Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Re: Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Het is natuurlijk leuk als de gekozen naam van de fokker gebruikt gaat worden.
Maar als toekomstige eigenaar zal je allang over een naam hebben nagedacht, die gooi je niet zomaar overboord. Tenzij je de naam natuurlijk ook erg mooi vindt die de pup heeft.
Voor de fokker zou het leuk zijn als ze hun eigen naam behouden, maar gelukkig komt die op de stamboom te staan.
Bij Lisa haar pups hebben de reuen hun eigen naam behouden, wat ik uiteraard erg leuk vind. De teefjes hebben een andere naam gekregen. Het gekke is dat Pien voor mij nog steeds Pien is, al noem ik haar op het forum ook wel Elza.
Maar als toekomstige eigenaar zal je allang over een naam hebben nagedacht, die gooi je niet zomaar overboord. Tenzij je de naam natuurlijk ook erg mooi vindt die de pup heeft.
Voor de fokker zou het leuk zijn als ze hun eigen naam behouden, maar gelukkig komt die op de stamboom te staan.
Bij Lisa haar pups hebben de reuen hun eigen naam behouden, wat ik uiteraard erg leuk vind. De teefjes hebben een andere naam gekregen. Het gekke is dat Pien voor mij nog steeds Pien is, al noem ik haar op het forum ook wel Elza.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Leuk zeg dat er 1 pupje naar Alma gaat en dat Renate het dan kan volgen via het forum 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Wat een geweldig nieuws allemaal. Dat witte spook heeft het toch maar mooi gefixt.
Jammer dat jullie nog de hele middag in spanning gezeten hebben, zonder dat dat nodig is geweest. Maar nu lekker genieten...
Het lukt mij niet om de foto's te openen op de site, maar ik heb wel de foto van Dana gezien. Wat ontroerend, een en al liefde straalt het uit.
Wat een belevenis voor de meiden dat ze dit mogen meemaken, dat is toch een droom, een nest vol puppies.
Mijn broer heeft zo'n 35 jaar geleden in mijn poezie-album een versje geschreven met een heleboel wensen voor mij, en daar zat ook een nest puppies bij herinner ik mij nu ineens.
Wij waren vooral weg van de naam Dolores, geweldig, ik hoop echt dat ze zo blijft heten. Dolores van Phoebe, prachtig toch?
Geniet heerlijk van het spul de komende tijd, het begin is al goed, met een kleine storing, maar dat mag de pret niet drukken. Deze DA is ook weer een ervaring rijker en zal een volgende keer verder kijken dan zijn neus lang is.
Ook Alma gefeliciteerd met een prachtige pup, de voorpret kan beginnen.

