Blijkt dat er gisteren nog meer mensen gebeld hebben. Maar bij ons is de telefoon niet over gegaan

Lies heeft er vanochtend nog twee te pakken gekregen en een voicemail ingesproken. De lijst is dus bijna compleet.
Vannacht heeft het spul zich netjes gedragen. Niet allemaal aangekomen, maar de meeste wel en niemand afgevallen. Wie vannacht niet genoeg heeft gekregen zijn vandaag "pup van de dag". Advies van onze steun en toeverlaat.
We hadden dat gisteren al een beetje gedaan met een van de meiden en dat heeft goed geholpen. Nu dus twee andere. Nu al bijvoeren wordt afgeraden vanwege de afweerstoffen die ze dan minder krijgen. Stijnke heeft zat melk op dit moment, we moeten het dus gewoon goed verdelen
Stijnke was vanochtend even niet op haar hoede, dus kon ik 1 plaatje maken met haar en kroost erop. Daarna schoof ze ze in een hoek en ging er demonstratief voor liggen. Geen pup meer te zien de truttebol. Maar we pakken ze toch veel op om even te knuffen en op een goede drinkplek te leggen. Daar heeft Stijnke het wel moeilijk mee nog, maar dat moet dan maar even. Zolang wij het doen is het wel min of meer ok.
Uit ervaring weten we dat dat veeeeel minder wordt als ze eenmaal twee weken oud zijn.
Om foto's op het forum te plaatsen moet ik ze eerst verkleinen met de nieuwe camera, dat kost nu teveel tijd helaas, maar ik probeer er van tijd tot tijd wat uit te vissen.
Hopelijk kan ik Loes vanavond laat nog een Transfertje sturen voor op de site.