Alle oogjes zitten nog dicht, ben ook heel benieuwd, hoop morgen.
Nu begint groen toch de beste tepels voor zich op te eisen, hij gaat rustig van de een naar de ander.
Vreemde moeder is Lisa, ze is bijna niet bij haar kinderen te vinden. Ze ligt steeds in haar eigen mand, of scharrelt wat rond.
Bij één piepje denkt Lisa, niet op reageren.
Bij twee piepjes gaat dan toch haar kop omhoog.
Bij de derde piep gaat ze kijken wat er aan de hand is.
Dan worden alle vier de puppen goed gewassen en gemasseerd, daarna mogen ze eten. Lisa gaat er eens goed voor liggen. Ze mogen net zo lang lurken als ze willen, de een is eerder klaar dan de ander, maar Lisa wacht netjes tot de laatste ook klaar is met eten.
Als de puppen weer verzadigd liggen te slapen gaat Lisa gelijk de werpkist weer uit, tot ze haar weer roepen.
Als Lisa denkt dat er bij ons wat te halen valt is het wat haar betreft het einde van de maaltijd van de puppen.
Vandaag heb ik hun nageltjes geknipt, doodeng vond ik dat. Maar het moest gebeuren omdat het wel speldenknopjes leken. Dat is voor Lisa natuurlijk niet zo leuk.
Gewichtjes vandaag
Blauw--609
Rood---651
Groen--672
Ecru----544
Ik heb de gewichtjes van het nest van Hieke er bij gepakt toen ze net zo oud waren als Lisa haar pups nu.
Die waren toch heel wat zwaarder, ook al bij de geboorte. Maar hun groei ging helemaal snel.
Mex----918
Lisa----826
Jutte--700
Bobby-748
Wat een verschil zit daar nog in.
Groetjes, Erna.