De kinderen zullen wel druk blijven tot na de kerstvakantie.
Klets-topic
Re: Klets-topic
Dan maar snachts achter de computer, als iedereen in zijn bed ligt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Alma
hoihoi,
Mijn schoonma is vorige week woensdag bij ons in de stad komen wonen in een verzorgingshuis.
Ze is er helemaal in de war van.......huilt 's avonds en is er niet gelukkig mee.
Het kan niet anders, ze had alle medicijnen van één dag tegelijk genomen en wist het in haar eigen huis ook niet meer.....
Dus ook dit is even doorbijten met zn allen, gelukkig doen Dick zn zussen ook erg veel en ben ik niet de eerste verantwoordelijke en doen we het met zn allen.
Zo, nu heb ik echt geen tijd meer, moet Rhodé naar school brengen.
Misschien straks bij de koffie even wat berichtjes lezen, maar ik denk niet dat ik alles bij kan lezen.
groetjes, Alma
Mijn schoonma is vorige week woensdag bij ons in de stad komen wonen in een verzorgingshuis.
Ze is er helemaal in de war van.......huilt 's avonds en is er niet gelukkig mee.
Het kan niet anders, ze had alle medicijnen van één dag tegelijk genomen en wist het in haar eigen huis ook niet meer.....
Dus ook dit is even doorbijten met zn allen, gelukkig doen Dick zn zussen ook erg veel en ben ik niet de eerste verantwoordelijke en doen we het met zn allen.
Zo, nu heb ik echt geen tijd meer, moet Rhodé naar school brengen.
Misschien straks bij de koffie even wat berichtjes lezen, maar ik denk niet dat ik alles bij kan lezen.
groetjes, Alma
Zware tijden, Alma. Ik hoop dat je schoonmoeder een beetje tot rust kan komen op haar nieuwe plek.

Jammer dat je schoonmoeder het nog niet zo ziet zitten, hopelijk went ze snel, mede door jullie gezamelijke hulp aan haar.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Geen wonder dat jij moe bent.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ze zal vast wel een terugslag krijgen hoor, van het verhuizen.
Mijn vader zit nu een paar maanden in het verpleeghuis en nu gaat het echt beter.
Ik blijf het ook een grootschalig gedoe vinden.
Als het aan mij lag had hij in een huis van De Herbergier gekomen.
http://www.herbergier.nl/
Onlangs is het op tv geweest.
Maar ja, hij zit nu in de buurt van mijn zus, die alles regelt.
Mijn vader zit nu een paar maanden in het verpleeghuis en nu gaat het echt beter.
Ik blijf het ook een grootschalig gedoe vinden.
Als het aan mij lag had hij in een huis van De Herbergier gekomen.
http://www.herbergier.nl/
Onlangs is het op tv geweest.
Maar ja, hij zit nu in de buurt van mijn zus, die alles regelt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ja Alma dat zie je vaker dit verschijnsel die verwarheid en huilen als ze overgeplaats worden ze kunnen het niet behappen meer, het is ook niet verwonderlijk dat je zelf zo moe bent.
Mijn moeder glijd ook steeds verder weg ze heeft al in 2 maanden een blaas onsteking en krijgt meer haldol voor de rust ze schijnt dus uit het raam te hebben staan roepen dat ze haar vast hielden daar en nog meer van die dingen. Ik vind haar persoonelijk ook steeds meer weg glijden wat een rot proces om te zien ze ligt nu ook middags wel eens op bed wat ze nooit deed en weet steeds minder wat er afspeelt om haar heen. Ze gaat ook steeds slechter lopen maar zegt zelf dat ze prima kan lopen en als iemand een rollator voorsteld dan zegt ze dat is voor luie mensen pffffffffff, ik zei al we zetten er gewoon neer en voor lange afstanden is dat misschien makelijker maar nee hoor mevrouw wil niet iedereen zegt toch dat ze nog zo goed kan lopen.
