Heel verstandig van haar. Dan is iederen weer terug achter de PC . Daar houdt ze vast rekening mee.
Slaap ze vannacht. Morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Oh het lijkt me zo spannend, ik zou denk ik de hele dag nog geen seconde van haar zijde wijken.
Knuffel Roosje maar van ons.
Groetjes
Jos'e en likjes voor Roosje van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Stiekum had ik op een slapeloze nacht gehoopt voor hen, want dan zou er wat aan de gang zijn .
Webcam op zwart, zelfs geen Mis(s) poes Sofietje.
Ik ga aan jullie denken; heel veel succes.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Volgens v.d. Molen daalt de temp. ongeveer anderhalf tot twee dagen van te voren.
24 uur na het dieptepunt kan de geboorte worden verwacht.
Dan zou het toch tussen nu en morgenavond wel gepiept zijn
Maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nog niks.......Wij zijn zwaar teleurgesteld!
We gaan nu naar Kijkduin voor de wandeling. Het is hier prachtig weer, een strak blauwe hemel, niet zo veel wind, een beetje fris, dat wel. Mijn tel.nr. is 06-16099717. Voor jouw welkome melding van een nestje met minimaal 3 pups!
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
ik kijk constand mee maar vanmiddag ga ik naar bocholt duitseland daar is een hele grote kermis,ik kan met me achterbuurvrouw mee rijden.dus als het kroost vanmiddag komt wens ik je veel plezier
gr marcel
Het is een prachtige dag voor .... een smouzenwandeling en de kermis bijv. :wink2:
Ik hoop het tel.nr te gebruiken vanmiddag, maar ik verwacht het niet.
Veel plezier!
Ach , die Roosje. Een smousje met een olifantendracht....
Het wachten zal nu wel heel zwaar vor de baasjes zijn. Arienne en Janette, sterkte met wachten ,wachten en wachten.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
In de tekst van Maria over het fokken van een nestje stond iets over stalen zenuwen als een nestje maar niet komt. Daar zijn we nu voor aan het trainen.
Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat.