Daar kom je dus alleen achter door die tabletten weg te laten.
Leuk voor in de camper al dat gedruppel, en dan heb ik het nog niet gehad over uitschudden .
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Zo erg is het ook weer niet en de 1e 10 dagen zitten er zowat op. Ik neem wel een broekje mee. Maar ik ben niet gewend dat ze zich niet perfect schoon houdt. Adah reageert ook helemaal niet.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Mary schreef:Nou ja, de tabletten werken wel. Niemand weet dat ze loops is, zijzelf ook niet.
Lastig Loes. Ik vind Mary d'r antwoord heel aannemelijk.
Of het ruikt zodanig anders dat geen hond iets van haar weten wil, zij wil vreemde luchtjes niet wegpoetsen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, ik denk ook dat de geur voor haar vreemd is, maar ik ben er nu mee gestopt want het was met name bedoeld voor het uitlaten tijdens de overnachting in Zeewolde. Doordat Bert ziek werd was het dus ook nog voor niks
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
H K Jelle 13-5-2004
Hè, hè, eindelijk is Suske merkbaar loops. Aan haar gedrag is niets te merken, ook geen kleine plasjes of zo. Maar maar nieuwe witte t-shirt zag er ineens heel anders uit toen mevrouw op schoot had gelegen.
Niet handig in combinatie met de plukbeurt, maar dat lossen we ook wel weer op...
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hier in de buurt wonen echt alleen maar gecastreerde reutjes. Met dit warme weer gaan we ook geen grote wandelingen elders doen. Alleen onze logeerhond was een complete reu, maar die hebben ze bij wijze van proef vanwege wegloopgedrag, nu een tijdelijke chemische castratie gegeven.
groetjes, Karin
Bij Fija heb ik ook nog nooit iets van tevoren kunnen merken.
Nu maar hopen dat Suskes patroon een beetje regelmatig is, zodat een eventueel toekomstig nest een beetje te plannen is. Norma was bijvoorbeeld heel onregelmatig en de tussentijden werden steeds langer, toen ze eindelijk gedekt werd zat er al 13 maanden tussen. Op zich natuurlijk niet zo erg want ik vind die meer dan 3 weken echt een ellende. Fija's korte cyclus is daarom geen pretje.
H K Jelle 13-5-2004
Suske heeft dat goed geregeld. Daar is ze mooi voor de vakantie vanaf. Je witte shirt.
Met Lisa heb ik ook vaak geboft. Zij had net als Fija een korte cyclus.
Lisa is dan ook wel loops geweest in onze vakanties. Maar de keren dat we naar Texel gingen, is ze nooit loops geweest. Lies ging voor de eerste keer mee zo uit het nest bij haar moeder vandaan. Quincy gaat ook altijd mee en is een reutje.
Ben ook om die reden blij dat ze niet meer loops wordt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Fija is al weer loops: 4 maanden en 21 dagen. Als we haar nog een keer (mogen) laten dekken dan toch pas de volgende loopsheid.
H K Jelle 13-5-2004
Wel weer snel Loes, in dit tempo is ze in januari-februari weer loops.
Dan weer een nestje begrijp ik.
Lisa had het ook wel snel, vond dat nooit zo prettig i.v.m. haar sport.
Ik vermoed dat Suske loops is, ze is erg wasserig en haar Weimeranervreind Boris werd net tijdens een boswandeling knettergek. Fysiek is er verder niet zo veel merkbaar, ze is zo schoon op zichzelf en haar vulva is niet heel erg gezwollen.
Op zich fijn, dat ze zo gemakkelijk door haar loopsheden heenrolt, maar wel erg lastig om in de gaten te hebben wat de eerste dag is. Deze loopsheid willen we haar niet meer laten dekken, omdat we dan precies in die hele drukke laatste schoolweken terecht komen. Volgende keer beter.
groetjes, Karin
Wanneer is ze de vorige keer loops geweest? Merk je helemaal niets aan haar, geen bloeddruppeltje op de vloer?
Groetjes José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Begin juli is de laatste keer geweest, dus bijna 8 maanden geleden dus. Het enige wat we merken, is dat ze zichzelf iets meer schoonmaakt en dat ze wat vaker plast.Verder geen uiterlijke of gedragsveranderingen.
Als we er niet zo bovenop zouden zitten, zouden we het zo over het hoofd kunnen zien.
groetjes, Karin
Vervelend lijkt me dat. Vooral als je een nestje wil, weet je helemaal niet welke dag de loopsheid begonnen is. Gelukkig dat ze zich nu vaker wast dat je dan daar aan kan herkennen dat ze loops is.
Groetjes José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)