Klets-topic
Re: Klets-topic
Wat triest Yvonne. Wat een akelige verjaardag ook zo voor de andere broer. In plaats van een gezellig samenzijn een moeizaam onverwacht afscheid.
Dat de nabestaanden van je zus je toch niet benaderd hebben Mary, ook al was het haar wens niet.
Mijn tante was ook zo, haar broer mocht ook geen bericht, want hij had het contact verbroken met het deel van de familie dat geen interesse had in zijn 'geloof' (Jehova's Getuigen) . Maar toen mijn moeder was overleden heb ik wel bericht gestuurd, want ooit waren ze heel goed met elkaar en het is toch familie. Die kun je nu eenmaal niet kiezen, die heb je.
Dat de nabestaanden van je zus je toch niet benaderd hebben Mary, ook al was het haar wens niet.
Mijn tante was ook zo, haar broer mocht ook geen bericht, want hij had het contact verbroken met het deel van de familie dat geen interesse had in zijn 'geloof' (Jehova's Getuigen) . Maar toen mijn moeder was overleden heb ik wel bericht gestuurd, want ooit waren ze heel goed met elkaar en het is toch familie. Die kun je nu eenmaal niet kiezen, die heb je.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Geen nabestaanden, wel een vrouwelijke partner, die zo'n 15 jaar ouder is.
Volgens mij kan die zich al jaren niet meer zelf redden.
Volgens mij kan die zich al jaren niet meer zelf redden.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Zware gevallen, poeh poeh.
Sterkte allemaal.
Martine, jij heel veel plezier vanavond.
Sterkte allemaal.
Martine, jij heel veel plezier vanavond.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Het is toch wat, Mary! Dat je er zo achter moet komen vind ik maar triest. Je doet er weinig aan als het haar keus was, maar toch.

Gecondoleerd Mary.
Onbegrijpelijk vind ik het leven soms; wat doen mensen elkaar allemaal soms toch aan...?

Onbegrijpelijk vind ik het leven soms; wat doen mensen elkaar allemaal soms toch aan...?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Op naar Mirre...!!! 

Ja Martine, veel plezier !
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Yvonne wat een afschuwelijke toestand. Moeilijk hoor. Wat een naar mens is die ex
Een herdenkingsdienst voor zijn familie hier is nog niet zo gek bedacht. Kun je het toch afsluiten. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Mary gecondoleerd met je zus. Wat zal je geschrokken zijn bij het lezen van het bericht. Wat doet men elkaar toch aan
José, Sammy & Lieveke

Mary gecondoleerd met je zus. Wat zal je geschrokken zijn bij het lezen van het bericht. Wat doet men elkaar toch aan

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Gecondoleerd voor jullie beiden.
Wij hebben hier in Nederland ook een herdenkingsdienst gehouden toen zijn oudste broer in Nieuw-Zeeland was overleden. Die afstand was voor vrijwel niemand (uitgezonderd mijn schoonouders en zwager die ter ondersteuning mee was) te overbruggen. Maar er was hier wel behoefte aan een vorm van afscheid.
Wij hebben hier in Nederland ook een herdenkingsdienst gehouden toen zijn oudste broer in Nieuw-Zeeland was overleden. Die afstand was voor vrijwel niemand (uitgezonderd mijn schoonouders en zwager die ter ondersteuning mee was) te overbruggen. Maar er was hier wel behoefte aan een vorm van afscheid.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Yvonne en Mary gecondoleerd. Wat naar toch op deze manier, in beide gevallen.
Inderdaad een eigen (kleine) herdenking lijkt mijzelf wel zo prettig. Ik denk dat je niet moet onderschatten wat een impact zo'n niet genomen afscheid heeft.
Heel veel sterkte!
Inderdaad een eigen (kleine) herdenking lijkt mijzelf wel zo prettig. Ik denk dat je niet moet onderschatten wat een impact zo'n niet genomen afscheid heeft.
Heel veel sterkte!

