Dinsdag ben ik alweer 8 jaar mama. Dit jaar hebben we een Fiep Westendorptaart. Romy en Dana zijn beide gek op Pim en Pom en Dana is een grote fan van Fiep Westendorp. Ze wil zelf ook 'tekenares' en schrijfster worden.
Dus dit jaar een Fiep-taart: foto's in mijn album.
Laatst gewijzigd door Renate op 26 apr 2011, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Alvast van Harte gefeliciteerd Renate alweer 8 jaar de meiden en wat een mooie taart zeg en een fijne dag as dinsdag , mijn dochter is altijd fan van pluk van de petteflet nu nog nou ze 27 is.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Dank je wel Andrea. We vieren het maandag en Dana viert het dinsdag op school.
Pim en Pom lezen Dana en Romy allebei. Met Dana heb ik ook Pluk van de Petteflet, Jip en Janneke en Floddertje gelezen. Ik kan niet ontkennen dat ik het zelf ook heerlijke boeken vindt om (voor) te lezen.
Pim en Pom ken ik niet zo maar Jip en Janneke en Otje zijn hier ook natuurlijk voor gelezen en gelezen en de verhaaltjes uit de Bobo waar ze een abonnement op hadden en Bert verzon ook wel verhalen vooral Judith vond dit leuk Mischa wat minder.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Wat een droomtaart! Wat zullen de meiden later leuke herinneringen hebben aan zoiets. En al weer 8.
Vast veel plezier gewenst.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat een supertaart, de tekeningen van Fiep W zijn erg leuk. Sterre voelde zich altijd erg aangesproken tot Floddertje.... niet zo heel verrassend, een rol als Floddertje is haar op het lijf geschreven (met modder waarschijnlijk).
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Renate, alvast gefeliciteerd met jullie grote meisjes!
Maak er maar een gezellige dag van!
Wat een prachtige taart; daar kan The Cake Boss nog wat van leren...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Deze taart is van Peggy van Taartendroom. Peggy is een oud-collegaatje van mijn zus Yvonne. Ze is als hobby begonnen, maar zo getalenteerd dat het inmiddels haar beroep is. Ze maakt aan de lopende band prachtige creaties, heeft een winkeltje en geeft workshops.
Wat een prachtige taart Renate. Daar zullen je meiden heel blij mee zijn. 8 jaar al weer, de tijd vliegt. Fijne dag maandag, aan het weer zal het niet liggen, lekker buiten vieren.
Lies is dinsdag ook jarig.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Morgen lekker smullen van die prachtige taart.
Eigenlijk zonde om daar het mes in te zetten, maar als je meisjes 8 jaar worden....
Alsvast gefeliciteerd, en een fijn feest morgen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
en Renate... gfeliciteerd met je meisjes!
Hebben jullie een fijne dag achter de rug?
Ja, wij hadden een gezellige dag gisteren. We hadden ivm met de rust voor Romy niet veel mensen uitgenodigd. Eind van de middag lekker de skottel-braai aangestoken. Erg geslaagd.
Vandaag zijn ze echt jarig. Blijft een apart gevoel, zo'n dag.