Mijn moeder glijd ook steeds verder weg ze heeft al in 2 maanden een blaas onsteking en krijgt meer haldol voor de rust ze schijnt dus uit het raam te hebben staan roepen dat ze haar vast hielden daar en nog meer van die dingen. Ik vind haar persoonelijk ook steeds meer weg glijden wat een rot proces om te zien ze ligt nu ook middags wel eens op bed wat ze nooit deed en weet steeds minder wat er afspeelt om haar heen. Ze gaat ook steeds slechter lopen maar zegt zelf dat ze prima kan lopen en als iemand een rollator voorsteld dan zegt ze dat is voor luie mensen pffffffffff, ik zei al we zetten er gewoon neer en voor lange afstanden is dat misschien makelijker maar nee hoor mevrouw wil niet iedereen zegt toch dat ze nog zo goed kan lopen.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Onderschat de medicijnvergiftiging bij ouderen niet.
Van de regen in de drup.
Van de regen in de drup.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Buiten de haldol krijgt me moeder alleen 1 pilletje voor hoge bloeddruk en een poedertje voor bloed verdunning en dat hoor je wel eens anders.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ja zeker, regelmatig. Ouderen kunnen volledig van de wereld raken door een teveel aan medicijnen, die eerder misschien wel te verwerken waren.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Voor iedereen met een vurige wens : vannacht vallen de sterren.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Hier zie je weinig sterren te veel kassen in de buurt dus veel licht jammer genoeg maar ik ga toch zo even kijken.
Groetjes, Andrea
Even een vraagje voor Ariënne!
Ken jij het dorp (gehucht?) Nieuwediep??
Twee kinderen van de school waar ik werk verhuizen daar volgede maand naar toe. Ik heb het idee, dat ze een complete cultuurschok te wachten staat. Nu wonen ze in een drukke stad, in een achterstandswijk waar hoofdzakelijk Nederlanders met een turkse of marokkaanse achtergrond wonen. Overal flats..., maar verder alle voorzieingen in de buurt.
Ken jij het dorp (gehucht?) Nieuwediep??
Twee kinderen van de school waar ik werk verhuizen daar volgede maand naar toe. Ik heb het idee, dat ze een complete cultuurschok te wachten staat. Nu wonen ze in een drukke stad, in een achterstandswijk waar hoofdzakelijk Nederlanders met een turkse of marokkaanse achtergrond wonen. Overal flats..., maar verder alle voorzieingen in de buurt.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Moet je eens kijken wat Wikipedia erover schrijft.
Op Funda staan 7 huizen daar te koop, dus het wordt alleen op de wereld.
Op Funda staan 7 huizen daar te koop, dus het wordt alleen op de wereld.
In 1 van die huisjes op funda gaan ze wonen, nieuwediep 99, het water achter de tuin.
groetjes, Karin
Ze moeten nog wel even aan het werk...
Bert zegt dat het zeker een cultuurshock zal zijn.
Het ligt aan een lange rechte weg tussen Veendam en Stadskanaal in. Het is nog net gemeente Aa en Hunze, waar wij dus ook in wonen, maar het ligt aan het randje, in het veenkoloniaal gebied.
Veel bewoners zijn autochtoon. (Echt wel even wennen aan het taaltje!) Geen flats, wel veel boerderijen. Je hebt er wel de ruimte. Je kunt je richten (ook wat school betreft) op Gieten of op Veendam en Stadskanaal. (Gieten zou mij persoonlijk meer aanspreken.)
Ik hoop dat ze het naar hun zin gaan krijgen!
Ik zal het huis even bekijken op funda...
Het ligt aan een lange rechte weg tussen Veendam en Stadskanaal in. Het is nog net gemeente Aa en Hunze, waar wij dus ook in wonen, maar het ligt aan het randje, in het veenkoloniaal gebied.
Veel bewoners zijn autochtoon. (Echt wel even wennen aan het taaltje!) Geen flats, wel veel boerderijen. Je hebt er wel de ruimte. Je kunt je richten (ook wat school betreft) op Gieten of op Veendam en Stadskanaal. (Gieten zou mij persoonlijk meer aanspreken.)
Ik hoop dat ze het naar hun zin gaan krijgen!
Ik zal het huis even bekijken op funda...

Wat ik op een dergelijke plek het meest erge vind dat je altijd alleen
links of rechtsaf moet. Die eeuwige zelfde weg.
links of rechtsaf moet. Die eeuwige zelfde weg.