Hoop ik toch echt dat je vanaf je 'dinges' op het forum zat, want het begon om 19.30 uur.Martine schreef:Op naar Mirre...!!!

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ha, betrapt...
Ik ga zo vaak naar de schouwburg, en die begint bij ons altijd om 20.15 uur, dat ik inderdaad de schrik van mijn leven kreeg toen ik om 19.20 toevallig op het toegangsbewijs zag dat het over 10 minuten zou beginnen... We zouden mijn moeder om half 8 ophalen en Bobbie wegbrengen; dan zouden we lekker vroeg aanwezig zijn...
Om een lang verhaal kort te maken; we waren 5 minuten te laat. Gelukkig heeft de schouwburg een protocol voor gevallen zoals wij en werden we onopvallend naar binnen gesmokkeld en heeft niemand daar last van gehad. Tot de pauze zijn we stilletjes achterin op het balkon gaan zitten (daar was het leeg) en na ons druppelden nog veel meer "vaste klanten" binnen. Na de pauze zaten we gewoon op onze eigen plek.
We hebben genoten!!!
Wat heeft dat grietje een gouden keeltje; ze bezorgde ons echt kippenvel. En wat stond ze ongedwongen te spelen; je kon zien dat ze daar zelf van genoot! Wat zal je trots op haar zijn, Jeanette!
Ik heb de staande ovatie voor Mirre gefilmd; weet alleen niet goed hoe ik je dat kan laten zien Jeanette. (Ik zal het morgen aan Thom vragen, hij snapt YouTube en dan kan ik hier misschien een linkje plaatsen) Het staat op mijn FB, maar dat is alleen te zien als je "bevriend" met me bent.

Ik ga zo vaak naar de schouwburg, en die begint bij ons altijd om 20.15 uur, dat ik inderdaad de schrik van mijn leven kreeg toen ik om 19.20 toevallig op het toegangsbewijs zag dat het over 10 minuten zou beginnen... We zouden mijn moeder om half 8 ophalen en Bobbie wegbrengen; dan zouden we lekker vroeg aanwezig zijn...
Om een lang verhaal kort te maken; we waren 5 minuten te laat. Gelukkig heeft de schouwburg een protocol voor gevallen zoals wij en werden we onopvallend naar binnen gesmokkeld en heeft niemand daar last van gehad. Tot de pauze zijn we stilletjes achterin op het balkon gaan zitten (daar was het leeg) en na ons druppelden nog veel meer "vaste klanten" binnen. Na de pauze zaten we gewoon op onze eigen plek.
We hebben genoten!!!

Wat heeft dat grietje een gouden keeltje; ze bezorgde ons echt kippenvel. En wat stond ze ongedwongen te spelen; je kon zien dat ze daar zelf van genoot! Wat zal je trots op haar zijn, Jeanette!
Ik heb de staande ovatie voor Mirre gefilmd; weet alleen niet goed hoe ik je dat kan laten zien Jeanette. (Ik zal het morgen aan Thom vragen, hij snapt YouTube en dan kan ik hier misschien een linkje plaatsen) Het staat op mijn FB, maar dat is alleen te zien als je "bevriend" met me bent.
Leuk dat jullie zo genoten hebben! Wat knap toch van zo'n kind hè? Een staande ovatie is echt op z'n plaats
Maar 5 minuutjes te laat, dat heb je dan nog snel gedaan.

Maar 5 minuutjes te laat, dat heb je dan nog snel gedaan.

Ik woon 800 meter bij de schouwburg vandaan. Helaas mijn ouders 3 km de andere kant op. Ik ben er maar even vanuit gegaan dat de helden met hun laser-gun nog aan tafel zaten...
En toen ik de jongens en mijn moeder er voor de deur uit wilde gooien om zelf naar de parkeerplaats te gaan, bleek er een plek pal voor de deur leeg te zijn.
Op mijn stommiteit na, verliep de rest dus lekker vlot!
En toen ik de jongens en mijn moeder er voor de deur uit wilde gooien om zelf naar de parkeerplaats te gaan, bleek er een plek pal voor de deur leeg te zijn.
Op mijn stommiteit na, verliep de rest dus lekker vlot!