Jammer dat jullie nog de hele middag in spanning gezeten hebben, zonder dat dat nodig is geweest. Maar nu lekker genieten...
Het lukt mij niet om de foto's te openen op de site, maar ik heb wel de foto van Dana gezien. Wat ontroerend, een en al liefde straalt het uit.
Wat een belevenis voor de meiden dat ze dit mogen meemaken, dat is toch een droom, een nest vol puppies.
Mijn broer heeft zo'n 35 jaar geleden in mijn poezie-album een versje geschreven met een heleboel wensen voor mij, en daar zat ook een nest puppies bij herinner ik mij nu ineens.
Wij waren vooral weg van de naam Dolores, geweldig, ik hoop echt dat ze zo blijft heten. Dolores van Phoebe, prachtig toch?
Geniet heerlijk van het spul de komende tijd, het begin is al goed, met een kleine storing, maar dat mag de pret niet drukken. Deze DA is ook weer een ervaring rijker en zal een volgende keer verder kijken dan zijn neus lang is.
Ook Alma gefeliciteerd met een prachtige pup, de voorpret kan beginnen.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
(Jules) en
-
Renate
Vreemd dat je de foto's niet kunt openen, Wubke.
Het was mij ook al opgevallen dat ik sommige albums (waaronder die van Phoebe) alleen als diavoorstelling kan openen en bij andere kan ik kiezen voor een foto-overzicht of diavoorstelling.
Weet jij hoe dat komt Loes? Ligt dat aan mijn pc instellingen?
Het was mij ook al opgevallen dat ik sommige albums (waaronder die van Phoebe) alleen als diavoorstelling kan openen en bij andere kan ik kiezen voor een foto-overzicht of diavoorstelling.
Weet jij hoe dat komt Loes? Ligt dat aan mijn pc instellingen?
Dat heb ik soms ook. maar kan wel alles openen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ook zo!Erna schreef:Dat heb ik soms ook. maar kan wel alles openen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat heb ik ook, niet bij alle albums, maar wel o.a. bij die van Phoebe...
Persoonlijk vind ik het niet zo fijn, ik kan nu maar 5 seconden naar een bepaalde foto kijken... Sorry Loes, van mij mag het weer terug veranderd worden?
groet, Martine
Persoonlijk vind ik het niet zo fijn, ik kan nu maar 5 seconden naar een bepaalde foto kijken... Sorry Loes, van mij mag het weer terug veranderd worden?
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Dat van die dia-en overzicht kwam ik ook vandaag achter, want ik zit meestal in het werkgedeelte. Ik zal eens kijken hoe dat nu komt. Maar dat Wubke de foto's niet kan openen, zou er aan kunnen liggen dat haar Adobe Flash niet is geupdate
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Alma
Hoi allemaal,
eindelijk terug van mijn schoonpa (Dick zijn tweede pa), dat zal niet lang meer duren, hij is echt zwaar ziek.
Maar ffe fijn om met een hondje bezig te zijn!!
Ja, het wordt een zwaar niet originele naam, maar goed.......
We noemen 'onze toekomstige' hond al bijna 3 jaar Odie........(sorry hoor....)(Martine!!!!!)
Maar het is altijd leuk de nestnaam erbij te houden.
Boester vinden ze hier trouwens ook een leuke naam.
Nou ja, laten we eerst maar eens gaan kijken, het moet natuurlijk wel een echte Odie zijn en we weten ook nog niet eens welke het mag gaan worden, dat zal de tijd leren.
Ik denk dat we zeer binnnenkort een reisje richting Helmond maken :-)) Moet nog fftjes met Renate afspreken. We hebben er in ieder geval heel veel zin in.....en het voelt hier erg feestelijk aan!!
Nu snel even een hapje eten, ben er best wel moet van , dat bezoekje aan schoonpa.
groetjes en tot later, Renate knuffel aan Phoebe en de kleintjes
Alma en de rest
eindelijk terug van mijn schoonpa (Dick zijn tweede pa), dat zal niet lang meer duren, hij is echt zwaar ziek.
Maar ffe fijn om met een hondje bezig te zijn!!
Ja, het wordt een zwaar niet originele naam, maar goed.......
We noemen 'onze toekomstige' hond al bijna 3 jaar Odie........(sorry hoor....)(Martine!!!!!)
Maar het is altijd leuk de nestnaam erbij te houden.
Boester vinden ze hier trouwens ook een leuke naam.
Nou ja, laten we eerst maar eens gaan kijken, het moet natuurlijk wel een echte Odie zijn en we weten ook nog niet eens welke het mag gaan worden, dat zal de tijd leren.
Ik denk dat we zeer binnnenkort een reisje richting Helmond maken :-)) Moet nog fftjes met Renate afspreken. We hebben er in ieder geval heel veel zin in.....en het voelt hier erg feestelijk aan!!
Nu snel even een hapje eten, ben er best wel moet van , dat bezoekje aan schoonpa.
groetjes en tot later, Renate knuffel aan Phoebe en de kleintjes
Alma en de rest
Nou, Odie, het kan slechter 
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ha, het tipje van de sluier is opgelicht.
Odie, even wennen, maar wel leuk.
Alma mochten jullie voor Boester gaan dan kan dat natuurlijk ook. Want naam en pup worden op het moment van chippen pas aan elkaar gekoppeld.
Odie, even wennen, maar wel leuk.
Alma mochten jullie voor Boester gaan dan kan dat natuurlijk ook. Want naam en pup worden op het moment van chippen pas aan elkaar gekoppeld.
Stom van die soms dia soms overzicht, want alles staat op overzicht ingesteld omdat iedereen dan direct kan zien wat er in het album zit en zelf kan kiezen voor dia.loes schreef:Dat van die dia-en overzicht kwam ik ook vandaag achter, want ik zit meestal in het werkgedeelte. Ik zal eens kijken hoe dat nu komt. Maar dat Wubke de foto's niet kan openen, zou er aan kunnen liggen dat haar Adobe Flash niet is geupdate
Ik ga proberen te achterhalen waarom er kennelijk een probleem is, maar ze hebben weer een upgrade gedaan, dus dat zal het wel zijn
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
PeerkeTessel
Hallo Renate en Phoebe,
Geweldig dat de pups er zijn.
Groetjes van je Stabij vriendinnen.

