een kerstboom bal dus afwachten maar groeten Hein. :kerstb1: :krans: 
Hij staat, het pittige boompje. Het is luid en duidelijk kerst bij ons.
Hoe staat het met jouw boom Arienne, heb je al een mooie grote gevonden?
Hoe staat het met jouw boom Arienne, heb je al een mooie grote gevonden?
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Gezellig Mary. Hoop dat we morgen ook kunnen gaan beginnen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Morgen gaan wij de kerstboom te voor trekken en alles neer zetten wel weer gezellig die tijd, ik heb altijd een hekel aan het op te ruimen
.
Trouwens een kerstboom van de gemeente wat is dat
er staat hier 1 bij het gemeente huis dat is het.
Trouwens een kerstboom van de gemeente wat is dat
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
...ik denk dat ik het nog een weekje uitstel...
Hij staat hier toch altijd tot ver na 3-koningen en dit weekend zijn de jongens weg. Ik vind het leuk om het samen te doen...
Hij staat hier toch altijd tot ver na 3-koningen en dit weekend zijn de jongens weg. Ik vind het leuk om het samen te doen...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ja Martine kan ik me voorstellen is veel gezelliger om samen te doen, ach is toch ook geen ramp een weekje later.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Nee hoor; kan ik mooi mijn achterstand nog even wegwerken...
(het viel me net op dat er achter in de kamer nog een verjaardagsslinger hangt; die vond ik waarschijnlijk inmiddels zo vanzelfsprekend, dat hij me niet eens meer opviel) 
Hoe snel de plannen hier kunnen veranderen...
Pa had zich vergist en is pas volgende week van plan om te komen dus ze zijn hier wel dit weekend. Dan moet de boom dus dit weekend. Probleem is alleen dat ze nu dus totaal niet in de stemming zijn om wat-dan-maar-ook te versieren... Hopelijk doet een nachtje slaap wonderen...
Pa had zich vergist en is pas volgende week van plan om te komen dus ze zijn hier wel dit weekend. Dan moet de boom dus dit weekend. Probleem is alleen dat ze nu dus totaal niet in de stemming zijn om wat-dan-maar-ook te versieren... Hopelijk doet een nachtje slaap wonderen...
Wat vervelend toch iedere keer, dat de jongens niet op hun vader kunnen rekenen. Nu maar het beste er van maken dit weekend, lekker het huis in kerstsfeer brengen.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Tjonge Martine, dacht altijd dat zulke vaders alleen in films voorkwamen. Hoe kun je dat je eigen jongens elke keer weer aandoen.
Maak er samen maar wat gezelligs van.
Andrea, snap precies wat je bedoelt. Het inrichten en versieren vind ik heerlijk, maar als er weer moet worden opgeruimd , bah!
Maak er samen maar wat gezelligs van.
Andrea, snap precies wat je bedoelt. Het inrichten en versieren vind ik heerlijk, maar als er weer moet worden opgeruimd , bah!
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
H.v.witzenburg
Hier in vlaard. worden zo,n 35bomen per wijk verdeeld. voor hetstadhuis komt er een enorme boom die vroeger nog wel eens vlugger was weg gejat dan dat hij geplaats was gewoon een kettingzaag mme een paar stevige touwen en een sterke jeep en weg was de boom , nu gebeurt zo iets niet meer hij word bewaakt. volgende week word ik gebeld of er een boom komt. omdat vorig jaar het geld was terug geboekt dachten ze dat de boom kaal had gestaan nou dat dacht ik niet dus dit jaar maken we de poen gewoon op .kopen er nieuwe ballen en verlichtig voor. hoop dat het nu toch weer door gaat de buurkinderen vragen er dagelijks om groeten Hein.
Dat is gebruikelijk bij het geven van subsidies. Als je iets niet gebruikt, krijg je het later niet meer of veel minder. Stom natuurlijk want je moet dan haast wel alles opmaken omdat bezuinigen zoals jullie vorig jaar deden 'bestraft' wordt. Zo werk je als gemeente niet bepaald aan goed beheer van het gemeenschapsgeld.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
H.v.witzenburg
Ja je hebt gelijk Loes , dit jaar krijgen we wel geld maar moeten dit wel gebruiken en dat doen we dus we mogen zelfs de elektrischiteit verrekenen nou hoeveel zou dat wezen we hadden vorig jaar tweelichtslangen door deboom gewikkeld.die gingen via een tijdschakelaar om17uur aan en om24uur uit alleen op woensdag ging de verlichting eerder aan heb nu alle kunst stof ballen geteld het zijn er tweehonderd en zestien ,maar we kopen gewoon nieuwe de oude hangen we wel in de hagen hebben de kinderen wat te doen. het is wel krom wil je bezuinigen wordt dit niet geaccepteerd rare mensen heb je toch, ik heb kerst spullen van het jaar 1952 dus net zo oud als ik ben. gooi alleen kapotte spullen weg. maar we gaankerst vierenin de straatvoor honderd vijftig euro kan je toch wel wat kopen groeten Hein. :kerstb1:
:hboom: :kersthond:

Ik vermoed dat er om die reden aan het eind van elk jaar zoveel wegopbrekingen zijn; de potjes moeten leeg, anders krijgen ze het volgend jaar minder...loes schreef:Dat is gebruikelijk bij het geven van subsidies. Als je iets niet gebruikt, krijg je het later niet meer of veel minder.
Wat vervelend voor de jongens Martine, snap heel goed dat ze nu balen. Mischien vinden ze het morgen juist leuk om de boom op te zeten.
Mary jullie boompje staat inmiddels ook zie ik.
Er moest eerst een verjaardag gevierd worden zei je, dat zal inmiddels dus wel gebeurd zijn. Nog van harte gefeliciteerd, met ??? Je man denk ik, of één van de zonen.
Mary jullie boompje staat inmiddels ook zie ik.
Er moest eerst een verjaardag gevierd worden zei je, dat zal inmiddels dus wel gebeurd zijn. Nog van harte gefeliciteerd, met ??? Je man denk ik, of één van de zonen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.