Mary gecondoleerd, en al heb je je zus 40 jaar niet gezien, wat zal je geschrokken zijn van het overlijdensbericht in de krant.
Geen afscheid kunnen nemen, net als bij de zwager van Yvonne, lijkt me heel erg moeilijk.
o, o, Martine wat zal je geschrokken zijn toen je ontdekte welke tijd er op je toegangskaart stond.
Gelukkig maar vijf minuten te laat, valt nog mee.
Fijn dat jullie zo genoten hebben, leuk dat je Mirre hebt zien optreden, ben ook wel benieuwd naar de staande ovatie.
Je zou het bestand met http://www.wetransfer.com naar Jeanette kunnen sturen, dan heeft zij het vast. Voor Jeanette nog veel leuker om te zien dan voor ons.
Geen afscheid kunnen nemen, net als bij de zwager van Yvonne, lijkt me heel erg moeilijk.
o, o, Martine wat zal je geschrokken zijn toen je ontdekte welke tijd er op je toegangskaart stond.
Gelukkig maar vijf minuten te laat, valt nog mee.
Fijn dat jullie zo genoten hebben, leuk dat je Mirre hebt zien optreden, ben ook wel benieuwd naar de staande ovatie.
Je zou het bestand met http://www.wetransfer.com naar Jeanette kunnen sturen, dan heeft zij het vast. Voor Jeanette nog veel leuker om te zien dan voor ons.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mary en Yvonne gecondoleerd.
Dat mensen toch zo verbitterd kunnen zijn dat zelfs een laatste afscheid niet kan, is zo jammer. Ik hoop dat jullie op een andere manier het een plek kunnen geven.
Dat mensen toch zo verbitterd kunnen zijn dat zelfs een laatste afscheid niet kan, is zo jammer. Ik hoop dat jullie op een andere manier het een plek kunnen geven.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Wat een triestheid zo allemaal Yvonne en Mary en toch denk ik ook ergens verdrietig al heb je zus al zolang niet gezien Mary en dan op deze manier er achterkomen, allebei gecondoleerd en wat een kiele bedoeling zo Yvonne heel erg als je zo op slechte voet met je ex leefd dat ze dan ook nog zo reageerd bah. 

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Heel leuk, als het je zou lukken om het filmpje van Mirre op te sturen Martine! 

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Wat een mazzel dat je op het nippertje ontdekte dat de show eerder begon, Martine.
Maar 5 minuten van het schouwspel gemist, dat had veel meer kunnen zijn.
Fijn dat jullie zo genoten hebben.
Maar 5 minuten van het schouwspel gemist, dat had veel meer kunnen zijn.
Fijn dat jullie zo genoten hebben.
Charlotte
Hij schijnt toch een jaar of 11 te zijn! En helaas nog steeds niet fit. Maandag wordt weer ontlasting opgestuurd om te zoeken naar bepaalde parasieten. Hij heeft nog steeds wat diarree en loopt wankel. (Ik heb al eens giardia genoemd - geleerd op het forum. ) Z'n middenoorontsteking moet zo'n beetje genezen zijn, al schudt hij nog met z'n kop.Ariënne schreef:Onze Nina heeft met haar vriend een oudere, zwarte kater uit het asiel geadopteerd. Dat vonden ze een mooi idee. Bovendien kan 'vriend' kijken hoe het met de (lichte?) allergie gaat. Er werd gezegd in het asiel dat hij zo'n jaar of 10, 11 is. Mooi niet, het baasje is minstens 16, 17... wankel en z'n botten zijn goed te voelen. Afijn hij is nu in de hemel terechtgekomen.
Nina kreeg vandaag (pas) de tip van de DA om vers vlees te gaan geven.

Verder heeft meneer het goed naar z'n zin en is niet van schoten af te krijgen.