Peerke en Tessel in actie.

Geweldig dat de pups er zijn.
Groetjes van je Stabij vriendinnen.

Peerke en Tessel in actie.
Haaa, een fanclub, gezellig!
Groet, Wubke,
(Jules) en
(Jules) en
-
Renate
Hey David! Wat leuk dat je hier ook bent!
Ik was net nog bij je aan de deur om te vertellen dat de pups er zijn. Er was niemand thuis. Ik wilde het zo nog eens proberen, maar nu weet je het al.
Kom je gauw een keer kijken?
Een knuffel voor Peerke en Tessel

Ik was net nog bij je aan de deur om te vertellen dat de pups er zijn. Er was niemand thuis. Ik wilde het zo nog eens proberen, maar nu weet je het al.
Kom je gauw een keer kijken?
Een knuffel voor Peerke en Tessel
-
Alma
Hoi allemaal,
ik wil nog wel even op het forum vermelden dat ik in de mensen van Putih met haar nest alle vertrouwen heb. Ze waren ook erg hartelijk vandaag toen we vertelden dat we afzagen van een pup uit hun nest. Het gaat daar erg goed met de pups en ze genieten er erg van. Binnenkort komen daar ook mensen kijken voor een pup.
Ze vonden het wel erg jammer dat we geen pup bij hen namen want ze hadden er naar ons toe na een leuk 1e telefoontje ook een goed gevoel over.
Gelukkig staan er genoeg mensen op de wachtlijst en zullen ze de pups best aan 'juiste hondenmensen' kwijt kunnen.
Voor de rest kunnen we hier niet wachten hoe de pups van Phoebe er over een paar dagen uitzien als ze gewend zijn aan de grote wereld.
groetjes, Alma
ik wil nog wel even op het forum vermelden dat ik in de mensen van Putih met haar nest alle vertrouwen heb. Ze waren ook erg hartelijk vandaag toen we vertelden dat we afzagen van een pup uit hun nest. Het gaat daar erg goed met de pups en ze genieten er erg van. Binnenkort komen daar ook mensen kijken voor een pup.
Ze vonden het wel erg jammer dat we geen pup bij hen namen want ze hadden er naar ons toe na een leuk 1e telefoontje ook een goed gevoel over.
Gelukkig staan er genoeg mensen op de wachtlijst en zullen ze de pups best aan 'juiste hondenmensen' kwijt kunnen.
Voor de rest kunnen we hier niet wachten hoe de pups van Phoebe er over een paar dagen uitzien als ze gewend zijn aan de grote wereld.
groetjes, Alma
Odie is leuk hoor; heet jullie kat Garfield?
groet, Martine
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Welkom David.
Leuk als je je even voorstelt in Nieuwe Leden
Wat een leuke honden.
Je bent hier niet de enige (nog) zonder smous.
Dus doe gezellig mee.
-
Renate
De pups zijn allemaal tussen de 20 en 30 gram afgevallen vandaag. Wat wil je ook met dat gekruip en geklim de hele dag. Ik heb ze dus even vermanend toegesproken en afgesproken dat ze vanaf morgen gaan groeien!

De meeste van jullie kennen David en met name Peerke al een beetje (van het wespennest).
De meeste van jullie kennen David en met name Peerke al een beetje (van het wespennest).
Ik las dat de kleine aardappeltjes vandaag allemaal wat zijn afgevallen.
Gelukkig kunnen ze wel wat hebben.
Ze hebben ook heel wat meegemaakt.
En nu groeien maar.

Gelukkig kunnen ze wel wat hebben.
En nu groeien maar.