Hondendag Erkemederstrand
Re: Hondendag ERKEMEDERSTRAND 2012
Ik had graag gekomen, het is ook nog eens hier in de buurt. Maar Lisa heeft die dag een wedstrijd in Culemborg, jammer.
De meeste wedstrijden zijn op zondag, maar dan toevallig op zaterdag.
De meeste wedstrijden zijn op zondag, maar dan toevallig op zaterdag.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik hoop dat het niet al te ernstig is; nu met jouw schouder hangt er toch wel veel van Bert af; al zijn het maar de wandelingen met de hondjes...loes schreef: Tenminste als het bij ons normaal loopt, want Bert moet binnenkort onder het mes.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Danielle
Als het goed is gaan ik en mijn man ook, ben wel benieuwd, zie ik misschien wat mensen van het forum!
Leuk hoor!
Leuk hoor!
Dat wordt moeilijk Eva
Al die smouzenmensen blijken de mooiste te hebben.
Je zult Pip toch een anjer aan de halsband moeten spelden.
Al die smouzenmensen blijken de mooiste te hebben.
Je zult Pip toch een anjer aan de halsband moeten spelden.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nee Eva, ik zit te schrijven of ringmeesteren bij KC Hoogeveen.
-
Danielle
Goede vraag! Ik las dat het vanaf 10.00 uur begint, wij zijn ook wel benieuwd hoe het zal zijn. Erg leuk om mensen van het forum te ontmoetenEva81 schreef:Was wel even benieuwd hoe laat de meeste mensen a.s zaterdag naar Zeewolde gaan,want het lijkt me leuk een aantal ( forum ) leden te ontmoeten!
heb namelijk geen idee hoe laat het begint en vanaf hoe je je er het beste kunt zijn,dit wordt namelijk mijn 1e keer....
-
Yolanda
Zijn jullie er al vaker geweest, heb net gelezen dat er vorig jaar tussen de 3 en 4000 mensen waren, best wel heel erg veel vind ik. Ben benieuwt hoe dat gaat met parkeren en vooral hoe dat gaat met zoveel honden met mss wel veel hitte.
De HSC is beide vorige keren ook geweest, de 1ex was het bloedheet, vorig jaar gewoon heerlijk warm. Over parkeerproblemen heb ik niks gehoord maar al die mensen komen niet persé allemaal van elders, de camping zelf heeft ook een grote bezetting. Ook dit jaar bemant de HSC een kraam en als het op dezelfde plek als vorig jaar is dan boffen we weer, want die is heerlijk ruim.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Parkeren is zelfs gratis, normaal ben je €4,00 kwijt in het hoogseizoen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik snap dat wel Eva.
Heel veel plezier zaterdag!!!
Heel veel plezier zaterdag!!!
Jammer Eva. Maar......ik weet niet of ze overdrijven of dat verdeeld over de dag dat aantal verwaarloosbaar is, want ik heb allebei de keren geen grote mensenmassa gezien. Gewoon leuke kraampjes en activiteiten en vorig jaar had ons plekkie iets meer belangstelling door het nest van Sammie en haar kroost, maar zelfs toen niet buitensporig. Het is echt een heel groot terrein, van het hondenstrand tot het restaurant de Jutter is een heel eind (3 km ?). En als we net zo gunstig zitten als vorig jaar (helemaal aan het eind bij de hondenoppas en hondenvereniging Wraf) dan is er ruimte zat om lekker bij de smouzengroep te zitten, wat in feite ook de bedoeling is. Alle smousjes bij elkaar om de mensen te laten zien wat een heerlijk puur ras het is. Hoewel verschillend toch allemaal een SMOUS.
Ik had Pip en jou graag ontmoet.......
Ik had Pip en jou graag ontmoet.......
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Jammer Eva! Maar als jij je daar niet lekker bij voelt, dan moet je het gewoon niet doen.
Maar ik denk dat je er misschien toch een verkeert beeld van hebt.
Het is er zeer ruim en als je geen zin in kraampjes hebt, dan ga je lekker met je hond naar het strand. Je kunt er heerlijk wandelen.
Maar er komt wel weer een andere keer, en zaterdag wordt vast heel gezellig voor jullie.
Maar ik denk dat je er misschien toch een verkeert beeld van hebt.
Het is er zeer ruim en als je geen zin in kraampjes hebt, dan ga je lekker met je hond naar het strand. Je kunt er heerlijk wandelen.
Maar er komt wel weer een andere keer, en zaterdag wordt vast heel gezellig voor jullie.

