Jiske, Jan en Willem: van harte gefeliciteerd !! Moos en Abel worden ouders Yippie het is gelukt (eerlijk gezegd had ik niet zo heel veel twijfel dat het en geslaagde dekking was - was wel vrij intensief ) Leuk Jiske al de voorbereidingen. Hoop, dat Moos een fijne tijd heeft en jij er ook met haar van kan genieten. 5 (of meer ..... ) Leuk!!
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Martina schreef:Dat zou wel heel erg leuk zijn - een pupje van twee enthousiast betrokken forumleden ..... Ik zal in ieder geval voor heel veel teefjes duimen
en nog een stomme vraag: het filmpje van de echo - waar kan ik het eigenlijk vinden? (fotos weet ik inmiddels )
Binnenkort komt een blog met alles over de dracht en straks de pups online. Hij is al zo goed als af, maar wacht nog even op goedkeuring van jan&willem ivm het fotogebruik en hun verhaaltje over de dekking
Jiske87 schreef:
Binnenkort komt een blog met alles over de dracht en straks de pups online. Hij is al zo goed als af, maar wacht nog even op goedkeuring van jan&willem ivm het fotogebruik en hun verhaaltje over de dekking
Leuk!!!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
De link staat ook in mijn onderschrift, mocht deze pagina straks moeilijk te vinden zijn
Verder heb ik net van Loes een nieuwe stamboom gekregen waarin Abel nu ook een fotootje heeft. De vorige was net na de RITS, dus was nog niet alles doorgevoerd.