Ja, dat zal vrijwel altijd gebeuren met ernstige afwijkingen.loes schreef: hebben wij hem wel laten inslapen.
Het klinkt sneu maar doortobben is meestal veel erger.
Ja, dat zal vrijwel altijd gebeuren met ernstige afwijkingen.loes schreef: hebben wij hem wel laten inslapen.
Hoezo Sjakie? Hier snap ik totaal niets van. Dit is toch een gewoon los onderwerp, naar aanleiding van een overweging van Erna?Desi schreef:Ik neem aan dat in onderweerp niets met Sjakie te maken heeft.![]()
Deze opmerking heb ik gemaakt omdat er een paar forumleden opmerkingen hebben geplaatst ivm met plaatsing van Sjakie, daarna werd dit onderwerp geopend!!Desi schreef:Ik neem aan dat in onderweerp niets met Sjakie te maken heeft.![]()
Dit onderwerp heeft niets met Sjakie te maken, maar heeft me wel aan het denken gezet.Desi schreef:Deze opmerking heb ik gemaakt omdat er een paar forumleden opmerkingen hebben geplaatst ivm met plaatsing van Sjakie, daarna werd dit onderwerp geopend!!Desi schreef:Ik neem aan dat in onderweerp niets met Sjakie te maken heeft.![]()
Mary schreef:Je treft het maar. Op iedere vraag een antwoord.
Ik heb jou ook eens een vraag gesteld.
Nooit antwoord gekregen.
Terug te vinden aan het eind van : Sterilisatie Desi?Desi schreef:Mary schreef:Je treft het maar. Op iedere vraag een antwoord.
Ik heb jou ook eens een vraag gesteld.
Nooit antwoord gekregen.
![]()
![]()
Een vrouw een vrouwDesi schreef:Wij hebben daar als gezin nog niet definitief over besloten, dus afwachten voor jullie!
Ben ik het mee eens Mary, want ook hier op het forum gebeurt het wel dat berichten niet goed gelezen-begrepen worden. Op het forum is het dan wel weer uit te leggen zonder dat iets zijn eigen leven gaat leven.Mary schreef:Schriftelijk die vraag stellen kan natuurlijk altijd.
Een schriftelijk antwoord daarop kan nooit meer zijn dan dat het van geval
tot geval moet worden bekeken. Het zou ongelovelijk veel gedonder opleveren
bij mensen die niet goed kunnen lezen en de eenvoudige medewerking aan het
fokprogramma al op geheel eigen wijze invulling geven.
Ik zou er bij een eventueel tweede nestje van Lisa minder bij stil hebben gestaan omdat Lisa een probleemloze dracht en worp heeft gehad.Mary schreef:Erna, ik denk dat je het helemaal niet erg vindt dat er bij jou geen nestje
meer komt. Goed, meestal gaat het wel goed, maar die waslijst van Rini,
wat een drama.