Ik heb toevallig vandaag een folder meegenomen over de hondendag. Daarin staat tussen 11.00 uur en 17.00 uur.
Activiteiten: Jackrussel race, waterwerken, dogfrisbee, hondenvoetbal, gedragstherapie, verschillende demonstraties, uitgebreide braderie en nog veel meer.
Toegang en parkeren gratis.
Activiteiten: Jackrussel race, waterwerken, dogfrisbee, hondenvoetbal, gedragstherapie, verschillende demonstraties, uitgebreide braderie en nog veel meer.
Toegang en parkeren gratis.

Jammer Eva, want het is niet ver voor jouw.
Ik denk dat jij je nu hebt laten afschrikken door een getal.
Er is ruimte zat om je zelfs even terug te trekken.
Zou zeggen, probeer het, als het tegenvalt kan je zó weer vertrekken.
De entree is tenslotte gratis.
Ik denk dat jij je nu hebt laten afschrikken door een getal.
Er is ruimte zat om je zelfs even terug te trekken.
Zou zeggen, probeer het, als het tegenvalt kan je zó weer vertrekken.
De entree is tenslotte gratis.
Charlotte
-
sammydesmous
Het aantal mensen is volgens mij een beetje overdreven. Vorig jaar had ik toch echt niet de indruk dat er zoveel mensen waren en als ze er al geweest zijn, je vond ze niet terug op zo'n ernorm terrein. Tussen de kraampjes lopen echt niet meer mensen dan op een normaal marktterrein. Bovendien kun je er wandelen, naar het hondenstrand, bij de Jutter gezellig op het terras zitten en natuurlijk in het gezellige hoekje van de Smoushondenclub een praatje maken. Er staan altijd wel stoelen waar je op kunt gaan zitten. Ik hou ook niet van die enorme druktes maar heb het vorig jaar zeker niet als te druk ervaren.
Als alles doorgaat gaan wij in iedergeval wel. Wie gaan er nog meer? Loes van jou weet ik het wel.
José Sammy & Lieveke

Als alles doorgaat gaan wij in iedergeval wel. Wie gaan er nog meer? Loes van jou weet ik het wel.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Leuk Eva. Het is zeker niet ver van Nijkerkerveen.
We zien je wel.
We zien je wel.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Yolanda
Ik heb zeker zin om eens te komen kijken, moet enkel nog mijn man zover krijgen aangezien we vrijdag hier het examenfeest van onze dochter hebben en het niet al te vroeg zal zijn dat we kunnen gaan slapen ( even stiekum gelijk zeggen dat ik super trots ben op onze dochter die gister haar HBO heeft gehaald)
Leuk Eva! Komt echt goed hoor! Anders wandel je maar gewoon met mij mee :wink2: Ik hoop dat Senna niet loops is, want dat zou ik wel jammer vinden. Maar ga er niet van uit, dus wij zijn er dan ook. Zal wel rond 12.30 uur zijn, misschien wat eerder.

Zou leuk zijn! Wow, wat een prestatie! Gefeliciteerd met het behalen van je dochter's HBO. Knap hoorYolanda schreef:Ik heb zeker zin om eens te komen kijken, moet enkel nog mijn man zover krijgen aangezien we vrijdag hier het examenfeest van onze dochter hebben en het niet al te vroeg zal zijn dat we kunnen gaan slapen ( even stiekum gelijk zeggen dat ik super trots ben op onze dochter die gister haar HBO heeft gehaald)

-
Danielle
Wanneer is bekend waar de smoushondenstand staat? Ik wil over kijken hoor daar niet van, maar als eerst natuurlijk eens een bezoekje bij de smousjes brengen